Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 10 perc

Így érj el a több olvasót mobilon! (6+1 hasznos tanács)

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Szövegírás
  • Címkék: mobil, szovegiras

Van egy kihívásom neked: ülj le, helyezkedj el kényelmesen, majd írj egy cikket azzal az elhatározással, hogy a követőid azt csak mobilon fogják olvasni.

Akár meg is hirdetheted a Facebookon (kizárólag mobilos eléréssel), és a végén mindenképp meséld majd el nekünk, hogy mi történt. Hányan olvasták, mennyi időt töltöttek az oldalon, és mekkora volt a visszafordulási arány?

De mielőtt nekivágnál ennek a kísérletnek, előbb fusd végig ezt a cikket.

Szinte mindenki kezében ott a mobil

A tartalomkészítést sokan még mindig úgy képzelik el, hogy lehuppannak szépen a gép elé, és amikor feltöltik a kész cikket, akkor azt a felhasználó majd elolvassa a laptopján vagy az asztali gépén, és akkor a tartalommarketinget kipipáltuk.

A mobil valahogy még ma is kimarad ebből a képzelődésből, pedig a számok azt mutatják, hogy az okostelefonok szerves részei lettek életünknek.

Mit mutatnak a számok? Olvasnak az emberek mobilon?

Igen, ráadásul egyre többet, és ezt könnyű bebizonyítani. Az első ábra a napi átlagos nethasználatot mutatja, mégpedig eszközök szerinti bontásban.

Olvasás mobilon, statisztika

(via www.slideshare.net)

Jól látszódik, hogy folyamatosan nő az az idő, amit a gépek előtt és online töltünk, de nemcsak ez a tényező változik.

Amíg 2010-ben átlagosan 3,2 órát neteztünk, addig 2015-ben ez a szám már 5,6 óra volt. Érdekes viszont, hogy bár a laptopokon és asztali gépeken szinte mindig közel ugyanaz a szám jött ki (~2,5 óra), addig a mobilon elképesztő ugrást és egyre nagyobb számokat tapasztalhatunk.

2010-ben átlagosan 0,4 órát neteztünk a telefonunkon, tehát napi fél óránál is kevesebbet. Tavaly? Nos, majdnem 3 órát (2,8). Öt év alatt ez hétszeres növekedés.

Az Egyesült Államokban amúgy a mobilos penetráció 75 százalékos, de világviszonylatban is 52,7 százalékról beszélünk. Valamikor 2014-ben a mobilosok ráadásul meg is előzték az asztali gépeseket, vagyis előbbiek most már többen vannak.

Mobilos olvasás, statisztika 2.

(via www.smartinsights.com)

Amennyiben ez nem volna elég, úgy érdemes felidézni, hogy az e-bookot vásárlók 54 százaléka (2015-ös adatok szerint) már az okostelefonján olvassa el a tartalmat. 2012-ben ez a szám még csak 24 százalék volt.

Fogadunk, hogy minket is olvastál már mobilról

Nem költői kérdés, nyugodtan írd meg kommentben, de szinte biztosak vagyunk benne, hogy olvastál már marketingszoveg.comos cikket a mobilodról.

Ettől függetlenül is igaz, hogy ma már nem vehetjük félvállról az okostelefonok szerepét, és amíg néhány éve még csak készültünk a trónfosztásra, addig most már egészen nyilvánvaló, hogy mekkorát nőtt a mobilok szerepe.

Nem ignorálhatjuk az alábbiakat:

  • a nethasználók legalább 80 százalékának van okostelefonja
  • több mint a felük azzal indítja a napját, hogy ránéz a telefonjára (és szörfözni kezd)
  • a felhasználók 33 százaléka a mobilját használja a különböző céges weboldalak eléréséhez
  • az amerikai cégek 68 százaléka már beépítette a mobilmarketinget a céges marketingstratégiába
  • a Google szerint a felhasználók 61 százaléka nem tér vissza arra a weblapra, ahol korábban problémákat tapasztalt
  • az okostelefonos konverzió 64 százalékkal több, mint az asztali számítógépes.

Így vedd rá, hogy olvassanak téged a mobiljukon

Amikor az izgalmasabbnál is izgalmasabb forrásokat kutattam a cikkhez, akkor találtam egy érdekes tévhitet. Vagy mondjuk inkább azt: mítoszrombolást.

Az UX Myths által felhozott tétel a következő volt: az emberek olvasnak a neten. A szerző ezt akarta vagányan megcáfolni (mert szerinte ez tévhit), majd elsőként leírta a következő mondatot:

Az emberek akkor olvassák végig a cikkedet a neten, ha az valóban nagyon érdekes tartalom.

Ez akkor azt jelenti, hogy írjunk érdekes tartalmakat? Color me surprised.

A kávé világnapján előző héten mi például összeállítottunk egy listát arról, hogy az irodai csapat mennyit iszik meg naponta a fekete levesből. Ha kávéforgalmazásból élnénk, ebből biztosan írtunk volna egy hosszabb cikket. De így, fotóként is érdekes volt, és hirdetés nélkül is frankó bejegyzésaktivitást ért el a Facebookon.

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által közzétett fénykép, 2016. Szept 29., 05:10 PDT

6+1 tipp a nagyobb számokért

Rendben, akkor jöjjön a lényeg, hogy mit kell tudnod és tenned ahhoz, hogy többen olvassák el cikkeidet mobilon?

Előfizetői tartalom

Ha szeretnéd ellesni a titkokat, akkor legyél te is előfizetőnk!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkEzért törlöm a bemutatkozóanyagodat (és hogyan értékesítenék önmagamnak)
Következő cikkÍgy írj szakmai szöveget, hogy a laikusok is megértsékKövetkező

Ezeket olvastad már?

Ilyen egy jó DM levél

Természetesen sokszor kérnek tőlünk referenciákat, amivel nincs is baj, hiszen havonta 1000 oldalnál is több

Elolvasom »

Hitelességépítés 101: minden, amire szükséged van, hogy az állításaid elhiggyék

Hitelesség nélkül senki vagy. Lehetsz akár a világ legjobb szakembere, de ha senki nem hiszi

Elolvasom »

Hogyan írj fél oldal vázlatból teljes értékű e-bookot?

Ma már mindenki lehet író és kiadó, sőt, akár úgy sikeres, hogy a könyveiből egyetlen

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.