Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 6 perc

Neked miért nincs még saját hírportálod?

  • Szerző: Sólyom Bence
  • Kategóriák: Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: banner, hírportál, online magazin, pr

Sokat beszélünk a tartalommarketingről és a tartalom erejéről, legyen az szöveges, képi, audio, vagy videós tartalom.

Látjuk az ügyfeleinken, hogy a tartalomelőállítás evolúciójában hogyan jutnak el a heti 1, majd több, rövidebb cikktől a naponta posztolt komoly szakmai tartalmakig.

Látok az online piacon több olyan hírportálnak „álcázott” oldalt, ahol a hírközlés szinte már csak másodlagos. Örülnek ugyan a külsős hirdetőktől befolyó „ingyen pénznek”, de főleg a saját termékeiket, szolgáltatásukat promózzák a kihelyezett bannerek.

Tartalommarketing ez vajon?

Igen, a maximumra föltekerve.

Nevezhetők ezek az oldalak hírportálnak, vagy online magazinnak?

A legteljesebb mértékben.

A tanulság pedig a következő: csinálj te is hírportált!

Ez amúgy egyszerűbb, mint gondolnád, pontosan 6 lépésben mutatom is, hogy ezt hogyan tudod a lehető legegyszerűbben megoldani.

Amikor azt mondom, hogy csinálj hírportált, akkor szerintem a legtöbben legyintenek és bepánikolnak, mert kapásból több tucat embert foglalkoztató szerkesztőséget és több tízmilliós gépparkot vizionálnak.

Nyugi, nem a közéleti hírportálokkal kell versenyezned

Pedig, ha az első sokk után egy kicsit lehiggadva véggigondoljuk, hogy végül is mi fán terem a hírportál, és ezt mi hogyan tudjuk a saját célpiacunk szolgálatába (!) állítani, akkor már sokkal szimpatikusabb a lehetőség.

  • Régiós fürdőkád-értékesítőként nem az Index sokadik mutációját kell életre hívnod.
  • Védjegyekre szakosodott ügyvédként még véletlenül sem kell helyi Al-Jazeeraként működnöd.
  • Tárhelyszolgáltatóként pedig még csak gondolnod sem kell a sportrovatra (kivéve, ha 44 év után kijutunk a foci-Eb-re).

Az iparági híreket viszont nyugodtan közölheted, hiszen gyakorlatilag blogolás közben is ezt csinálod.

Miért ne csinálnál akkor iparági hírportált, tematikus magazint?

Máshogy is nevezhetjük, a lényeg, hogy naponta legalább egyszer, de inkább többször posztolj valami releváns tartalmat a portálodra.

Szerintem már te is tudod, hogy mire megy ki a játék.

Hát persze, hogy az extra mennyiségű tartalom és a minél több visszatérő látogató a cél.

Persze, az is tök jó, ha egy-egy jól eltalált blogbejegyzésedet elolvassák több ezren és szépen terjed a közösségi médiában, vagy jól pörög a privát levelezőlistákon. De még ennél is jobb lenne, ha naponta lenne több ezer fix olvasód, és az egy-egy jobban eltalált cikkeidet több tízezren, vagy akár még többen olvasnák.

Hogyan építsd fel a saját hírportálodat? Így!

Nem kell rögtön az áramlatokkal teli, örvénylő mély vízbe ugranod, bőven elég, ha csak szimplán a mély vízbe veted bele magad.

Először is azt vizsgáltam meg, hogy a lehető legegyszerűbb, mondhatni alapszintű hírportálhoz mire van szükséged.

1. Naponta egy hír

Hetente 4 rövidebb hír és egy hosszabb, mélyebb, komolyabb tartalom.

Mi az a rövid hír?

Az MTI-ből, sajtóközleményből, fordításból, vagy más portálról átírt hír, körülbelül 1000-2000 karakterben.

És honnan szerezz híreket?

MTI: ingyenes. Kikeresed a számodra releváns hírt és átírod.

Sajtóközlemény: feliratkozol az összes számodra releváns cég, intézmény sajtólistájára és első kézből értesülsz minden érdekességről.

Hírkereső: ha már nagyon nincs más, akkor keresel valami érdekes hírt és átírod. Nem annyira gagyi eljárás ez, mint gondolod, ráadásul ezt csinálják a „nagyok” is.

2. Képekre

Képet mindenhova. Minden hírnél legyen kép.

A legtöbb NAGY és IGAZI hírportál szerint elég, ha a máshonnan átvett képet lehivatkozod. Ez annyira nem állja meg a helyét, mert engedélyt is kéne kérned a tulajdonostól, ezért én még véletlenül sem biztatlak erre.

Van bőven ingyen fotókat kínáló weboldal, ha nem akarsz érte fizetni, bátran használd valamennyit.

3. Külön oldal a hírportálnak

Sajnos nem tudod megúszni, szükséged lesz egy külön oldalra a saját hírportálodhoz.

A legegyszerűbb, ha megkeresed a webfejlesztődet, vagy ha nincs bejáratott webesed, akkor keresel egyet.

Bárki megcsinálja neked, aki járatos a WordPressben. Ha fogalmad sincs, hogy nézzen ki a hírportálod, akkor egyrészt segítek neked én, de még inkább a Google, itt van például egy site, ahol összeszedtek 1-2 pofás sablont.

4. Újságíró

Újságíró, szövegíró munkatárs, nevezzük bárminek a kollégát, aki foglalkozik a hírportállal, de egy ilyen projektnek külön felelős kell. Első körben meg tudod oldani házon belül is a hírportál üzemeltetését, ha eddig meg tudtad oldani a blogírást is, ha pedig nem, akkor ezt is kiszervezheted.

Egyszerű ez, csak csinálni kell. (Nézd csak meg az ite.hut: keresőoptimalizálási szakportál, nem blogként határozza meg magát, hanem egy igazi híroldal.)

Ha már magas szinten űzöd a tartalomgyártást (bár nem szeretem ezt a kissé pejoratív kifejezést, mert a hírportál is a minőségi tartalom előállításától lesz sikeres), akkor nem nagy lépés a saját hírportál üzemeltetése.

Ha már ez megvan, akkor nincs más dolgod, mint tartani az ütemtervet, sőt, egyre többet posztolni és a saját PR cikkeiddel, bannerjeiddel ízlésesen feldíszíteni a hírportálodat.

Az eredmény: több ezer, több tízezer látogató, akik nagy része már a célcsoportba is tartozik, a maradék, aki pedig téged fog olvasni, valószínűleg a célcsoportoddá válik hamarosan.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző cikk6 marketingtrend, amelyről a cégek 98%-a lemarad
Következő cikkHogyan növeltem meg 150 százalékkal egy üzletág bevételét? (Kisokos Facebook-hirdetéshez) – 1. részKövetkező

Ezeket olvastad már?

Interjú Rebecca Liebbel – A tartalommarketinghez csak pár kirúgott újságíró kell?

Az idei Media Hungaryn előadást tartott Rebecca Lieb amerikai tartalommarketing-szakértő is. Az Altimeter és az

Elolvasom »

Employee advocacy: a közösséged, melyet elfelejtesz a marketingedben használni

Attól még, hogy bizonyítani tudod: jól végzed a dolgod, nem leszel teljesen hiteles. Ugyanis saját

Elolvasom »

„Ha egy brandnek van saját weboldala vagy közösségi platformja, már kiadónak számít” – interjú Mark Stephensszel

Mark Stephens a Time Inc. UK tartalommarketing-vezetője, több mint 17 éve dolgozik már a média-,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: info@kreativkontroll.hu
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.