Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 18 perc

Mit tanított nekünk a T&C 2019 az e-mail-marketingről? (Laura Belgray, Justin Rondeau és Richard Lindner tanácsai)

  • Szerző: Jasik Szabolcs
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős hírlevelet?, T&C2019

Ha egy klasszikus viccel szeretnék élni, azt mondanám, kétféle marketinges létezik: az egyik nem hisz az e-mail-marketing erejében, a másik halálra keresi magát. A hírlevél műfaját minden évben eltemetik – persze tudjuk, hogy akinek halálhírét keltik, hosszú életű lesz.

Ha rendszeresen olvasod a blogunkat, bizonyára mosolyogva olvasod a bevezetőt, közben pedig arra gondolsz, mennyivel nehezebb lenne, ha nem hírleveleznél.

Viszont van egy apró bökkenő. Ahogyan az általunk megismert digitális marketingben gyakorlatilag minden, az e-mail-marketing is egyre nehezebb pályán zajlik majd. Innováció nélkül pedig hosszú távon az is elbukhat, aki mindig időben reagált a trendekre.

Hogy pontosan miről beszélek, azt Balázs cikkében magad is elolvashatod. Én röviden csak annyit mondok, az elkövetkezendő néhány évben marketingesként és cégvezetőként két út közül választhatsz: bukás vagy innováció.

És ez természetesen az e-mail-marketingedre is hatással lesz – a kérdés, hogy szemlélője leszel a változásnak vagy katalizátora? (És akkor arról a versenyről, amely a potenciális ügyfeled inboxában zajlik, még nem is tettem említést.)

Ez a tudásanyag a Traffic & Conversion Summitről van. Ha az összes cikkre kíváncsi vagy, amit a helyszínről személyesen el tudtunk hozni, ide kattintva olvasd el őket.

Miért ütős az e-mail-marketing még idén is – és miért egyre nagyobb szívás mégis?

A felnőtt lakosság 58%-a rögtön ébredés után, az ágyban csekkolja az e-mailjeit, 42%-uk pedig a vécén ülve teszi mindezt. A jövőben pedig ez az arány aligha fog negatív irányba változni, az Y generáció esetében ugyanis 70% az ágyból és 57% a fürdőből e-mailezők aránya.

Ráadásul a Facebokkal ellentétben itt még algoritmusok sem nehezítik a munkádat. Az e-mail garantáltan megérkezik a feliratkozód postafiókjába (feltételezve, hogy normális hírlevélküldőt használsz és nem spamelsz), az pedig, hogy megnyitja és elolvassa-e, csak rajta és rajtad múlik.

Az e-mail-marketing bizalmas is. Laura Belgray a Traffic & Conversion Summit 2019 első napján tartott Inbox HERO című előadásában egy fülsiketítően hangos bulihoz hasonlította a Facebookot és az Instagramot, ahol olyan zajban próbálsz konverziót elérni, amekkorában sokszor még a legegyszerűbb mondataidat sem értik meg. Nem úgy levélben, amely inkább egy meghitt kávézáshoz hasonlít, ahol a bonyolultabb szóvirágaid is táptalajt érnek.

És akkor ejtsünk néhány szót arról is, miért nehéz jól e-mailezni 2019-ben.

Az online forgalom 77%-a a Facebookról vagy a Google-ből érkezik – abból a buliból, ahová nem szívesen teszed be a lábad a zaj miatt, viszont muszáj, mert a városban mindenki idejár, aki számít. Ezért ezeken a csatornákon is jól kigondolt stratégiával kell jelen lenned. Ez komoly erőfeszítést jelent, ráadásul minden hiba csökkentheti az e-mail-feliratkozóid számát.

Ráadásul a fizetett online hirdetések mintegy 83%-a szintén ezen a két felületen koncentrálódik, tehát ilyen módon sem egyszerű a leadszerzés.

„This is me, bitch” – Ne próbálj másnak látszani, mint aki vagy

Mielőtt belekezdesz egy szöveg megírásába, mindig gondolj arra, hogy a világnak szüksége van valamire, amit csak te adhatsz meg nekik.

Rád.

Laura fent említett előadása arról szólt, hogyan írj olyan e-maileket, amelyeknek minden egyes szava kattintásra, vásárlásra és nyálcsorgatásra készteti a feliratkozóidat. Arról beszélt 45 percen keresztül, hogyan csinálj aranybányát a hírlevéllistádból, és hogyan vágj utat az inboxok dzsungelében, a magas megnyitási és kattintási arányok tisztása felé.

Voltak idők, amikor valaki megpróbálta tőle elvenni legfontosabb értékét: önmagát. Neked is ismerős a középiskolai történet, amikor azért nevetnek ki valakit, amilyen? A nagyobb közösségekben (pl. iskola) rendszerint nevetség tárgyává válik, aki különbözik. A tömegek nem szeretik az egyéniséget. Az üzleti életben azonban mindez másként működik.

A fontos döntéseket ugyanis jellemzően mindenki egyedül hozza meg.

Ez nem azt jelenti, hogy nem adunk mások véleményére, hanem azt, hogy a döntéshozatal utolsó fázisában (többnyire) egyedül maradunk a gondolatainkkal. És amíg a közösségek vonakodnak a tőlük különböző karakterektől, az egyén vonzódik hozzájuk.

És hogy ez miért fontos számodra?

Amikor a feliratkozóid a nekik küldött levelet olvassák, egyedül vannak – veled.

Az egyéniségekről lehet – és érdemes – beszélni. Laura szerint pedig ez a nulladik kilométerkő az e-mail-marketing sztrádáján: merj önmagad lenni. Vagy ahogyan ő fejezte ki magát, üzenve az őt kinevetőknek: „this is me, bitch”.

Hogyan írj olyan e-mailt, amit önként akarnak megnyitni? A válasz: EFAB

Előfizetői tartalom

Az előfizetőinket virtuálisan kivisszük az Egyesült Államok egyik legfontosabb marketingkonferenciájára. Gyere velünk te is!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Februárban jön az első Kontent Évkönyv.

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkSir Richard Branson és a siker mágiája (Traffic & Conversion 2019)
Következő cikkÍgy rúgd be a funneled, és száguldozz a leadgyűjtés és a retargeting sztrádáján (Funnel Hacking Live 2019)Következő

Ezeket olvastad már?

Miért és hogyan használj videót a hírleveledben? (Példákkal)

Egy hírlevélbe ágyazott videó 200–300 százalékkal növeli az átkattintási arányt. Még ennél is megdöbbentőbb, de felmérések

Elolvasom »

Ez a 381 szavas levél olyan sikeres volt, hogy új bankfiókot nyitottak miatta (elemzés)

Képzeld el azt, hogy egy kampányod annyi megrendelést hoz, hogy először a bank egy teljes

Elolvasom »

E-mail-marketing paradoxon: a leiratkozás növeli a bevételeidet

Az e-mail-marketingben külön kutatott, vizsgált és optimalizált részterület a leiratkozások csökkentése. Azt hiszik, hogy minden

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints