Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 15 perc

[SoundCloud helyett] A legjobb helyek, ahová feltöltheted a podcastedet

  • Szerző: Csák Viktor
  • Kategóriák: Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: elemzés, podcast

Hogyan podcastelj, ha bedől a SoundCloud?

A Kontent Pub kapcsán nekünk is fontos kérdés ez: az egyik legnagyobb zenei streamingszolgáltatóra mostanában igencsak rájár a rúd, és az sem biztos, hogy a platform egyáltalán kihúzza az idei évet.

Érdemes hát elgondolkodni azon, hogy – ha tényleg beüt a krach, akkor – hova érdemes átköltözni. A kérdés akkor is releváns, ha épp most kezdenél bele a netes rádiózásba, és a bizonytalan SoundCloud helyett egy megbízható platformot keresel.

Mi most 4 alternatívát mutatunk be, ezek objektíve is kiváló szolgáltatást nyújtanak, legfeljebb nem olyan jó a PR-juk, mint a SoundCloudé.

A SoundCloud mélyrepülése

Egyedül nem megy. Legalábbis erre gondol az ember, amikor a SoundCloud példáját elemzi, hiszen az audiofájlokat megosztó streamelő oldal évek óta szenved.

A 2007-ben alapított (de csak 2008-ban induló), berlini központtal működő platform a 107. helyen állt a júniusi Alexa-rangsorban, és mintegy 175 millió egyedi havi hallgatóval rendelkezik. Valljuk be őszintén, ez nem tűnik olyan rossznak, hogy az ember ilyen aggasztó híreket olvasson vele kapcsolatban.

Márpedig a helyzet nagyon nem rózsás. Számos korábbi próbálkozásuk kudarcba fulladt, gazdálkodásuk már-már az enroni magasságokban szárnyal (ez nem dicséret), ennek ellenére 2014-ben a Twitter 2 milliárd dollárért sem sajnált volna tőlük. Az alapítók azonban a függetlenség mellett döntöttek, és emellett kardoskodnak azóta is, még a Spotify sem tudta őket meghatni azokban a vészterhes időkben, amikor már igazán nagy volt a baj.

2016 elején ugyanis már látszott, hogy a mainstream streamingszolgáltató veszélybe került a nehéz pénzügyi helyzete (és felelőtlen költései?) miatt. Miközben a bevételek minimális nőttek, a kiadások drasztikusan emelkedtek, idén év elején pedig már fojtogató volt a válság (annak ellenére is, hogy tavaly sikerült 100 millió dollár értékben tőkét bevonni). Több vezető távozni kényszerült, a még maradók befektetők után kezdtek rohangálni, és a hírek arról szóltak, hogy a vállalatnak gyökeres változtatásokra van szüksége, és többek között be kellene látniuk, hogy közel sem érnek annyit, mint amennyit gondolnak magukról.

2017 júliusában pedig jött az ijesztő hír: a 190 országban 175 millió felhasználóval bíró SoundCloud 173 embert bocsátott el (erről mi is beszéltünk), plusz bezárták londoni és San Franciscó-i irodájukat, hogy kibírják az elkövetkező néhány hónapot.

Az elbocsátások és a bizonytalanság miatt a még állományban lévő munkatársakban igencsak leromlott a morál, sokan már állást keresnek, és azt mondják: a cég túl sokat költött felesleges dolgokra (például svédasztalos ingyenebédről és dolgozóknak adott ajándékkütyükről szól a fáma).

Ezek után kérdés: oké, ha nem a SoundCloud, akkor hova máshova töltheted fel a podcastedet?

Keressük a legjobb befogadót

Csúnya magyar fordítás, de mi azokat a zenei platformokat (vagy media hostokat) keressük, amelyek alkalmasak arra, hogy oda feltölthesd a podcasted adásait, és amin bátran megmutathatod hallgatóidnak a végeredményt.

4 olyan szolgáltatót mutatunk be, melyeket kipróbálás után bátran ajánlunk neked.

Hogy összehasonlíthatssuk a különböző szolgáltatásokat, elébb nézzük meg, hogy mit kínál a SoundCloud:

  • Free csomag: az ingyenes rész havi 3 órányi hanganyagot enged feltölteni.
  • SoundCloud Pro: 6 euró per hónap, ez 6 órányi hanganyagot enged, és a felhasználó bővített kezelőfelületet és lehetőségeket kap szerkesztéskor és  feltöltéskor.
  • SoundCloud Pro Unlimited: 9 euróért havonta korlátlan feltöltés még profibb kezelőfelülettel

Plusz van mobilapplikáció (Androidon ezt 2016 végéig 100 milliónál is többen töltötték le).

Mit kíván egy podcastelő?

  • A lehető legnagyobb tárhelyet biztosítsa (legjobb esetben korlátlan tárat, de az is jó, ha megfelelő ár/értékkel bővíthető)
  • A szolgáltató ne szóljon bele abba, hogy mit töltök fel, és ne szerkessze át azt (az menjen ki, amit feltöltök)
  • A szolgáltató ne korlátozza a hallgatóság mértékét (unlimited bandwidth, írják az angolok, vagyis ne legyen korlát a felhasználható sávszélességen)
  • Megfelelő ügyfélszolgálat
  • Megfelelő analitika, hogy lássuk a közönség bővülését

3 szolgáltató ezeknek (és sok más szempontnak) nem felelt meg, ezért nem is vizsgáljuk őket:

  • Buzzsprout
  • Podomatic
  • Spreaker

1. Audioboom

Kezdjük vele, mert a legjobbak csak ezután következnek.

Hogy mi fogad minket első látogatáskor? Pofás és megnyugtató főoldal stockfotós hangulatú képekkel (hé, az egyiket én is ismerem). Az Audioboomot leginkább azoknak ajánljuk, akik kisebb követői és hallgatói létszámmal rendelkeznek, és akik a forgalmazás során reklámmentes élményt szeretnének nyújtani a hallgatóknak.

A legfontosabb tulajdonságok:

  • Analitika: 7, 30 és 90 napos, valamint tavaly évi és all-time; emellett területi, készülék alapú, kor és nem szerinti szűrési lehetőségek. Nem a legjobb, amit elvárunk, de alapnak megteszi (avagy: szódával elmegy).
  • Függetlenül a feltöltött fájltól az Audioboom mindig 128 kbps-os mp3 fájlokkal dolgozik (azaz erre konvertál mindent)
  • Lehetőség van alcsoportok létrehozására
  • Van Audioboom mobilapplikáció (Androidra és iOS-re egyaránt)

Hallgatóként a Listen menüre kell kattintani, és csak ezután jönnek ki a különböző kategóriák: ez a felület jól néz ki, és egyszerűen rászűrhetünk a legnépszerűbb tartalmakra.

Árazás:

  • 9,99 dollár per hónap (New podcasters csomag). A legnagyobb hátránya az oldalnak az, hogy ezért az összegért maximum havi 5 előadást lehet feltölteni, és az előadások egyenként legfeljebb 200 percesek lehetnek, plusz korlátozott a sávszélesség (ez amúgy fekete pont lenne, de a bővebb csomagoknál a szolgáltató feloldja a korlátot). Ár/értékben tehát nem valami jó csomag.
  • Abban az esetben, ha nagyobb mennyiséget szeretnél feltölteni, és havi 10 ezer letöltésnél többre számítasz, akkor a Podcast pros az egyik csomag, ami érdekes lehet a számodra. Itt nincs feltüntetett ár, innentől kezdve ugyanis kapcsolatba kell lépni az Audioboom munkatársaival, és valószínűleg egyedi egyezségek születnek majd a megbeszéléseket követően. A hallgatóknak ebben az esetben le kell mondaniuk a reklámmentességről, cserébe nő a lehetőségek száma is: fejlettebb analitikai megoldások, fejlettebb szponzorációs lehetőségek, valamint branded content partneri opciók.
  • A Podcast networks & radio groups csomag már konkrétan az internetes rádióknak szól, és itt aztán van minden, ami szemnek és szájnak ingere. Forgalmazás az iTunes, az IHeartRadio, a Spotify, a GooglePlay vagy a Stitcher felé, még fejlettebb reklámozási lehetőségek, hozzáférés az Audioboom hálózatához és a salesszolgáltatáshoz, korlátlan mennyiségű adás stb.

Az Audioboom alapszolgáltatása tehát azoknak ideális, akik egy megbízható felületet keresnek, és legfeljebb heti 1 adással kalkulálnak, amelyet aztán várhatóan kevesen hallgatnak. Aki ennél komolyabbat szeretne, annak fel kell vennie a kapcsolatot a céggel az egyedi megállapodásért, és az igazán jó megoldásokat itt kapja majd meg.

Ahogy írtuk fentebb, az igazán jó szolgáltatók most jönnek, és ezek már a belépőszintű csomagokban sem korlátozzák a hallgatók számát.

2. PodBean

A PodBean egyszerre lehet jó választás magánembereknek és cégeknek, mert a platform mindkettőnek kínál megoldást egy-egy jól kialakított csomag segítségével.

A magánzóknak az Advanced csomag áll rendelkezésükre, itt viszont a havi 100 megabájt nem mindenkinek tudja kielégíteni az igényeit, miközben a Business által már valóban megalkotható egy teljesen testreszabott felület a komolyabb munkához, és itt hanganyagok esetében korlátokba sem ütközünk majd.

A PodBean all-in-one megoldást kínál a csatorna létrehozásához és menedzseléséhez. A SoundCloudhoz képest előny, hogy valóban jó sablonok közül választhat a fizetős ügyfél, amivel aztán egyszerűen testreszabhatja csatornáját. Lehetőség van a fülek kezelésére (és a CSS-t is átszerkesztheted).

A PodBean saleses kollégája ráadásul az üzleti ügyfelek rendelkezésére áll, és segít a tervezésben is, hogy a kész csatorna valóban jó és monetizálható legyen.

A legfontosabb tulajdonságok:

  • A felhasználói oldal ingyenesen és egyszerűen (akár egy Facebook-profil által) létrehozható. 50 MB tölthető fel az ingyenes fiókkal (ez értelemszerűen a kipróbálásra jó csak).
  • Fizetős változat esetében fejlett analitika.
  • Van mobilapplikáció (Androidra és iOS-re egyaránt).

Hallgatóként előny, hogy már a főodalon kiválaszthatjuk a leginkább szimpatikus kategóriát, ahol aztán az újak mellett a legnépszerűbb anyagokat is elénk tolják, hogy könnyebb legyen választani.

A hirdetőknek a sponsorship.podbean.com oldal válhat hasznára, ahol mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb csatornát, amin aztán kedvére hirdethet, bármilyen hallgatóságról vagy összegről is legyen szó.

Árazás:

  • Advanced: 3 dollár per hónap (egy összegben kifizetve egy naptári évre; havi lebontásban fizetve: 5 USD). 100 megabájt tárhely és 100 gigabájt sávszélesség egy hónapban, alap analitikai eszközök, a testreszabhatóság pedig korlátozva.
  • Unlimited audio: 9 dollár per hónap (egy összegben kifizetve egy naptári évre; havi lebontásban fizetve: 14 USD). Korlátlan feltöltési és testreszabási lehetőség, prémium megoldások.
  • Unlimited video: 29 dollár per hónap (egy összegben kifizetve egy naptári évre; havi lebontásban fizetve: 39 USD). Korlátlan feltöltési és testreszabási lehetőség, lényegében az előző csomag alternatívája, csak videós tartalmakat is fel lehet pakolni.
  • Business: 99 dollár per hónap (egy összegben kifizetve egy naptári évre; havi lebontásban fizetve: 129 USD). Korlátlan feltöltési és testreszabási lehetőség, több admint is hozzáadhatunk a fiókhoz, és ez esetben a Podbean branding megjelenítése is eltüntethető a csatornákról. Plusz elsőbbségi ügyfélszolgálat.

A PodBean tetszetős megoldásokat kínál, és már egy Unlimited audio csomaggal jól járunk (csak halkan: már ez tökéletes alternatívája a SoundCloudnak).

3. Blubrry

Egyszerűség, nagyszerűség. A Blubrry a podcastszolgáltatások egyik nagy veteránja, amely kiváló szolgáltatást nyújt felhasználóinak, és ami pontosan érti, hogy mire van szüksége a podcastelő közösség tagjainak.

A legfontosabb funkciók:

  • Optimalizálva iTunes-ra és Google Play-re
  • Ingyenes e-mailes ügyfélszolgálat
  • ID3 tagging
  • Világszínvonalú elosztóhálózat a gyors és megbízható szolgáltatás érdekében
  • Fejlett analtika (ebben a legjobbak a piacon saját elmondásuk szerint)
  • A long-tail podcasting lehetősége (vagyis átszerkesztheted a meglévő tartalmadat, és ez nem befolyásolja negatívan a statokat és a kvótádat)
  • No-Fault Podcast Hosting (ha marad még egy kis tárhely a csomagodból hónap végén, akkor egy podcasttel 25 százalékban átléphető az adott kvóta
  • Szabad költözés lehetősége más platformokról (tökéletes és egyszerű megoldás, ha szeretnél átköltözni a SoundCloudról)
  • Jól használható kezelőfelület, a csatornák szépen testreszabhatók, a lejátszó pedig felhasználóbarát és fejlett (közösségi médiás funkciók vannak benne, az egész 2015-ben frissült)
  • Nincs saját mobilalkalmazás
  • Van viszont lehetőség arra, hogy sajátdomain.blubrry.com oldalon futtasd a podcastedet
  • A Blubrry lehetőséget biztosít a fizetős szolgáltatásra is (vagyis prémium feliratkozók szerzésére és menedzselésére)

Árazás:

  • Small: 12 dollár per hónap. 100 megabájt tárhely. Kevéske.
  • Medium: 20 dollár per hónap. 250 megabájt tárhely. Alap, ennél kevesebb csak akkor, ha nagyon fukar vagy a tartalmaiddal.
  • Large: 40 dollár per hónap. 500 megabájt tárhely. Alakul. Ebből heti 2-3 hosszabb anyag is kijöhet.
  • Extra Large: 80 dollár per hónap. 1 gigabájt tárhely.
  • Professional: nincs ár, ehhez már kontaktolni kell velük. Cserébe a tárhely korlátlan.

Mindegyik esetben biztosított a korlátlan hallgatói szám és a prémium analitika, ez nagyon pozitív, hiszen nem kell előfizetésenként sakkozni a várható hallgatószámmal. A Mediumtól kezdve videós tartalom feltöltésére is van lehetőség. Pénzt igazán a Professional által remélhetünk, itt a webes feltöltés mellett lehetőség van FTP-alapú feltöltésre is. Külön ki kell emelni, hogy az ügyfélszolgálatra nagy hangsúlyt fektetnek a Blubrrynél, és még videókonferenciára is lehetőség van, ha előre időpontot egyeztetünk velük.

Ahogy írják, szolgáltatásuk egyszerű, mint az 1x1. Ez jól látszik a leírtakból is, nincs túlbonyolítva az egész, mégis nagyon frankó dolgokat kínálnak.

4. Libsyn

Egy másik nagy öreg, ahol viszont egy picit bonyolultabb a helyzet, lévén a felület maga kettéválik:

  • Van a Libsyn.com, ami leginkább az indie podcastelőknek, a kisebb vállalkozásoknak és a nonprofit intézményeknek nyújt kiváló platformot.
  • Mellette pedig még választható a LibsynPRO szolgáltatása, viszont ez a felület a profi csatornákra szakosodott, és egyedi ajánlatokat kínál.

Előbbi esetében az árazás 5–75 dollár. Utóbbi esetben a havidíjat egyedi megegyezés és a feltöltött anyagok mennyisége határozza meg.

A LibsynPRO és a sima Libsyn honlapja amúgy egyaránt egyszerű, első blikkre hiányzik belőlük az a frissesség (és korszerűség), amit az ember elvár ilyenkor, főleg egy közel 15 éve működő és tavaly majd' 5 milliárd letöltést generáló felülettől.

Megvizsgálni a Libsynt tudtuk, így véleményünk is erre a szolgáltatási részre korlátozódik. A legfontosabb tulajdonságok ezzel kapcsolatban:

  • Kiváló analitika (de jobban kötődik a csomaghoz, mint a Blubrry esetében, itt a legkisebb csomaghoz például csak alap analitikai szolgáltatás jár).
  • A Libsyn fontos szerept szán a testreszabható felületeknek (nagy energiát fektetnek a template-ekbe, így rengeteg opció közül választhatunk).
  • Megteheted, hogy saját domainen, de a Libsyn rendszerén keresztül futtatod a podcasted (megszabadulva a felesleges stressztől), és ezt az opciót itt jobban promótálják, mint a Blubrrynél.
  • Fejlett és felhasználóbarát lejátszó (viszonylag új, szintén 2015 körüli).
  • Van mobilalkalmazás.

Árazás:

  • Classic csomag 5 vagy 15 dolláért (50 vagy 250 megabájt tárhely per hónap)
  • Advanced csomag 20, 40 vagy 75 dolláért (400, 800 vagy 1500 megabájt tárhely per hónap)

Advanced esetében plusz 10 dollárért személyre szabható mobilos applikációt kapunk. Classicnál alap analitika, Advanced-nél fejlett.

Előny, hogy itt a legnagyobb tárhelyért (az 1500 megbájtos Advanced csomagért) csak 75 dollárt kell fizetni, a Blubrry-nél az 1 gigabájtos ugyebár 80 dollárba kerül, tehát ott többet fizetsz kevesebbért. Plusz 10 dollárért a 20 és a 40 dolláros csomag további 200 megabájttal bővíthető.

A Libsyn valamelyest olcsóbb, mint a Blubrry, és a többfajta csomag miatt könnyebb megtalálni a neked leginkább megfelelő verziót. Az ár persze önmagában nem elég, ha összehasonlítunk, nekünk érzetre és a paraméterek alapján például a Blubrry jobban tetszett, ezért fontos ilyenkor látni, hogy mire elég 1000 vagy 1500 megabájt. Könnyebb így dönteni, ha látjuk a határokat, és nem félünk attól, hogy azt megközelítjük/átlépjük.

Nos, nagy általánosságban elmondható, hogy 1 perc egy jó minőségű mp3 fájl esetében egy megabájt alatt van, a mi példánknál maradva: a 17. Kontent Pub 72 perce:

  • 128 kpbs esetében 66 MB
  • 258 kbps High Quality esetében 133 MB

Ezt vedd figyelembe, amikor kalkulálsz.

Reméljük, segítettünk kiválasztani (vagy legalább megismertetni) a legjobb alternatívákat. Ha még nem podcastelsz, akkor ez a cikk segít elindulni.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkElmondom, milyen belépőterméket csinálj most azonnal
Következő cikkEzt csináld, ha a konkurensed másol (5 lépés, hogy legyőzz bárkit)Következő

Ezeket olvastad már?

Konvertál a beteg? Lesd el az amerikai gyermekkórházak marketingfogásait

Ha egészségügyről van szó, a közönség bizalmának elnyerésén a jó közérzet, a jobb életminőség és

Elolvasom »

Szirmai Gergely: „Kezeljük végre felnőtt iparágként a videoblogolást!”

Szirmai Gergelyt, a Hollywood Hírügynökség vloggerét több mint negyedmillióan követik YouTube-on, lendületes videói már ikonikussá

Elolvasom »

Vegyek-e föl saját szövegírót?

Az elmúlt egy évben olyan fontossá vált a tartalommarketing, hogy megsokszorozódott a megrendelőink száma. Megjelentek

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.