A szövegírás legnagyobb kihívása a címadás.
Számos cikkben, sőt önálló tréningelőadásban mi is külön foglalkozunk ezzel a témával.
A cím, vagyis a headline az, aminek meg kell ragadnia az olvasó figyelmét, ezen múlik minden, itt a funnel eleje.
A címet átlagosan ötször annyian olvassák, mint magát a szöveget, amelyhez tartozik.
Perry Belcher a DigitalMarketer és a Native Commerce társalapítója, és több mint 250 millió dollárnyi online értékesítés köszönhető a munkájának. Mindemellett profi szövegíró is.
Éppen ezért mutatom meg neked azt a formulát, amit ő dolgozott ki, amikor a DM szövegíróit oktatta.
Ezt még a Traffic&Conversion Summitról hoztuk haza, de máshol nem olvashattad – mondjuk úgy, ez a cikk egy kis betekintést ad abba, hogy milyen exkluzív tartalmakat várhatsz a hamarosan megjelenő Kontent-különszámban.
A Belcher-féle headline 5 lépésben
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.