Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 7 perc

Sikeres céges blog pénzbefektetés nélkül

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: kincs-istvan

Miközben a marketingszakma fölismerte, hogy az érdekes írásos tartalmak nemcsak növelik egy vállalat hitelességét, de eladásösztönző hatásúak is, egyre-másra jelennek meg bértollnokok, akik szövegíróként vállalják, hogy céges blogunkat, szakmai anyagainkat megírják helyettünk.

Cégem, a Kreatív Kontroll Kft. is ezzel foglalkozik: rengeteg szakértő helyett és vállalat nevében írunk céges blogokat már nettó 2000 forintos darabáron is írunk blogbejegyzéseket. Cégvezetőként magam is találkozom azzal, hogy a tudomásom hiába van meg, nem mindig van időm megírni a szükséges publikációkat, és előfordul, hogy a kollégáim segítenek ki.

Szövegíró cégként mégis rendhagyó a mai bejegyzés, mert azt mutatom be, hogy nem feltétlenül kell fizetned a céges blogodért. Igen, mi is megcsináljuk olcsón sok cégnek, de ez nem jelenti azt, hogy Te magad ne lennél képes minőségi blogot írni. A ma bemutatott céges blog szerintem sikertörténet, és a készítője nem marketingszakember, hanem egy részvénytársaság igazgatói tagja, aki kollégáival fölismerte, hogy az írásos anyagokat az ügyfelek imádják.

Az Őrmester tartalommarketingje

Az Őrmester Vagyonvédelmi Nyrt. tavalyi nettó 900 millió forintos árbevételéből nyilván jutna büdzsé szövegíróra, viszont Kincs István maga írja szakmai anyagait, melyek több ezer látogatót vonzanak. A trükk nagyon egyszerű: míg kollégái a cég weboldalán lévő blogba írnak (ezzel is növelve a cég hitelességét, valamint javítva az oldal keresőpozícióját), addig ő egy másik blogot  is elindított, méghozzá az Indexhez tartozó Blog.hu blogfelületén.

Sok ügyfelünk kérdezi, hogy hol éri meg blogolni: saját domén alatt vagy a blog.hun, ahol van lehetősége az Index-címlapos megjelenésnek. Én erre azt szoktam mondani, hogy a kettő másra jó, így mindkettő egyszerre is megfontolandó. Az Őrmester kitűnően ráérzett erre, és kihasználják mindkettő felület előnyeit.

Kincs úr készségesen válaszolt néhány kérdésemre, amelyből kiderül, hogy immár harmadik éve heti átlag két cikket ír, melyekkel havonta akár harmincezer embert ér el.

– A saját blogoldalamat kizárólag én írom. Általában azért közzététel előtt a lányomat, illetve egy két kollégámat meg szoktam kérni, hogy nézzék át. Kell a külső nézőpont, egyfajta lektorálás – mondta Kincs István. – Fizetett blogírót nem alkalmazunk, bár már volt jelentkező több is. A munkatársaim közül 4-5 fő szokott blogot írni.

Ahol nincsen ennyi „írásképes” munkatárs, azért ott is heti néhány blogbejegyzést össze lehet szedni a csapattól. A hazai vállalkozásokat egyébként már csak azzal is megelőzik az Őrmesternél, hogy milyen tudatos marketinggondolkodás van a blogszerkesztés mögött:

– Az elsődleges cél, hogy ne kizárólag értékesítési céllal szólítsuk meg a közönséget. Másodlagos cél, hogy egyfajta szakértői szerepet kívánunk elérni a rendszeres blog bejegyzésekkel. Egyértelműen jelentkeznek fizető ügyfelek is a blogolás következtében. De egyre többen fordulnak hozzám konkrét tanácsokért.

Ne maradj le a többi marketingtippről sem! Lájkold Facebook-oldalamat!

Hány látogató érhető el?

Kincs István nem titkolta a konkrét eredményeket:

Havonta 20-30 ezer látogatóm van. Az Index szerkesztői viszonylag gyakran címlapra helyeznek. Havonta legalább 3-4 alkalommal ez előfordul. De a Facebookon is igyekszem célzottan terjeszteni írásaimat. Legnépszerűbb írásaim általában 10 ezernél is több látogatót vonzanak. Volt amikor az Analytics rendszerrel mértük, hogy az egyik írásom kb. 500 plusz látogatót vonzott a céges weboldalunkra. Egyébiránt a céges web oldalunkat nem mindig linkelem be írásaimba. Nem szeretném túl erőltetni a „push sales” effektust.

István a saját bőrén tapasztalta meg, hogy a tartalommarketing a szórakoztatáson keresztül szólítja meg a potenciális ügyfeleket: az első időkben meglepte, hogy a mélyebb szakmai anyagokra alig érkeztek reakciók, viszont az aktualitások nagyon sikeresek. Egy polgármester lányának megtámadása kapcsán 35 ezer olvasóhoz jutott el, az anyag pedig a közösségi médiában is vírusszerűen terjedt. Ösztönszerűen átállt ezért a bulvárosabb, de szakmailag releváns anyagok felé: például elemzte Ferenc pápa közvetlenségét, amely őrületbe kergeti a biztonsági embereit, de sok más esetben is a napi hírekből kiindulva mutatja be egy-egy újdonság biztonságtechnikai vetületét.

A többéves munka meghozta a gyümölcsét, már az Index segítsége nélkül is több százan elolvassák egyes írásait, de természetesen a címlapra került anyagok közelítik meg a tízezres olvasói számot.

Mindez mennyibe kerül?

Mivel nem alkalmaznak szövegírót, így csak az idejükkel fizetnek. István egy cikkel három órát tölt el, így havonta körülbelül egy egész napot, huszonnégy órát dolgozik ezért a látogatói mennyiségért. Nem tudom, milyen órabérben dolgozhat Kincs úr, de bizonyára huszonnéggyel fölszorozva azért látszik, hogy komoly anyagi befektetés a blog létrehozása, különösen akkor, ha ezt az időt a szabad perceiből veszi el. Viszont működik a dolog.

De miért nem veszik igénybe profik segítségét?

– Hogy miért nem? Erre nem tudom a választ...

Üdítő látni, hogy egy magyar vállalkozás figyel a körülötte lévő befogadói közeg szokásváltozásaira, és gyakorlatilag ösztönszerűen kezeli az új csatornákat anélkül, hogy ezt szakértői seregnek kellene ajánlania.

Én úgy látom, hogy a cégek többsége időhiányból hagyja ki az efféle lehetőségeket. Még ők is, akik példaértékű kommunikációt folytatnak, valahogy elkerülték, hogy kiszervezzék ezt a munkát. Így egy igazgatósági tag havonta 24 órát tölt ezzel, plusz még 4-5 munkatársa ír cikkeket, nem is beszélve arról, hogy azokat mindig egy-két ember át is olvassa.

Amikor cégvezetőkkel beszélgetek, gyakran kiderül, hogy nem is ismerik a szövegírást mint lehetőséget, úgyhogy fontos feladatunk van az ügyféledukációban is. Persze érdemes kiszámolnunk, hogy megéri-e külső szolgáltatót megbíznunk a munkával, de ha nincs is rá most éppen keret, az sem kibúvó: az Őrmester példáján tökéletesen látható, hogy addig megoldható saját erőből is a látogatók tartaloméhségének kiszolgálása.

 

Sikerdíjas blogolást vállalunk a blog.hu felületein. Blogbejegyzésenként mindössze 2000 Ft+áfa alapdíj mellé az Index főoldalára kerülő bejegyzések után egyszeri 10 000 Ft+áfa sikerdíjat számlázunk. Írj a jobb alsó sarokban lévő chatablakban üzenetet!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikkInnovatív tartalommarketing-megoldás a Tescótól
Következő cikkA tartalommarketing meghalt? Az igazság a „content shock”-rólKövetkező

Ezeket olvastad már?

103 keresőoptimalizálási faktor – ezek alapján rangsorol a Google

Mi alapján rangsorol a Google? Erre a kérdésre hivatalos és kimerítő választ soha nem fogsz

Elolvasom »

A teljes lead magnet eszköztárad: 33 csalitermék minden kampányodhoz

Kínban vagy, mert küldenél hírlevelet, de nincs listád? Hát most lesz, mert megmutatom, mivel építheted

Elolvasom »

Obama és a tartalommarketing

2017. január 20-án lezárult egy korszak: Barack Obama, az Egyesült Államok 44. elnöke leköszön, hogy átadja

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.