Könnyed marketingcsevej nem is olyan könnyed témákról: ez a Kontent Pub 2. része.
Figyelmeztetés: még csak a 2. résznél járunk, de az anyagra nagyon könnyű rászokni. Szeretnénk hinni, hogy ez egy valóban friss hang a sokszor kikent-kifent marketingszakmán belül.
Hallgasd meg a Kontent Pub második részét:
Roland Frasier tömény előadásai
Az ember, aki nem alszik. Adatokkal teli keynote-ját több részre bontva tette fel Slideshare-re, itt például marketing funnelekhez és landing page-ekhez kapsz számtalan eszközt:
Talk to me like buyers do
Hatékony és noninvazív értékesítés nem létezhet párbeszéd nélkül. A marketingautomatizálás kiváló dolog, de van egy pont, ahol be kell lépnie az embernek, aki átveszi a párbeszédet. Ismétlem: átveszi a párbeszédet, nem pedig elkezd értékesíteni.
Nemrég küldtünk egy levelet arról, hogy lesz meetupunk hamarosan (200 főt várunk!). Nálunk rutin, hogy minden hírlevélnél a válaszcím létező, az olvasóink is megszokták, hogy lehet rá válaszolni, mert visszaírunk – és amikor visszaírunk, az nem sales, hanem rád szabott kommunikáció.
Ebben semmi különleges nincs (nekünk), viszont sok cég lezárja ezeket a csatornákat (noreply címekkel), és amikor kommunikálnak az ügyféllel, az azonnal eladásösztönzés. Ez a modell elmúlóban van – nem azért, mert a marketingesek azt mondják, hanem azért, mert nem hatékony.
#TCS2017 this guy @ryandeiss makes a lot of sense, i think he’s on to something. pic.twitter.com/5SlldSQe5z
— Brandon Moase (@brandonmoase) 2017. március 12.
Új Facebook-hirdetések
4188 Ft elköltése után is 9-es relevanciájú hirdetésünk (nem ez az egyetlen, csak ebben a kampányban e sorok írásakor 25 hirdetés fut). A felépítésnél végig figyeltünk arra, hogy inkább legyen poszt, semmint hirdetés (és adjon értéket).
Mennyit keres egy szövegíró?
Itthon a piac nem transzparens (és akkor finoman fogalmaztam): föltettük többször a kérdést, és mint pusztába kiáltott szó. Magukat szövegíróknak nevező emberek még annyit sem nyilatkoztak, hogy nem nyilatkoznak.
Így szemünket olyan piacra vetettük, ahol ez a szakma létezik: az angolszász területekre. Nem kell messzire menned: relatíve friss felmérést találunk a Copyhackersnél.
A Native Commerce 7000 dolláros csomagját itt is értékesítik: már rákérdeznek a büdzsédre.
Előbb legyen közönséged, mint terméked
De egyáltalán micsoda a közönség? Olvasd el cikkünket, hogy kiderüljön.
A sales funnel az új csali?
A konferenciából csöpögött, hogy a marketing stratégiai szinten alakult át. Nem egyes taktikák tűnnek el, majd újak jönnek (ez is igaz, de ez a marketing állandó fejlődéséből fakad), hanem a vásárlói útvonalakat, belépőtermékeket, a marketingkommunikáció kezdetét gondolják újra a nálunk előrébb járó piac szakemberei.
Neked még nincs előfizetésed?
Ez azért érdekes, mert „nem tétel” összegért (havi nettó 6000 Ft, ami egy vállalkozásnál jelentéktelen) kiviszünk a Traffic & Conversion Summitre, az inOrbitra, sőt beengedünk téged a kampányaink kulisszáiba: minden számot megkapsz már a készítés közben is.
Kacagva tudod visszakeresni az előfizetői díj tízszeresét (minimum), lényegében a sikeres kampányainkat lépésről lépésre át kell ültetned a saját marketingfolyamataidba – a sikertelen kampányainkat meg elkerülnöd. Ennél nem lehet egyszerűbb a marketing.
Ez az előfizetés kiegészül a legaktívabb magyar marketinges csoporttal. Mindez olyan versenyelőnyt ad neked, hogy kérlelni fogsz minket, hogy a konkurensednek ne engedjük az előfizetést.
Válaszd a Marketingszoveg.com-előfizetést és legyél boldogabb marketinges.
Közvetítések a Traffic & Conversionről és az inOrbitról
Olvasd a Traffic & Conversion Summit anyagait.
Ülj be velünk az inOrbitra.
Ha tetszett a podcast, akkor küldd el másnak is!