Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 10 perc

Így érj el a több olvasót mobilon! (6+1 hasznos tanács)

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: mobil, szovegiras

Van egy kihívásom neked: ülj le, helyezkedj el kényelmesen, majd írj egy cikket azzal az elhatározással, hogy a követőid azt csak mobilon fogják olvasni.

Akár meg is hirdetheted a Facebookon (kizárólag mobilos eléréssel), és a végén mindenképp meséld majd el nekünk, hogy mi történt. Hányan olvasták, mennyi időt töltöttek az oldalon, és mekkora volt a visszafordulási arány?

De mielőtt nekivágnál ennek a kísérletnek, előbb fusd végig ezt a cikket.

Szinte mindenki kezében ott a mobil

A tartalomkészítést sokan még mindig úgy képzelik el, hogy lehuppannak szépen a gép elé, és amikor feltöltik a kész cikket, akkor azt a felhasználó majd elolvassa a laptopján vagy az asztali gépén, és akkor a tartalommarketinget kipipáltuk.

A mobil valahogy még ma is kimarad ebből a képzelődésből, pedig a számok azt mutatják, hogy az okostelefonok szerves részei lettek életünknek.

Mit mutatnak a számok? Olvasnak az emberek mobilon?

Igen, ráadásul egyre többet, és ezt könnyű bebizonyítani. Az első ábra a napi átlagos nethasználatot mutatja, mégpedig eszközök szerinti bontásban.

Olvasás mobilon, statisztika

(via www.slideshare.net)

Jól látszódik, hogy folyamatosan nő az az idő, amit a gépek előtt és online töltünk, de nemcsak ez a tényező változik.

Amíg 2010-ben átlagosan 3,2 órát neteztünk, addig 2015-ben ez a szám már 5,6 óra volt. Érdekes viszont, hogy bár a laptopokon és asztali gépeken szinte mindig közel ugyanaz a szám jött ki (~2,5 óra), addig a mobilon elképesztő ugrást és egyre nagyobb számokat tapasztalhatunk.

2010-ben átlagosan 0,4 órát neteztünk a telefonunkon, tehát napi fél óránál is kevesebbet. Tavaly? Nos, majdnem 3 órát (2,8). Öt év alatt ez hétszeres növekedés.

Az Egyesült Államokban amúgy a mobilos penetráció 75 százalékos, de világviszonylatban is 52,7 százalékról beszélünk. Valamikor 2014-ben a mobilosok ráadásul meg is előzték az asztali gépeseket, vagyis előbbiek most már többen vannak.

Mobilos olvasás, statisztika 2.

(via www.smartinsights.com)

Amennyiben ez nem volna elég, úgy érdemes felidézni, hogy az e-bookot vásárlók 54 százaléka (2015-ös adatok szerint) már az okostelefonján olvassa el a tartalmat. 2012-ben ez a szám még csak 24 százalék volt.

Fogadunk, hogy minket is olvastál már mobilról

Nem költői kérdés, nyugodtan írd meg kommentben, de szinte biztosak vagyunk benne, hogy olvastál már marketingszoveg.comos cikket a mobilodról.

Ettől függetlenül is igaz, hogy ma már nem vehetjük félvállról az okostelefonok szerepét, és amíg néhány éve még csak készültünk a trónfosztásra, addig most már egészen nyilvánvaló, hogy mekkorát nőtt a mobilok szerepe.

Nem ignorálhatjuk az alábbiakat:

  • a nethasználók legalább 80 százalékának van okostelefonja
  • több mint a felük azzal indítja a napját, hogy ránéz a telefonjára (és szörfözni kezd)
  • a felhasználók 33 százaléka a mobilját használja a különböző céges weboldalak eléréséhez
  • az amerikai cégek 68 százaléka már beépítette a mobilmarketinget a céges marketingstratégiába
  • a Google szerint a felhasználók 61 százaléka nem tér vissza arra a weblapra, ahol korábban problémákat tapasztalt
  • az okostelefonos konverzió 64 százalékkal több, mint az asztali számítógépes.

Így vedd rá, hogy olvassanak téged a mobiljukon

Amikor az izgalmasabbnál is izgalmasabb forrásokat kutattam a cikkhez, akkor találtam egy érdekes tévhitet. Vagy mondjuk inkább azt: mítoszrombolást.

Az UX Myths által felhozott tétel a következő volt: az emberek olvasnak a neten. A szerző ezt akarta vagányan megcáfolni (mert szerinte ez tévhit), majd elsőként leírta a következő mondatot:

Az emberek akkor olvassák végig a cikkedet a neten, ha az valóban nagyon érdekes tartalom.

Ez akkor azt jelenti, hogy írjunk érdekes tartalmakat? Color me surprised.

A kávé világnapján előző héten mi például összeállítottunk egy listát arról, hogy az irodai csapat mennyit iszik meg naponta a fekete levesből. Ha kávéforgalmazásból élnénk, ebből biztosan írtunk volna egy hosszabb cikket. De így, fotóként is érdekes volt, és hirdetés nélkül is frankó bejegyzésaktivitást ért el a Facebookon.

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által közzétett fénykép, 2016. Szept 29., 05:10 PDT

6+1 tipp a nagyobb számokért

Rendben, akkor jöjjön a lényeg, hogy mit kell tudnod és tenned ahhoz, hogy többen olvassák el cikkeidet mobilon?

Előfizetői tartalom

Ha szeretnéd ellesni a titkokat, akkor legyél te is előfizetőnk!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkEzért törlöm a bemutatkozóanyagodat (és hogyan értékesítenék önmagamnak)
Következő cikkÍgy írj szakmai szöveget, hogy a laikusok is megértsékKövetkező

Ezeket olvastad már?

Hogyan írj hájpmentesen? (És miért?)

Biztosan láttál már olyan hirdetésszöveget, amelyet vastagon hintettek meg jelzőkkel, egyik hihetetlen állítást követte a

Elolvasom »

Építs termékoldalt a kérdéseimből (6 legfontosabb válaszod és egy életmentő tipp)

Van 6 kérdésem a termékedről. Ha nem tudsz válaszolni rájuk, nem fogok tőled vásárolni. Nem

Elolvasom »

Így írhatsz te is gördülékenyen termékleírást – ez az 5 pont végigvezet a rögös úton

Jó termékleírás nem terem minden oldalon, ráadásul a szövegírásnak ez a műfaja az esetek nagy

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.