Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 13 perc

Hogyan használd a Snapchatet marketingesként?

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Hogyan írjak ütős posztot a közösségi médiára?, Ingyenes, közösségi média
  • Címkék: közösségi média, snapchat, storytelling

Majd' 4 évvel ezelőtt az volt a kérdés, hogy vajon a Snapchat lesz-e a következő Instagram, a legfrissebb hírek szerint viszont borzasztóan nagy veszteségeket termel a cég (vagyis a Snap Inc.). Hiába növelte a felhasználóbázisát és a hirdetési bevételeit, a kiadási oldal láttán ráfagy a mosoly a befektetők arcára.

Ez persze nem jelenti azt, hogy a termék maga ne lenne siker a felhasználók körében, még akkor is, ha a márkák egyelőre az Instagramot használják hirdetésekre (lásd lentebb). A Snapchat ugyanis még szűz terület a nagy közösségimédia-platformokhoz képest, és itt még lehet villogni számottevő reklámzaj vagy a konkurensek nagyszámú jelenléte nélkül.

A kérdés persze az: hogyan? A Snapchatet ezért most nemcsak bemutatjuk, de adunk is néhány tippet ahhoz, hogy miképp használhatod marketingesként ezt az eszközt.

Az eszköz, amelyet nem hagyhatsz ki marketingesként?

A 2011-ben alapított, de csak 2012-ben elindított Snapchat egy képalapú csetprogram, amely elképesztő gyorsasággal és erővel robbant be a köztudatba, és vált népszerűvé főleg a fiatalok körében.

Az app egyik legfontosabb eleme és tulajdonsága az, hogy megtekintés után automatikusan törlődnek az üzenetek, ezért kiváló platform lett nemcsak a vicces, ciki (máshol nem vállalható) fotók és videók, hanem a szexcsetelést feldobó pucér képek küldözgetésére.

Az átküldött képeket az önmegsemmisítés miatt csak 10 másodpercig lehet látni (később, a Stories keretein belül ez az időintervallum 24 óra lett), ez pedig elég újszerűen hatott a piacon ahhoz, hogy az Egyesült Államokban viharos gyorsasággal kezdjen el terjedni az alkalmazás. Minden második készüléken ott volt és van a Snapchat, amivel ma már csoportoknak és személyeknek is lehet üzenni, és nemcsak fotókat vagy videókat lehet küldeni, de szövegeket és rajzokat is

Hogy ki alkotta meg az appot? Természetesen két (akkoriban még) egyetemista fiatal: Evan Spiegel és Bobby Murphy, akik aztán nagyon gyorsan gazdagok lettek. 2012 végén már napi 20 millió üzenetet váltottak a felhasználók a Snapchaten, ma pedig már 350-400 millió snapet küldenek át rajta egymásnak a júzerek.

A sexting csupán a kezdet

Az a tény, hogy az új sextinges eszköznek tartották, izgalmassá tette a Snapchatet az emberek körében, így ahogy az lenni szokott, a hírverés még jobban megdobta a letöltéseket és telepítéseket. Így juthattunk el oda, hogy 2013-ban a képfelöltések számával a Snapchat megelőzte az Instagramot.

A piac pedig beárazta a sikert: 800 millió dollárra becsülték akkoriban az appot, és bár a Facebook megpróbálta leutánozni a Poke-kal, az hatalmast bukott, miközben a Snapchat szárnyalását hosszabb távon még az a botrány sem törte meg, amely szerint az elviekben eltüntetett képek egy kis ügyeskedéssel visszaállíthatók.

Az Instagram viszont úgy tűnik, hogy sikerrel vette az akadályt, hiszen mostani állás szerint a Stories terén megveri a Snapchet. Egy új kutatásra támaszkodva ugyanis kijelenthető, hogy a márkák szívesebben jelennek meg az Instagramon, és a Snapchat még csak a reklámozók egy szűkebb körére (szépségipari cikkekre, hajápolási termékekre) koncentrál.

(via l2inc.com)

Azt még nem lehet tudni, hogy jó ötlet volt-e Spiegelék részéről visszautasítani a Facebook és a Google ajánlatait, de a Facebook a sikertelen felvásárlás után beleállt a háborúba és a másolásba, így ma egy izgalmas versenyt láthatunk a Snapchat és az Instagram között.

Miért olyan népszerű a Snapchat?

Az app a tinik (a Z generáció tagjai) között lett igazán népszerű, de ez nem jelenti azt, hogy az idősebbek ne használnák (csak épp nem olyan mohón, mint a fiatalok). A számok pedig önmagukért beszélnek:

  • 166 millió aktív felhasználó naponta (havi lebontásban ugyanez 301 millió)
  • 71 millió júzer az Egyesült Államokban, 55 millió Európán belül
  • 3 milliárd snap per nap
  • 1 millió nyilvánosan megosztott snap per nap
  • azok aránya, akik az önmegsemmisítés miatt használják a programot: 35%
  • 2017-es bevételi előrejelzés: 935,46 millió USD

snapchat-top-markets

(via CB Insights)

A cég jelenleg 16 milliárd dollárt ér.

A siker okai

Amellett, hogy a szelfik korában élünk (tehát egy képalapú csetprogram nagy eséllyel sikerre van programozva), a nagy népszerűség oka valószínűleg az, hogy a Snapchatre rakott fotókat nem az utókornak, hanem a pillanat hevének megfelelően készítik.

A snapekkel sallangmentesen és letisztultan átadhatók az adott pillanathoz rendelt érzelmek. Elég csak lefotózni egy csalódott vagy vidám arcot. Vagy épp egy pucér testet, legyen az női vagy férfi.

Kulcsszó az intimitás, a gyorsaság, a teljes szabadság, az erős vizualitás és az exkluzív mobilalapúság. Nézzünk pár konkrét funkciót is:

  • Stories. 24 óráig tekinthetők meg az ide feltöltött képek és videók, majd azok tematikusan csoportosíthatók. Nevezhetjük minialbumnak.
  • Custom Story. Nemcsak az adott felhasználó, hanem azok barátai is hozzáadhatnak (engedélyezés után) képeket és videókat az adott sztorihoz.
  • Snap Map. Térkép, amelyen megnézheted, ki hol tette ki a sztoriját. Barátaid sztorijához ez alapján is hozzáadhatsz képet. Vagy ha szeretnéd, találkozhatsz is velük.
  • (élő) Filterek. Mert egy kép úgy, ahogy elkészítették, nem tökéletes. Sose lehet az. Csak filterek hozzáadásával.
  • A fotókra új rétegként emojit is rakhatnak a felhasználók.
  • Snapcode. Minden felhasználónak saját snapcode-ja van, így egyszerű egymás követése és hozzáadása. a QR-kódhoz hasonlóan csak le kell olvasni a telefonnal ezt a kódot.

Íme egy videó a Stories hangulatáról:

És ha már Custom Stories, akkor reklámfilm Palvin Barbival:

Hogyan használhatod a Snachatet marketingre?

A Snapchat esetében követés helyett barátként történő felvétel van, de az igazán komoly nehézséget az jelenti, hogy nincs olyan lehetőség, amivel az appon belül (könnyedén) fel lehetne fedezni téged. Nincsenek hashtagek és retweetek sem, amivel vissza lehet jutni hozzád, és nincs kereséskor javaslatadás sem. Felhasználónév esetén pontosnak kell lenned, ez nem a Facebook, ahol bepötyögsz két betűt, és már kiadja a rendszer annak az embernek a nevét, akit látni akarsz.

Úgyhogy a valóban releváns kérdés első körben az, hogy miképp tudod növelni a Snapchat-rajongótáborodat. Nos, Gary Vaynerchuk például azt mondja, hogy a legjobb módszer snapbarátok szerzésére az, ha a snapjelenlétedre más platformon hívod fel a követőid figyelmét, vagyis legyen elérhető a snapcode-od például a Facebookon, Instagramon, Twitteren és bárhol máshol, mert kényelmesen és gyorsan csak így válhatnak követőiddé a felhasználók.

Emellett érdemes együttműködést kialakítani azokkal, akik már fent vannak a Snapchaten, plusz próbáld meg hirdetéssel (például Facebookon) átvinni a felhasználókat a fiókodra.

Néhány másik tipp:

  • GhostCodes. Külsős app, amivel rákereshetsz más felhasználókra. Iratkozz fel ide, hogy megjelenhess az adott kategóriában.
  • Legyen a snapcode-od a profilképed (Facebookon, Twitteren, YouTube-on). Ez felhívja a fogyasztók figyelmét arra, hogy fent vagy a Snapchaten.

A Snapchat nem szeparálja le a márkákat és a magánfelhasználókat a Storiesban, tehát itt kiemelten nagy hangsúlyt kap a vonzó tartalom. Valóban emlékezetes és megnyerő dolgokat kell készítened, ezért érdemes erre az 5 dologra figyelned, amikor a Snapchetre akarod átvinni a marketingedet:

  1. Rövid, hatásos képanyagok készítése, amelyek érdemesek a megtekintésre (és amelyekre emlékezni lehet).
  2. Storytelling. A Snapchat volt az első, ami a konkurensek között ráment a történetmesélésre, és ez ma is ugyanolyan hangsúlyos. Olyan történeteket kell mesélned, amiket hallani akarnak a követőid.
  3. Edukáció. Edukáld a felhasználóidat a márkádról (vagy akár az iparágról, amiben benne vagy). Ezt játékosan is megteheted, és a Snapchatet erre találták ki.
  4. Fókuszálj a követőidre. Lásd a storytellinges rész utolsó mondata.
  5. Légy hű a Snapchathez, avagy a tartalmad és a stílusod illeszkedjen a felülethez.

Tippek, trükkök

Jöjjenek a gyakorlatias tippek és trükkök, amelyeket a Snapchatet kipróbáló márkák sikeres kampányai alapján gyűjtöttünk össze neked.

1. Használj promókódokat

Működik, a felhasználók szeretik, főleg, ha ötletes módon tálalod (lásd a 2. pont).

2. Sneak peek

A Snapchat a rövid, velős, képileg izgalmas dolgokat szereti, amelyek az újdonság erejével hatnak és képesek meglepni a felhasználókat. A sneak peek kifejezést a mozifilmeknél használják leginkább, ezek azok a 10-20 másodperces anyagok, amelyek egy rövid bepillantást engednek az adott mozifilm hangulatába, leginkább egy konkrét (hatásos) jelenetbe.

Ereje abban rejlik, hogy megragadja és átadja a film hangulatát. A Snapchat esetében ez egy kicsit másképp van, de itt is a rövid, hatásos anyagokról van szó, na meg a folytatásról, amivel a végletekig csigázhatod a követőid kedélyét.

A sneak peek esetében itt történeteket mesélhetsz el, és erre kiváló példa a grubHub, amely 15%-os kedvezményt adott a követőiknek így:

Persze az adott történetet ügyesen kell elmesélni, és használni kell dramaturgiai elemeket (exponálás, foreshadowing, payoff). Nézd csak meg, ahogy felvezetik az egészet (Stick around, You just might get 15% off...), ezután fokozzák a hangulatot (a kód ekkor még kivehetetlen a pizza alatt), majd lecsapják az egészet (use code: SLICE).

Ugyanezt megteheted termékbevezetés esetén is.

3. Játékosság

Fontos! Légy játékos, ez a Snapchat, nem az Operabál! Megint csak a grubHubot emelném ki:

4. Filterek, kiegészítők

Ha már játékosság, akkor ne feledkezz meg a vicces kiegészítőkről, amelyekkel feldobhatod az adott képeket:

Az emberek szórakozni, nevetni és magukat jól érezni járnak a Snapchatre. Ezt a vágyukat próbáld meg kielégíteni, és sikeres leszel.

5. Használd ki az influencer marketing erejét

Mert a Snapchaten is komoly sikert érhetsz el, ha influencerekkel dobod fel a kampányaidat.

6. Videó, videó, videó

A Sour Patch Kids (@sourpatchsnaps) az egyik legelső adaptálója volt a Snapchatnek (a márkák közül), és tökéletesen lemodellezhető egy sikeres videós kampány az ő példájukon keresztül. Csináltak kandi kamerás jeleneteket Logan Paul komikussal, vagy ott volt a kampány, amikor a Rear Sour Patch Kids nevű alakok hétköznapi tinédzserként viselkedtek bizonyos szituációkban.

7–10 másodperc, kedves kis szösszenetek, erre van szükséged, nem direkt reklámra. Ahogy fentebb írtuk: fókuszálj a követőidre.

Másik példa: a grubHub felhívja a figyelmet arra, hogy december 22-én valami történni fog a Snapchaten. Hol teszi mindezt? A Facebookon. Használd más platformokon is a videót, hogy felhívd a követőid figyelmét a Snapchat-fiókodra és a Snapchet-eseményeidre.

7. Interakció a követőkkel/barátokkal

Kérd meg a követőidet, hogy készítsenek magukról tematikus szelfit (ésvagy a termékedről, akár magukról és a termékedről), majd azt küldjék el neked. A legjobbakat természetes kirakod. Nemcsak a Snapchaten, hanem máshol is, hogy az ottani követőid is lássák, mekkora muri a Snapchaten lógni veled.

8. Tökéletes tartalom, mellékes formátum

Ha megnézel néhány képet vagy videót a Snapchaten, akkor azonnal látni fogod, hogy a felvétel minőségével nem törődtek a készítők annyit, mint azt elvárná sok felhasználó. Egyszerű mobilos felvételek ezek még a komoly cégeknél is, gyakran szándékosan rossz minőségben. Itt nem a Red kamerákat kell kihozni napi félmillióért, ez a felület nem erről szól. Kapd elő a mobilod, és készítsd el a pillanat hevében azt, amivel megnevetteted a követőidet.

A kulcsszó: improvizációszerű hangulat, amely közelebb viszi a követőkhöz a márkádat.

A Snapchat lehetővé teszi, hogy egyedi módon kommunikálj a fogyasztókkal! Használd a fentebbi tippeket, és ne feledd el: ezen a platformon lenni a szórakozás, ez arról szól, hogy jól érezzék magukat az emberek. Tessék, a HubSpot például így viccelődik, és így mesél el egy aranyos sztorit:

1.

hubspot-snapchat-trees-1.png

2.

hubspot-snapchat-trees-2.png

„De mire jó a Snapchat?”

Tudom, hogy a fejedben ott a tucatnyi kifogás, hogy miért ne használd ezt az applikációt.

A helyzet viszont az, hogy a marketing nem ízléskérdés: oda kell menned, ahol a piacod van, és egy ilyen felület a Snapchat is. Bár évek óta létezik a platform, még mindig nincs kőbe vésett best practice, alig van letölthető anyag hozzá, konferenciákon is csak említgetik. Ez az átlagos marketingest megijeszti, az igazi innovátor viszont kitapasztalja a felületet – hiszen ő már tudja, hogy mekkora érték a legelsők között lenni.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkSegítsek lenyúlni a konkurensed linkprofilját? (3 módszer)
Következő cikkÍgy alkot tökéletes pitch-et 10 lépésben az informercial atyjaKövetkező

Ezeket olvastad már?

Batman szól az e-kereskedőkhöz – Beszámoló a T&C Summit 2. napjáról

A második nap jóval kaotikusabb volt már, hiszen egy csomó emberrel személyesen is beszélnünk kellett

Elolvasom »

Nagyvállalati tartalommarketing – céges magazin

Őszinte leszek: ez a cikk nem mindenkinek szól. Ha közép- vagy nagyvállalat marketingese vagy, akkor

Elolvasom »

Brand mention, a SEO jövője – hogyan generálj és mérj márkaemlítéseket (4 remek eszköztippel)

A tartalommarketinged (és általában az online marketinged) egyik célja bizonyosan az, hogy brandedet ismertebbé és

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.