Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 18 perc

Mit tanított nekünk a T&C 2019 az e-mail-marketingről? (Laura Belgray, Justin Rondeau és Richard Lindner tanácsai)

  • Szerző: Jasik Szabolcs
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős hírlevelet?, T&C2019

Ha egy klasszikus viccel szeretnék élni, azt mondanám, kétféle marketinges létezik: az egyik nem hisz az e-mail-marketing erejében, a másik halálra keresi magát. A hírlevél műfaját minden évben eltemetik – persze tudjuk, hogy akinek halálhírét keltik, hosszú életű lesz.

Ha rendszeresen olvasod a blogunkat, bizonyára mosolyogva olvasod a bevezetőt, közben pedig arra gondolsz, mennyivel nehezebb lenne, ha nem hírleveleznél.

Viszont van egy apró bökkenő. Ahogyan az általunk megismert digitális marketingben gyakorlatilag minden, az e-mail-marketing is egyre nehezebb pályán zajlik majd. Innováció nélkül pedig hosszú távon az is elbukhat, aki mindig időben reagált a trendekre.

Hogy pontosan miről beszélek, azt Balázs cikkében magad is elolvashatod. Én röviden csak annyit mondok, az elkövetkezendő néhány évben marketingesként és cégvezetőként két út közül választhatsz: bukás vagy innováció.

És ez természetesen az e-mail-marketingedre is hatással lesz – a kérdés, hogy szemlélője leszel a változásnak vagy katalizátora? (És akkor arról a versenyről, amely a potenciális ügyfeled inboxában zajlik, még nem is tettem említést.)

Ez a tudásanyag a Traffic & Conversion Summitről van. Ha az összes cikkre kíváncsi vagy, amit a helyszínről személyesen el tudtunk hozni, ide kattintva olvasd el őket.

Miért ütős az e-mail-marketing még idén is – és miért egyre nagyobb szívás mégis?

A felnőtt lakosság 58%-a rögtön ébredés után, az ágyban csekkolja az e-mailjeit, 42%-uk pedig a vécén ülve teszi mindezt. A jövőben pedig ez az arány aligha fog negatív irányba változni, az Y generáció esetében ugyanis 70% az ágyból és 57% a fürdőből e-mailezők aránya.

Ráadásul a Facebokkal ellentétben itt még algoritmusok sem nehezítik a munkádat. Az e-mail garantáltan megérkezik a feliratkozód postafiókjába (feltételezve, hogy normális hírlevélküldőt használsz és nem spamelsz), az pedig, hogy megnyitja és elolvassa-e, csak rajta és rajtad múlik.

Az e-mail-marketing bizalmas is. Laura Belgray a Traffic & Conversion Summit 2019 első napján tartott Inbox HERO című előadásában egy fülsiketítően hangos bulihoz hasonlította a Facebookot és az Instagramot, ahol olyan zajban próbálsz konverziót elérni, amekkorában sokszor még a legegyszerűbb mondataidat sem értik meg. Nem úgy levélben, amely inkább egy meghitt kávézáshoz hasonlít, ahol a bonyolultabb szóvirágaid is táptalajt érnek.

És akkor ejtsünk néhány szót arról is, miért nehéz jól e-mailezni 2019-ben.

Az online forgalom 77%-a a Facebookról vagy a Google-ből érkezik – abból a buliból, ahová nem szívesen teszed be a lábad a zaj miatt, viszont muszáj, mert a városban mindenki idejár, aki számít. Ezért ezeken a csatornákon is jól kigondolt stratégiával kell jelen lenned. Ez komoly erőfeszítést jelent, ráadásul minden hiba csökkentheti az e-mail-feliratkozóid számát.

Ráadásul a fizetett online hirdetések mintegy 83%-a szintén ezen a két felületen koncentrálódik, tehát ilyen módon sem egyszerű a leadszerzés.

„This is me, bitch” – Ne próbálj másnak látszani, mint aki vagy

Mielőtt belekezdesz egy szöveg megírásába, mindig gondolj arra, hogy a világnak szüksége van valamire, amit csak te adhatsz meg nekik.

Rád.

Laura fent említett előadása arról szólt, hogyan írj olyan e-maileket, amelyeknek minden egyes szava kattintásra, vásárlásra és nyálcsorgatásra készteti a feliratkozóidat. Arról beszélt 45 percen keresztül, hogyan csinálj aranybányát a hírlevéllistádból, és hogyan vágj utat az inboxok dzsungelében, a magas megnyitási és kattintási arányok tisztása felé.

Voltak idők, amikor valaki megpróbálta tőle elvenni legfontosabb értékét: önmagát. Neked is ismerős a középiskolai történet, amikor azért nevetnek ki valakit, amilyen? A nagyobb közösségekben (pl. iskola) rendszerint nevetség tárgyává válik, aki különbözik. A tömegek nem szeretik az egyéniséget. Az üzleti életben azonban mindez másként működik.

A fontos döntéseket ugyanis jellemzően mindenki egyedül hozza meg.

Ez nem azt jelenti, hogy nem adunk mások véleményére, hanem azt, hogy a döntéshozatal utolsó fázisában (többnyire) egyedül maradunk a gondolatainkkal. És amíg a közösségek vonakodnak a tőlük különböző karakterektől, az egyén vonzódik hozzájuk.

És hogy ez miért fontos számodra?

Amikor a feliratkozóid a nekik küldött levelet olvassák, egyedül vannak – veled.

Az egyéniségekről lehet – és érdemes – beszélni. Laura szerint pedig ez a nulladik kilométerkő az e-mail-marketing sztrádáján: merj önmagad lenni. Vagy ahogyan ő fejezte ki magát, üzenve az őt kinevetőknek: „this is me, bitch”.

Hogyan írj olyan e-mailt, amit önként akarnak megnyitni? A válasz: EFAB

Előfizetői tartalom

Az előfizetőinket virtuálisan kivisszük az Egyesült Államok egyik legfontosabb marketingkonferenciájára. Gyere velünk te is!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkSir Richard Branson és a siker mágiája (Traffic & Conversion 2019)
Következő cikkÍgy rúgd be a funneled, és száguldozz a leadgyűjtés és a retargeting sztrádáján (Funnel Hacking Live 2019)Következő

Ezeket olvastad már?

Miért és hogyan használj videót a hírleveledben? (Példákkal)

Egy hírlevélbe ágyazott videó 200–300 százalékkal növeli az átkattintási arányt. Még ennél is megdöbbentőbb, de felmérések

Elolvasom »

Ezért rettenetes a karácsonyi hírleveled (és így javítsd ki)

Szinte hallom a gondolataid: „hm, jön a karácsony, tökéletes alkalom, hogy hírlevelet küldjünk az ügyfeleinknek”.

Elolvasom »

Perszonalizált e-mail marketing – 7 módszer, amiket már ma alkalmazhatsz

Képzeld magad elé a következőt: belépsz a kedvenc éttermedbe, az ajtónálló azonnal felismer, a kedvenc

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.