Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LIV] Nem nyugodnak a kedélyek a Facebooknál

Spotify
Soundcloud

A marketing mostanában a Facebook körüli botrányokról és átalakításoktól hangos, kis visszhangja a feltörekvő Instagramnak is van.

Nézzük, hogy mi történt a szakmában.

Szeretnéd az elsők közt megkapni a friss adásokat? Akkor ezt töltsd le.

A Facebook háza táján nem akarnak nyugodni a kedélyek

Mint ismeretes, Mark Zuckerberg januárban bejelentette, hogy gyökeres változásokat terveznek a hírfolyamokban, ami nem nyerte el az oldaltulajdonosok tetszését, aztán alig telt el néhány hónapra rá kiderült, hogy egy brit-amerikai cég 87 millió profil adatait szerezte meg. A Cambridge Analytica a megszerzett információkkal célzott üzeneteket küldött az amerikai elnökválasztáson.

Ezt csak árnyalta az, hogy korábban már támadták a Facebookot, amiért helyet biztosított az orosz álhíreknek, ezek egyesek szerint ugyanis befolyásolták az amerikai elnökválasztást.

A botrány kirobbanása után a Facebook magyarázkodásra kényszerült, a tőzsde beszakadt alatta és még az is kiderült, hogy bár az átlagember szinte képtelen magát és adatait törölni a közösségi média adatbázisából, Mark Zuckerberg és a vezetők Messenger-üzeneteit eltávolították a rendszerből.

Az amerikai kongresszus meghallgatta Zuckerberget az adatvédelmi botrány kapcsán, de ő még előtte kijelentette, hogy erősebb szabályozást és nagyobb átláthatóságot szeretne. Szakértők szerint a rendszer kijátszható, vagyis a facebookos hirdetésekkel egyelőre könnyű trükközni. Zuckerberg mindenesetre belengette, hogy a nagyobb Facebook-oldalak és közösségek vezetői ezentúl nem maradhatnak anonimek, tehát vállalniuk kell majd a kilétüket. Ezzel az a cél, hogy letörjék az álhíreket és propagandát terjesztő oldalakat.

Az adatkezelési beállításokat egyszerűsítik, a bűnbánó posztok egymást követik, a Facebook igyekszik a felhasználóknak nagyobb adatbiztonságot nyújtani (mostanában jönnek az értesítések, hogy hol ellenőrizheted a jogosultságokat).

Jön az A/B-tesztelési lehetőség Facebookra

Pozitív hír a Facebookkal kapcsolatban: a közösségi média A/B-tesztelési lehetőséget próbálgat, hogy a hirdetők megfelelően tesztelhessék és javíthassák hirdetéseik hatékonyságát. Emellett a vezérlőpult is megújul, hogy jobban követni lehessen a KPI-okat.

Az A/B-tesztelési opció már tavaly októberben megjelent, és most ehhez pakolgatják hozzá a különböző frissítéseket a Facebooknál. Ha AdEspressót használsz a hirdetéseidhez, akkor neked a funkció már nem újdonság.

Egyszerűbb lesz a Storiesban hirdetni

Az Instagram leegyszerűsíti a Stories-hirdetéseket, mégpedig automatikus teljes képernyős támogatással. Ez leginkább azoknak jelent segítséget, akiknek nincs teljesen vertikális (9:16 képarányú) tartalma.

Eközben leteszteltük, hogy a magyar B2B piacon lehet-e értékesíteni az Instagramon (azon belül is a Storiesban): lehet hát. A tapasztalatokról is ejtünk pár szót.

Tartozz a marketing élvonalába

„Marketingszöveg-előfizetőnek lenni kiváltság, ami nevetségesen alacsony összegért neked is jár. Szakemberként vagy cégvezetőként még soha nem kellett olyan könnyű döntést meghoznod, mint most: az előfizetéssel Magyarország legprofibb szövegíró és tartalommarketing ügynöksége (és az őket követő 250+ szakember, cégvezető) lehet a kihelyezett marketingosztályod, akik pofátlanul sikeressé teszik a cégedet.

Őrültség lenne kihagyni.”

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub különkiadás] Választott az ország!
Következő pub[Kontent Pub LV] Volt egyszer egy Zuckerberg-meghallgatás…Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.