Szegeden jártunk, bejelentettük az éves nagykonferenciánkat, a Facebook felhasználói bázisa nem csökken (a Facebook szerint), a Google újítása kiszúrt a játékfejlesztőkkel, a tévés büdzsék vándorolnak át az internetre.
Naprakész lennél a marketingben? Akkor hallgasd meg ezt a podcastet.
Úgy jó a marketing, ha zajlik
A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának meghívására május 10-én Szegedre látogattunk, hogy a klubestjükön egyetemistáknak meséljük el, hogy hogyan lehet valakiből reklámszövegíró.
Eközben tartottunk egy gamifikációs meetupot, illetve kihirdettük a szeptemberi kétnapos Content Plage-t (amelyre a jegyek 25%-a már elkelt!).
100+ fős gamifikációs meetup ?
Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,
A Facebook szerint továbbra is népszerű a Facebook
Új felmérés a Facebookról: 74 százalék használja, 44 százalék megváltoztatta az adatvédelmi beállításait.
Az utóbbi hónapok botrányai ellenére egy április végi vizsgálat kiderítette, hogy a Facebookot a megkérdezettek 74 százaléka használta legalább egyszer egy nap. 26 százalék naponta több alkalommal is ránéz, 49 százalék pedig azt mondta, hogy nem változott a hozzáállása a közösségi médiához. Arra a kérdésre, hogy megkérdezettek tisztában vannak-e az adatvédelmi beállításokkal, 74 százalék válaszolt igennel. 78 százalék tudja, hol kell megváltoztatni a beállításokat, 44 százalék meg is változtatta őket.
A Facebook közben bejelentette, hogy a napi aktív felhasználók száma 13 százalékkal emelkedett az előző évi időszakhoz képest (1,45 milliárdra). Az Egyesült Államokban és Kanadában ez a szám 185 millió fő.
Egy jótékony újítás negatív következményekkel járt
A Google véletlenül taccsra vágott egy rakat netes játékot. A nemrég bevezetett funkció, az automatikusan elinduló videók és hangok némítása miatt több fejlesztő kezdett el arra panaszkodni, hogy a Chrome ártalmatlan webes játékok hangját is kinyírta még akkor is, ha azok nem automatikusan indultak el.
Mivel sok fejlesztő nem maga hosztolja a játékait, ezért a frissítéseket sem olyan egyszerű implementálni. Az elégedetlenkedők szerint a Google a rossz hirdetések elleni harc közben nem törődik a járulékos veszteségekkel.
Növekszik a digitális reklámvideó-költés
Az IAB legfrissebb felmérése szerint a hirdetők kétharmada vált majd át tévéről a digitális platformra. A megkérdezett nagy videohirdetők évi 20 millió dollárnál is többet költenek ezek terjesztésére. Kétharmaduk idén át akar állni az online videókra, 56 százalék szerint a tévés költésüket nem növelték tavaly óta, több mint 50 százalék növelni fogja az online költéseket.
A legnagyobb nyertese ennek a közösségmédia-felületek lehetnek, különösképp a Facebook.
A szemed előtt változik át a marketing. Te az élen jársz?
Ha az előfizetőnk vagy, akkor a félezernél is jóval több anyag és a belső csoport segít téged abban, hogy minden marketingkihívásodra érdemi segítséget és gyors választ kapj.