Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 6 perc

„A tartalommarketinget nem erőből kell csinálni” – interjú Neil Patellel

  • Szerző: Vavrek Balázs
  • Kategóriák: Gondolkodj rendszerben, Hogyan készítsek ütős tartalommarketing-stratégiát?, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: interjú, Neil Patel

Neil Patel a Crazy Egg, a KISSmetrics, a Hello Bar és a Quicksprout alapítója, olyan világcégek tartalomstratégiáját segíti, mint a Microsoft, a HP és az NBC.

A Wall Street Journal szerint az tíz legbefolyásosabb online marketinges egyike.

Emellett lelkes óragyűjtő, imád zoknit kapni ajándékba és a Taco Bellben ebédelni, kedvenc hobbija a pénzkeresés. Néhány éve még minden reggel negyed-fél órát szánt a haja igazgatására, ma azonban már kopasz – szerencsére, ugyanis online elérhető napirendje szerint pontosan abban az időben interjúztunk vele, amikor egyébként ezzel foglalkozott volna.

Kreatív Kontroll: Tudom, hogy rengeteget blogolsz, minden cégednek van blogja – te hogyan írsz bejegyzéseket, hogy néz ki az alkotói folyamat? Mennyi időt szánsz egy bejegyzés elkészítésére?

Neil Patel: Minden egyes poszttal több órát foglalkozom, ennél kevesebbet soha. Mindenekelőtt a headline-t szülöm meg, címet adok a posztnak, ezután pedig elkészítem a bejegyzés vázát. Felvázolom a bevezetést, a szövegtörzset, a konklúziót, azután pedig kitöltöm a hézagokat.

Mennyi volt a legtöbb idő, amit egyetlen bejegyzés elkészítésére szántál?

Azt hiszem, körülbelül hat óra.

Makacsul tartja magát a mítosz Magyarországon is, hogy az emberek nem olvasnak el hosszú tartalmakat, holott a tapasztalatok azt mutatják, hogy az olvasók és a keresők is szeretik ezeket. Ugyanakkor persze rövid tartalommal is óriási hatást válthatunk ki, ahogyan például a Te egyik landing page-ed, a quicksprout.com is remekül példázza a maga 20 szavával. Mit gondolsz, mi a trükk a hosszabb tartalmak előállításánál? Mitől lesz olyan vonzó a tartalom, hogy az emberek ténylegesen elolvassák?

A hosszú tartalmak esetében az a lényeg, hogy ne csak azért adjunk hozzá lényegtelen információkat, hogy nagyobb legyen a terjedelem. Nagyon jónak kell lennie a tartalomnak, hogy az emberek szeressék, mert ha nem szeretik, akkor nem fog működni.

Gyakori tévhit, hogy az emberek nem olvasnak el hosszabb tartalmakat, pedig igenis elolvassák. Hiszen látjuk, hogy az emberek ma már a világ minden táján könyveket, újságcikkeket olvasnak online. Bizonyos helyeken persze kevesebben, mint másutt, de nem ez a lényeg.

Miért ne olvasnának el egy hosszú blogbejegyzést? Ez egy tévhit, nem más.

Neil Patel egy landing page-e

Most már 23 szó a főcím és a törzsszöveg. Nézd meg élőben.

Te hogyan határoznád meg a „vonzó tartalmat”, a minőségi tartalmat? Hogyan lehet ilyet létrehozni?

Vonzó tartalmat úgy kell létrehozni, hogy megkérdezed a potenciális olvasóidat, mire van szükségük. Ehhez használhatsz olyan szolgáltatásokat, mint a SurveyMonkey, a Quora vagy akár a közösségi oldalak – aztán egyszerűen megadod nekik azt, amit akarnak. A kiváló tartalom gyártásának ez a legjobb módja.

Mi itt Magyarországon még mindig küzdünk a „tartalomsokk” elméletével – ami a ti piacotokon már régen nem probléma, hiszen megdőlt tézisről van szó. Mégis nem csak a cégek félnek sokszor belevágni a tartalommarketingbe azért, mert a hihetetlen mennyiségű tartalom miatt „úgysem olvassa majd senki” amit ők készítenek, még úgynevezett szakértők is hangoztatják ezt.

Pontosan ezért nem állhatsz elő bármilyen tartalommal. A tartalmaidnak mindenki másénál jobbaknak kell lenniük, különben nem fognak működni.

Ha jó tartalmat hozol létre, az emberek elolvassák majd, ha nem, nem fogják – ilyen egyszerű.

Szerinted mi a legköltséghatékonyabb tartalommarketinges eszköz kkv-k számára?

Ha az eszközt mint szolgáltatást nézzük, akkor azt tanácsolom, mindenki nézzen rá a BuzzSumóra, onnan ugyanis remek headline-ötleteket, témaötleteket szerezhet.

Ha viszont a csatornákat nézzük, akkor egyértelműen a blogolásba éri meg a legjobban befektetnie egy kisebb cégnek – lehetőleg wordpresses alapokon, mivel az ingyenes.

Essen néhány szó az infografikákról is, mivel nagy pártolójuk vagy – darabonként akár 2000 dollárt is költesz egy-egy infografika elkészítésére. Sok cég azonban fél ehhez az eszközhöz, „egyszerű vizuális tartalomhoz” nyúlni, túlságosan drágának tartják. Hogyan lehet egy ilyen vállalkozásnak megmutatni, hogy igenis van értelme befektetni az ilyen típusú tartalmakba?

Meg kell mutatni, hogy remek forgalomgeneráló eszköz. Példákat kell bemutatni, mert rengeteg esettanulmány bizonyítja, rengetegen személyes tapasztalatokból tudják azt, hogy az infografikák rendkívül sikeresek, és hosszú távon is remekül segítik a tartalommarketinges törekvéseket.

neilad2

A sales funnel boldoggá tesz.

Dolgoztál már a Microsofttal, a Gawker Mediával, az eBay-jel és a Viacommal... Ezek nagyon különböző vállalatok. Volt olyan nagy, közös probléma, amellyel mindegyiküknél találkoztál?

Ezek közül minden egyes vállalatnak óriási problémát jelentett az, hogy rengeteg tartalmuk volt, de sehogyan sem voltak képesek ezekkel jól rangsorolni a keresőkben. A gondot nagyrészt a weboldalak szerkezete, belső működése jelentette, nem voltak megfelelően optimalizálva. Nemcsak a keresők, de a látogatók sem voltak képesek megfelelően navigálni az oldalaik között.

Lehet akármennyi tartalmad, ha a felhasználó nem találja azt meg: mivel a Google figyeli látogatóid viselkedését, ha ők visszafordulnak, ha kevés oldalt néznek meg, ha nem olvassák végig az anyagaidat, ez a rangsorolásban is megmutatkozik.

Az idő- és erőforrás-menedzsment sok cégnek okoz problémát, sokan épp ezért nem kezdenek bele a tartalommarketingbe, még többen pedig éppen ezért buknak bele: egyszerűen nem tudnak megfelelő mennyiségű és minőségű tartalmat elállítani. Mit gondolsz, hogyan küzdhet meg egy kisvállalkozás ezzel a problémával?

Neil válaszát (és a maradék 9 kérdést) elolvashatod a Kontent januári számában

A magazin kihagyhatatlan, ha érdekel a hazai tartalommarketing.

Ismét esettanulmányokkal, mély szakmázással, bivalyerős ajánlórovattal készülünk. Olvashatsz egy átfogó cikket arról, hogy a tartalommarketing, inbound marketing, branded content és native advertising között milyen különbségeket húzunk (megkérdeztük Damjanovich Nebojsát és Pécsi Ferit is).

Az éves Kontent-előfizetés szándékosan „nem tétel” árkategória: 4000 Ft (postázással együtt). Elolvasni egy exkluzív Neil Patel-interjút felbecsülhetetlen.

(A korábbi címlapfiúnk sem piskóta: Joe Pulizzi.)

Oszd meg ezt az interjút, mert tényleg exkluzív és epic.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkMinden, amit a content marketingről és vadhajtásairól tudni akartál
Következő cikkMiért nem adtunk el tavaly karácsonyi csomagokat? (Egy sikertelen kampány esettanulmánya)Következő

Ezeket olvastad már?

Hogyan építs pénzben mérhető bizalmat néhány hirdetéssel? (Kisokos Facebook-hirdetéshez) – 2. rész

Kétrészes cikksorozatunk első részében arról beszéltünk, hogyan hoztam létre hatékony lájkszerző Facebook-hirdetéseket egy korábbi projektemhez.

Elolvasom »

Hogyan pitchelj bármit egy újságírónak?

Egy órával ezelőtt az irodában ültem és egy 500 karakteres e-mail megfogalmazásán rágódtam már háromnegyed

Elolvasom »

„Magyarról magyarra fordítunk” – interjú a Kreatív Kontrollal

Pezsegjen a copywriter-szakma! Györfi András megtisztelt minket néhány kérdéssel, mi pedig válaszoltunk. Változatlan utánközlés következik

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.