Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LV] Volt egyszer egy Zuckerberg-meghallgatás…

Spotify
Soundcloud

Tovább gyűrűzik a Cambridge Analytica botrány, Zuckerberget meghallgatta a Kongresszus, elnémult a Magyar Nemzet.

Friss hírek a marketing és média világából.

Szeretnéd az elsők közt megkapni a friss adásokat? Akkor ezt töltsd le.

Zuckerberg a kínpadon

Két napig kínozták Mark Zuckerberget a kongresszusi meghallgatáson. A Cambridge Analytica miatt kirobbant botránnyal kapcsolatos kikérdezés magyar idő szerint előző hét kedden (04. 10.) éjjel és szerda (04. 11.) hajnalban zajlott, és 44 szenátor játszott kérdezz-feleleket a Facebook alapítójával.

A közösségi média jelenleg az egyik legnagyobb bizalmi válságát éli meg, és úgy tudni, hogy 87 millió felhasználó adatai szivárogtak ki. Ilyen kérdéseket kapott Zuckerberg:

  • Milyen appok adták tovább meg nem engedett módon a Facebook felhasználóinak adatait harmadik félnek, és melyeket tiltott le a közösségi média?
  • Hány hamis felhasználói profilt törölt eddig a Facebook?
  • Gyűjt-e kiskorúaktól hívásadatokat és szöveges adatokat a Facebook Messenger a szinkronizáláskor?
  • Miképp követi nyomon a Facebook a felhasználót különböző eszközökön át?
  • Milyen alapelvek mentén fejleszt mesterséges intelligenciát a Facebook?

Új információ, hogy a Facebook bejelentette, hamarosan a Messenger összes felhasználója számára elérhető lesz az adattörlés, azaz „visszahívhatóak” lesznek a múltban elküldött chatüzenetek.

Emellett szó volt arról, hogy bár Zuckerberg nem akar engedni az ingyenességből, lehet, hogy lesz fizetős Facebook, valamint az is friss info, hogy a közösségi segítséget kér a felhasználók adataival visszaélő alkalmazások lebuktatásához, és ezért még pénzjutalmat is felajánlott.

Elhallgat a Magyar Nemzet

Búcsút intünk a Magyar Nemzetnek és a Lánchíd Rádiónak? A választást követő napok egyik szomorú híre volt, hogy a 80 éves lap és a rádió tulajdonosi döntés alapján beszünteti tevékenységét.

Kérdéses továbbá az ugyanabba a tulajdonosi körbe tartozó Heti Válasz túlélése is. A HírTV maradhat, de komoly leépítésekre számíthatnak az ott dolgozók.

Közösségi finanszírozásból médiát

Crowdfunding a köbön. Egyre többször hallunk arról, hogy magyar szolgáltatók a közösségi finanszírozás keretein belül próbálnak forráshoz jutni.

Az Urbanlegends az olvasók segítségét kérte: Marinov Iván tulajdonos egyszemélyes szerelemprojektként írta le a 2004 óta az álhírek ellen küzdő portált, amely indulása óta 2000 cikket jelentetett meg és 20 millió oldalletöltést generált. A támogatásért cserébe Marinov nem tud extra szolgáltatást ajánlani, mert nem akar fizetős cikkeket, szimplán azt kéri, hogy segítsék a munkáját és az oldal további működését.

Hasonló megoldáshoz nyúlt a Klubrádió, amely 60 millió forintot gyűjtött össze közösségi finanszírozás keretein belül. A sikeres kampány miatt 6 hónapig biztosan sugározni fog a Klubrádió, amelyet 5000-nél is több támogató segített.

Gigászi hekkelés a YouTube-nál

A kizárólag a VEVO videóit érintő botrány egyik legnagyobb áldozata a Despacito volt, amit magyar idő szerint előző hét kedden távolított el az oldalról két hekker, Prosox és Kuroi’sh. A hekkerek a zenei videó előnézeti képét fegyvereket tartó maszkos bandát mutató fotóra cserélték.

Persze nemcsak a Despacito esett áldozatul a hekkerek működésének. A rosszfiúk műveletéről azóta kiderült, hogy nem magát a videomegosztó portált törték fel, hanem valamilyen módon hozzá tudtak jutni a VEVO youtube-os adatbázisához.

A VEVO ezt később megerősítette, a helyzetet intenzíven vizsgálják.

Tartozz a marketing élvonalába

„Marketingszöveg-előfizetőnek lenni kiváltság, ami nevetségesen alacsony összegért neked is jár. Szakemberként vagy cégvezetőként még soha nem kellett olyan könnyű döntést meghoznod, mint most: az előfizetéssel Magyarország legprofibb szövegíró és tartalommarketing ügynöksége (és az őket követő 250+ szakember, cégvezető) lehet a kihelyezett marketingosztályod, akik pofátlanul sikeressé teszik a cégedet.

Őrültség lenne kihagyni.”

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LIV] Nem nyugodnak a kedélyek a Facebooknál
Következő pub[Kontent Pub LVI] Megsértődött az RTL KlubKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.