Kíváncsi vagy, hogy miért hívnak minket a marketing fenegyerekeinek? A podcast meghallgatása után egyértelmű lesz.
Kint voltunk a Traffic & Conversion Summiten és az inOrbiton is, tapasztalatainkat elmeséljük a podcastben – és azt is megtudod, hogy milyen a magyar marketing- és konferenciahelyzet az amerikai marketingszcénához képest. 18 éven felül ajánljuk, mert… na majd meglátod.
Hallgasd meg a Kontent Pub I. részét:
Tökéletes(t közelítő) T&C2017
Azért mentünk ki, mert szakemberként a konferenciák nem hobbik, hanem kötelezően látogatandó események. A közvetítésfolyamunkat elérheted itt, jelenleg már 1000 dollárt meghaladó értékben kapott forgalmat. Jövőre jössz te is?
A T&C hivatalos best ofját is érdemes átfutnod.
Izgalmas inOrbit
Már visszajárunk Ljubljanába, érdemes elovasnod Bence egyik beszámolóját. Ha jönnél a következőre, akkor ezt az oldalt keresd majd.
Magyar konferenciahelyzet
Míg külföldi konferenciákról annyi sajtójegyet kapunk, hogy kapacitással alig bírjuk a részvételt, addig a magyar rendezvényszervezők látszólag nem értik a marketing egyik legfontosabb elemét: az elérést.
Ha szeretnéd, hogy közvetítsünk a rendezvényedről (amíg még ingyen csináljuk), akkor elébb nézd meg a korábbi közvetítéseket, majd utána írj nekünk.
Összecsődítettük a San Diegóban tartózkodó magyarokat (Csepregi épp elment egy előadásra, pedig nagyon kérleltük a fotóhoz). Csak 11 000 km-t kell utazni, hogy a magyar marketingszakmában béke legyen!
Hungarians @ #tcs2017 ! Great to be here. 🙂
Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés,
Ha úgy érzed, hogy ez bizony fölkavarja a hazai állóvizet, akkor oszd meg a podcastet!