Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LVII] R.I.P. Kasszás Erzsi

Spotify
Soundcloud

Mennyit tévézik a magyar? Mi lesz Kasszás Erzsivel? Mi történt a Facebook fejlesztői konferenciáján?

Magyar és nemzetközi vizeken is nagy széllel megy a marketing vitorlása, a friss marketinghíreket szakértőink átbeszélték.

Lecserélték Kasszás Erzsit

Helyére a Bach Szilvia által játszott karakter, Erzsi főnöke érkezett. Erzsiről mi is többször beszéltünk már korábban, hiszen a kasszás karakter szinte berobbant a köztudatba, de egy idő után minden jó véget ér, így Erzsit egy év után elbúcsúztatták, majd nem sokkal később bemutatták Icukát, a boltvezetőt.

Egyből két videót is láthatunk a neonos reklámban, ami megmutatja, milyen is a CBA varázsa.

Facebook-hírcsomag

Nemrég volt a Facebook kétnapos fejlesztői konferenciája, amit bár beárnyékolt Mark Zuckerberg szenátusi meghallgatása, bejelentésekben most sem volt hiány.

Kiderült, hogy jön a Tinderhez hasonló funkció, jön egy új Oculus a Facebook VR-álmait megtámogatva, egyszerűsödik a Messenger és csinosabb lesz az Instagram.

De arról is szó volt, hogy mindent megtesznek azért, hogy ne történjen még egy olyan botrány, mint ami a Cambridge Analytica miatt kirobbant. Például szigorítanak és korlátozzák azoknak az adatoknak a körét, amelyeket a fejlesztők elkérhetnek a felhasználókról, ha pedig valaki adathalász programot talál, annak akár 100 ezer dollárt is fizethet a Facebook. Ettől függetlenül továbbra is problémás az arcfelismerésen alapuló védelem és rengeteg a kamuprofil (87 millió).

A CA amúgy időközben bejelentette, hogy nevet vált. Lehet, hogy lesz reklámmentes Facebook, amivel a cégnél hosszú ideje foglalkoznak.

Az Index az áprilisi Lájkbajnokság győztese

A Top10-es lista így néz ki:

Index.hu, 24.hu, 444, HVG, Trollfoci, Nemzeti Sport Online, 888.hu, Hír TV, Alfahír, Origo.

Népszerű még rajtuk kívül a Blikk, a 168 óra, a PestiSrácok.hu, az atv.hu és a Mérce. A választások hatását jól mutatja, hogy csak ezután következnek az olyan oldalak, mint a Receptneked, a Szeretlek Magyarország vagy a Gondoltad volna?

A Top10-esek közül egyedül az Index, a HVG, az NSO és a Blikk tudta növelni a reakciószámokat. A legnagyobb növekedést a Magyar Fórum, a Zoom.hu és az Atv.hu érte el. Témák terén Törőcsik Mari kamu üzenete és az Index Avicii gyászhíre nyert.

2018 első negyedévében majd’ 3,5 órát töltött a tévé előtt az átlagos magyar tévénéző

A Nielsen legfrissebb jelentése szerint ez több, mint 2017 azonos időszakának eredménye. A 18-49 évesek 3 óra 58 percet, a 4-17 éves gyerekek naponta átlagosan 3 óra 7 percet tévéztek. Az internetet nem használók naponta átlagosan 7 óra 47 perces teljesítményt értek el, náluk az átlagéletkor 54 év. A naponta átlagosan 1-2 órát netezőknél ugyanez a szám 4 óra 40 perc, az átlagéletkor 49 év. A 3 óránál többet netezőknél bő 4 óra, átlagosan 43 év.

A csatornatípusok közönségaránya:

  • 49,7 százalék az általános szórakoztató csatornákat
  • 11,9 százalék a filmcsatornákat
  • 8,4 százalék a hírcsatornákat
  • 6,1 százalék a gyerekcsatornákat
  • 5,9 százalék az ismeretterjesztő csatornákat nézte

A kihelyezett marketingosztályod

Ezzé válhat a Marketingszoveg, ha megnyitod magadnak az előfizetőknek elérhető kincstárat.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LVI] Megsértődött az RTL Klub
Következő pub[Kontent Pub LVIII] Közhírré tettük: szeptemberben ismét PlageKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.