Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LX] Otthagyják a tinik a Facebookot

Spotify
Soundcloud

Menekülnek az amerikai tinik a Facebookról, egy magyar számítógépes játék nagyot ment Kickstarteren és Mary Meeker Internet Trends Reportjából is csemegézünk. Hallgatható marketinghírek.

Facebook-hírcsomag

A közösségi médiának mostanság nem a Cambridge Analytica-botrány miatt kell legjobban aggódnia, hiszen a Pew kutatóintézet friss felmérése szerint az amerikai tinédzserek körében egyre kevésbé népszerű a Facebook. Cserébe feltör az Instagram, a YouTube és a Snapchat.

A Pew felmérése arra fókuszált, hogyan használják a fiatalok a mobilt. A válaszadók 95 százalékának van okostelefonja és ma már tényleg mindenki online van. A YouTube applikációja lett a legnépszerűbb (ezt a tinik 85 százaléka használja), az Instát 72 százalék, a Snapchatet 69 százalék. A Facebook 51 százalékkal szomorkodik a sor végén, miközben 2015-ben még 71 százalékos lefedettséggel bírt a korosztályban.

Másik Facebookkal kapcsolatos hír, hogy a legújabb fejlesztéseknek köszönhetően már elérhető az Egyesült Államokban egy új funkció, a szakemberkereső. A több ezer, kategóriákba csoportosított vállalkozó így könnyedén megtalálható és elérhető a Facebook Piactér oldalán. Hogy mikor jön Magyarországra hasonló funkció, azt még nem tudjuk.

Egy most elfogadott törvény miatt a közösségi hálózatok és csevegőszolgáltatások használata után adót kell fizetni Ugandában, mégpedig napi 14 forintnak megfelelő összeget. Az ország vezetése ezzel a Facebookot, a Twittert, a Whatsappot és a Telegramot akarja sújtani (meg persze a szegényeket fogja), indoklásuk szerint ezzel kívánják elejét venni a pletykálkodásnak és a gyűlöletbeszédnek.

Nincsenek jobb helyzetben Pápua Új-Guinea polgárai sem, hiszen a fejesek egy hónapra elérhetetlenné tették a Facebookot, hogy a szakértők áttanulmányozhassák a közösségi oldal hatását a felhasználókra. Emellett el szeretnék távolítani a hamis felhasználókat és az álhíreket terjesztő profilokat. A kormány mérlegelni fogja, hogy mit tegyen a jövőben a Facebookkal: engedje vagy tiltsa a használatát az országban.

Vesszük fel a Kontent Pubot

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Máj 28., 2018, időpont: 7:29 (PDT időzóna szerint)

Magyar siker a Kickstarteren

Több mint 100 ezer euró támogatást kapott a Kickstarteren egy magyar számítógépes játék, a Black Geyser: Couriers of Darkness. A kért pénz már a kampány felénél összejött, a cirka 35 milliós támogatás pedig szép summának számít, hiszen nagy a verseny az egyre több és több szereplő miatt.

A játék várhatóan augusztusban jelenik meg, még lehet támogatni a PayPalen keresztül: a szponzorok ugyanazt kapják, mint a közösségi finanszírozók.

Kijött az Internet Trends 2018 (Mary Meeker)

A riport szerint:

  • egyre több időt töltünk az okoseszközök előtt (5,9 óra per nap); ebből 29 százalékot mobilozunk, miközben a hirdetők a büdzséjük 26 százalékát optimalizálják ide
  • még mindig van rés a mobilos hirdetések piacán, be lehet ide kerülni korrekt áron
  • a print-, tv- és asztaligép-hirdetések nagyjából változatlanok
  • az Amazon elképesztő ütemben nő
  • minimálisan nőtt a háztartások eladósottsága, de átlépte a 2009-es csúcsértéket, miközben a munkanélküliség csökkent az Egyesült Államokban

Meeker vizsgálatának másik érdekessége, hogy az okoseszközök elérték a csúcsot: a globális piac 0 százalékkal nőt 2017-ben, valamint csökkent az átlagos összeg, amit okoseszközökért hajlandók fizetni a vásárlók. A Pew szerint a fiatal korosztály 95 százaléka a felhasználóknak rendelkezik mobillal, ezen eszközök 77 százaléka okos.

A riportot itt olvashatod el.

A mobileszközök miatt muszáj a mikromomentumokat figyelembe véve tervezned a stratégiát. Kezdd ezzel az összefoglalóval.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LIX] Inkvizíciós módszerekkel kérdezte Zuckerberget az Unió
Következő pub[Kontent Pub LXI] Kreatív Kontroll Elnöki FőnökségKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.