Ezt a cikket nagyon ésszel olvasd.
A bemutatott stratégia a leghatékonyabbak közül való, hiszen az emberi hajtóerők legerősebbikével és magával a kereslet-kínálat egyensúlyával dolgozunk.
Ha rosszul alkalmazod, akkor vevők nélkül maradhatsz.
Viszont ha elegánsan dolgozol, akkor a szövegeid és a marketingkommunikációd ereje megsokszorozódik.
A hagyományos értékesítő el akar adni neked
Ha időpontra találkozol egy értékesítővel, vagy bemész egy boltba és odalép hozzád az eladó, akkor pontosan tudod, hogy a másik fél el akar adni neked valamit.
Hívhatjátok megbeszélésnek, hívhatod nézelődésnek. De pontosan tudod, hogy a másik fél értékesíteni szeretne.
Ez nem rossz dolog, sőt. Vásárolni jó.
Arról van mindössze szó, hogy mielőtt az értékesítő kinyitja a száját, már azzal a prekoncepcióval fordulsz felé, hogy mindjárt megpróbál értékesíteni neked. Ez azt jelenti, hogy számítasz az értékesítésre, logikusan gondolkozol, készülsz az árak összehasonlítására, készülsz a termék jellemzőinek vizsgálatára – és készülsz arra, hogy az esetleges „saleses trükköket” felismerd.
Alapvetés, hogy egy kapcsolatban annak van nagyobb hatalma, aki (látszólag) kevésbé akarja.
Mi lenne, ha az egész dinamikát megfordítanánk… és az eladó megnehezítené a vásárlást?
Belép a takeaway selling.
Meghackelt kínálat
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.