Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 4 perc

A szövegírásban nincsenek titkok

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Ingyenes

Gyakran láthatsz olyan túlhájpolt cikkcímeket, amelyek azt ígérik, hogy beavatnak a sikeres marketing szövegírás 8 lélegzetállító titkába, illetve az értékesítési szövegírás titkait tudhatod meg... vagy az önmagukat megnyitó tárgymezők titkát... vagy a tartalommarketing titkait.

Aztán 10 esetből 9-szer a cikk összes „titka” ugyanaz az évek óta görgetett közhelyhalmaz, amit már 5 éve olvastál, és akkor is untad.

Persze nemcsak marketingszövegből látsz ilyet: minden szakmában vannak, akik a cikkekben a titkokat leplezik le. Vagy legalábbis ezt hiszik.

Azért teszik ezt, hogy odakattints, és ez egy ideig működhet is, mert odakattintasz. Eleinte én is odakattintottam. De hamar észrevesszük, hogy ezek nem titkok. Ilyenkor esik a kattintásszám, ezért az ilyen cikkek írója kénytelen kitalálni egy új varázsszót. Sajnos ezek „eldobható” taktikák, én inkább azt a megoldást támogatom, hogy valódi értéket adjunk, azt is rendszeresen – így nem kell trükközni és ügyeskedni a kattintásért.

A „hájpnak” és hatásvadászatnak két üzenete lehet, és egyik sem jó.

Egyik az, hogy a cikk írója hülyének nézi az olvasókat, és „ezeknek jó lesz ez is” alapon titoknak minősíti azt is, ami nem az.

Másik az lehet, hogy a cikk írójának ezek tényleg titkok. Akkor viszont alacsony a mérce, és az illető szaktudása megkérdőjelezhető.

Nincsenek titkok. Szakmai tudásanyag van.

A szövegírói tudás megszerezhető éppúgy, ahogy az agysebésznek is meg lehet tanulni a munkáját. Főbb kategóriákba szedem az információforrásokat. Ezek feltételezik az erős angoltudást, de az ebben a szakmában alap.

Első forrás a szakmai könyvtár. Találsz nagyon régi, de mai napig csodálatosan aktuális könyveket (Robert Collier, Hopkins, Ogilvy), illetve frisseket (Seth Godin teljes életműve, Dan Kennedy, John Carlton). Ezek többnyire lapozható igazi könyvek (esetleg kevéssé lapozható PDF-ek), bemész egy könyvtárba és többségüket megtalálod, neten is megrendelheted, illetve vannak már régebbiek, melyek „ingyenessé váltak”.

Másik forrás az internet. Számtalan igazán jó szakmai blog és fórum van. Fájdalom, de ezek nem magyar nyelvű oldalak, mivel itthon (tisztelet a kivételnek) a marketing témájú blogbejegyzések külföldi forrásanyagok fordítása szokott lenni, nem új, egyedi elemzés, kutatás, gondolat. A Slideshare.net tele van jobbnál jobb prezentációkkal, a YouTube-on klasszikus direct mailt elemeznek neked. Facebookon aranyat érő hírfolyamokat találsz, illetve a blogok többsége hírlevélben küldi a legjobb anyagait, ha feliratkozol (mi például ilyen hírleveleket küldünk). Jobbnál jobb infografikák, letölthető jelentések, esettanulmányok és e-bookok várják, hogy elolvasd őket. 2 röpke óra alatt annyi anyagot gyűjthetsz össze, hogy decemberig nem tudod mindet elolvasni.

Harmadik forrás: szeminárumok és webináriumok. Vannak olyan több ezer dolláros szemináriumok (megveheted mondjuk DVD-n, nem kell elrepülni az USA-ba), amelyek tényleg megérik az árukat, mert hihetetlen szaktudást sűrítettek bele abba a több órába. Sok szakértő Google-hangoutot tart, amelyhez csatlakozhatsz és kérdezhetsz.

Negyedik pedig a saját tapasztalataid, és ezek a legértékesebbek. Az agysebésznek sem az az igazán értékes tudás, hogy hol melyik idegpálya van, hanem az, hogy a nyitott koponyánál mit tud machinálni – azaz hogyan tudja gyakorlattá nemesíteni az elméletet.

Mindez szabadon heverő és megszerezhető szakmai tudásanyag. A mai kor információbősége könnyebben elérhetővé teszi a szakmai információkat, ezért ma már egyre kevésbé vannak titkok, ha egyáltalán.

Szövegírási titkokról beszélni olyan balgaság, mintha az agysebész a műtési titkokról beszélne. Azok nem titkok, hanem szaktudás.

Természetesen van könnyen elérhető (és a köztudatban is meglévő) szaktudás és nagyon kevesek által ismert, nehezen megszerezhető szaktudás. Ettől ez még nem lesz titok, pusztán nehezen megszerezhető.

De tegyük fel, hogy léteznek szövegírási titkok. Vajon mennyit érnének ezek? Szerinted ezeket tényleg elolvashatnád egy bárki által elérhető nyilvános blogon?

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkKire bízd a szövegírást? (5 kérdés, ami segít eldönteni)
Következő cikkVan-e a magyar kkv-knek tartalommarketing-stratégiájuk? (felmérés)Következő

Ezeket olvastad már?

Tartalomszegmentálás: 1 módszer (csak elkötelezett profiknak)

El se kezdd olvasni a cikket, ha úgy gondolod, hogy sohasem leszel elkötelezett a tartalommarketing

Elolvasom »

A vágy krízise: 3 hiba, amelytől biztosan unalomba fullad a tartalmad

„Mondd az igazságot, de azért tedd érdekesebbé” – javasolta Ogilvy. „Nem untathatod az embereket, amikor

Elolvasom »

A márkaismertséged építése a weben – 4 szempont, amire figyelj

A márkaismertségedet ma már tucatnyi csatornán és módszerrel építheted. És amennyire jó dolog ez, ugyanakkora

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.