Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 14 perc

[Kutatási összefoglaló] Ezért teszi gazdaggá cégedet a tartalommarketing

  • Szerző: Berze Márton
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős tartalommarketing-stratégiát?, Ingyenes, Tartalommarketing
  • Címkék: kutatás, tartalommarketing

Még meg se száradt a tinta a szokásos évindító marketingtrend-előrejelzéseken, de a Joe Pulizzi (korábbi Kontent-címlapos) nevével fémjelzett Content Marketing Institute (CMI) és a MarketingProfs közös kutatása után lehet, hogy máris újra kell írnod az éves marketingtervedet.

Miért izgalmas számodra kkv-marketingesként vagy ügyvezetőként egy B2B content marketing tematikájú kutatás a tengerentúlról?

Egyrészt azért, mert Amerika még mindig a marketing Mekkája és az Államokban keltett trendhullámok idővel a mi régiónkat, vagyis a te második emeleti irodádat is elérik. A kutatási eredményekben ráadásul 870 nyereséges, piaci alapon, változatos szektorokban működő vállalkozás kincset érő, napi tartalommarketinges tapasztalatai és eredményei összegződnek.

De van egy ennél mélyebb oka is annak, hogy miért érdemes rászánni az időt a hasonló kutatások elolvasására.

Marketingesként vagy marketingorientált cégvezetőként sokszor szembesülsz azzal a problémával, hogy nem tudod, milyen szemléletet, eszközrendszert, csatornákat válassz a stratégiai céljaid megvalósításához.

A dilemma feloldásához vezető úton rövidesen szembetalálod magad egy útelágazással, amely kikerülhetetlen válaszadásra kényszerít: tényekre vagy hiedelmekre alapozod a döntéseidet?

Marketingkonzultáción gyakran halljuk, hogy „az e-mail-marketing nem működik”, „az online marketingem hatékony”, „ez az ár túl drága lenne” és így tovább. Sokszor nem mérés, hanem hit van az állítások mögött.⠀ ⠀ Te tudod, hogy amit az online marketinged valamely szeletéről gondolsz, az vajon tény-e vagy hiedelem?

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, Febr 18., 2018, időpont: 5:06 (PST időzóna szerint)

Ez a kutatás (és a cikk, melyet éppen olvasol) abban segít, hogy ne megérzésekre vagy marketingguruk konferencia-kinyilatkoztatásaira, hanem tényekre, tapasztalatokra és számokra építsd a vállalkozásod marketingstratégiáját.

Van, ahol már nem szorul magyarázatra a tartalommarketing

A kutatásban résztvevő cégek elsöprő többsége (91%) használja a tartalommarketinget, de minden második nemmel válaszoló jelölte meg éves célkitűzésként tartalommarketing-eszközök bevezetését.

Az összes megkérdezett 56%-a nyilatkozott úgy, hogy a szervezete erősen elkötelezett a tartalommarketing stratégiai szemlélete mellett – az önmagukat „sikeres tartalommarketing-megvalósítóként” definiáló cégek között ugyanez az arány 89% volt.

A kutatásból az is kiderül, hogy 2018-ban 10-ből 8 vállalkozás a közösségépítésre szeretne fókuszálni (Facebook-algoritmusfrissítések, szevasztok!), 62% reális elvárásokat fogalmaz meg a content marketinggel kapcsolatban, 59%-uk pedig rendszeresen gyárt és publikál tartalmakat.

Szembetűnő ugyanakkor, hogy a válaszadók átlagosan még mindig csak a büdzséjük 26%-át fordítják közvetlenül tartalommarketingre, ami talán nem is csoda, hiszen alig több mint harmaduk tudja mérni a tevékenysége megtérülését és 35%-uk rendelkezik leírt stratégiával. (A Kreatív Kontroll a marketingbüdzséjének majdnem 100%-át content marketing megoldásokra fordítja.)

A leírt stratégia hiányát a válaszadók a cég kis méretével (67%) ésvagy időhiánnyal (44%) indokolták, de 11% „belemondta a kamerába”, hogy egyszerűen nem tartja fontosnak papírra vetni a koncepcióját. Hogy miért tévednek, azt ebben a cikkünkben olvashatod el.

Nem sokkal jobb a helyzet a tartalommarketing „csillagos-sávos evangelistáinál” sem, mivel tíz elköltött dollárból ők is mindössze négyet fordítanak tartalomfejlesztésre és -terjesztésre, s alig 55%-uk képes értelmezhető ROI-t számolni a költései és eredményei alapján.

A kutatás egyébként mintavételi szempontból nem csak reprezentatívnak, hanem kiegyensúlyozottnak is mondható.

A megkérdezettek közel azonos arányban aggatták saját marketingtevékenységükre a „fiatal” (25%), „serdülő” (31%) és „érett” (25%) jelzőket, valamint a teljesen kezdők és a vérprofi tartalommarketingesek is egyformán 9-9%-os részaránnyal képviseltették magukat a felmérésben.

Forrás: contentmarketinginstitute.com

Az adatokból kiolvasható, hogy jellemzően egy szakember vagy kisebb csapat szolgálja ki kontenttel a cégeket (54%), de a megkérdezettek több mint fele részben kiszervezi valamelyik tartalommarketing-tevékenységét – ezek közül leggyakrabban a tartalomkészítés (szövegírás, videó, dizájn stb.) kerül házon kívülre.

Eredményekből épülő elkötelezettség

A kutatásba bevont cégek tartalommarketing-szemlélet melletti elkötelezettségének magas szintje nem a vállalatvezetők vagy marketingesek személyes és szakmai preferenciájából következik.

A magas bizalmi szintnek sokkal prózaibb okai vannak, amiket röviden eredményeknek hívunk.

Az összes megkérdezett 77%-a köszönhet számottevő üzleti sikereket a tartalommarketingnek, 24% ráadásul „nagyon” vagy „kiemelkedően jó” eredményekről számolt be. Jól mutatja a tartalommarketing erejét, hogy a minimális sikerről ésvagy sikertelenségről vallók aránya (23%) együttesen sem haladja meg ezt a szintet.

Éves összehasonlításban is jól teljesít a tartalommarketing: tízből hat cégnél regisztráltak valamilyen mértékű vagy kiugróan magas hatékonyságnövekedést az előző évhez képest, 26% pedig ugyanolyan sikereket könyvelt el e stratégiai szemléletet követve.

Arra a kérdésre, hogy milyen faktorok játszottak közre az eredményesség szintemelkedésében 78% a magasabb minőségű tartalom-előállítást, 72% a stratégiai tervezés javulását, 50% pedig az előállított tartalom terjesztésének hatékonyságnövekedését emelte ki. (A kutatásban erre a kérdésre több választ is meg lehetett adni, ezért a válaszok között nyilvánvalóan vannak átfedések.)

A válaszadók közel fele a siker zálogaként nemes egyszerűséggel a tartalommarketing magasabb prioritású besorolását és a kapcsolódó tevékenységekre fordított idő mennyiségének növekedését jelölte meg.

Milyen eszközöket használnak és milyen vastörvényeknek engedelmeskednek tartalomkészítés során az amerikai cégek?

A tartalommarketing-támogató toplista első öt helyén az alábbi technológiai eszközök állnak:

  • analitikai eszközök (87%),
  • e-mail-marketing-szoftverek (70%),
  • tartalommenedzsment-eszközök (63%),
  • marketingautomatizációs rendszerek (55%),
  • webinár vagy más online prezentációs platformok (43%).

Jócskán lemaradva követik ezt az ötösfogatot a videós eszközök (24%), a tartalomterjesztést támogató platformok (12%), valamint a „digitális vagyonkezelő rendszerek” (11%), ami praktikusan pl. felhőben vagy saját szerveren tárolt képi adatbázisokat, dokumentumtárakat jelent.

A kutatók a tartalomkészítés szempontjairól is kifaggatták a cégeket és a válaszok között találtunk néhány meglepő és kevésbé meglepő adatot is.

Az, hogy hiteles és ellenőrzött forrásból származó információkra támaszkodó, tényszerű tartalmat kell gyártani, ez az amerikai cégek számára alap, hiszen 94%-uk így jár el napi gyakorlata során.

60–72% között mozog azon vállalkozások aránya, amelyek a tartalomkészítés során mindig:

  • igyekeznek összhangba hozni egymással a korábbi és friss anyagokat;
  • őrködnek a magas minőségi sztenderdek fölött;
  • odafigyelnek a közönség és a márka közötti kapcsolatra;
  • törekednek rá, hogy a konkurenciától megkülönböztethető tartalmat gyártsanak;
  • fókuszált figyelmet fordítanak arra, hogy a megfelelő tartalom a megfelelő időben jusson el a megfelelő emberhez.

Két területen viszont van még hova fejlődnie amerikai sorstársainknak is, hiszen a tartalomterjesztésben 58% képes tartani magát az előre meghatározott publikációs naptárhoz, és csak alig 41% figyel rá, hogy az elkészült tartalom mindig a lehető legjobban tapadjon a vásárlói útvonal adott pontjához.

Az eddig megismert adatokból logikusan következik, hogy a megkérdezettek kétharmada elégedett a cégén belüli tartalommenedzsment-folyamatokkal. 31% jónak, 28% nagyon jónak, további 8% pedig kiválónak tartja az ötlet megszületésétől a megvalósításig tartó folyamat hatékonyságát.

A válaszadók szűk egyharmada viszont sok megvalósítatlan projektet görget maga előtt, 5% pedig egyáltalán nem vagy alig néhány esetben jut tovább a tervezőasztalnál.

Marketingesként ezt imádni fogod: ezek a legnépszerűbbek tartalomtípusok a tengerentúlon

A kutatás egyik legizgalmasabb kérdése egyértelműen az volt, hogy a cégek milyen típusú tartalmak fejlesztésére fordítják az erőforrásaikat. (Itt is több választ lehetett megadni.)

Toronymagasan a közösségimédia-posztok kapták a legtöbb említést – a cégek 94%-a rendszeresen gyárt tartalmat Facebookra, Twitterre ésvagy Pinterestre.

Kimagasló eredményt értek el az esettanulmányok (73%), a videók (72%), valamint az e-book, white paper típusú tartalmak (71%), de az infografikák (65%) és illusztrációk, fényképek (56%) is a gyakran használt tartalmak közé sorolhatók.

A kutatási beszámolók (37%) és a kvízekhez, kalkulátorokhoz hasonló interaktív eszközök (33%) után már csak a podcastek, élő videók (17%) és a mobilapplikációk (11%) értek el tíz százalék fölötti eredményt. (A klasszikus kampányfilmeket 100-ból alig 4 cégvezető vagy marketinges említette bevett tartalomtípusként.)

A tartalommarketing iránt leginkább elkötelezett cégek átlagosan 7, míg a „least successful”, vagyis e téren legkevésbé sikeres vállalkozások átlagban 4 tartalomtípust használnak a listából.

Külön említést érdemel, hogy a megkérdezettek szerint melyik három tartalomtípus szolgálja a leghatékonyabban a cég stratégiai céljait.

Itt a tartalommarketing-fanatikus vállalatok 62%-a az e-book/white paper párost, 47% az esettanulmányokat, 43% pedig a közösségi médiában publikált tartalmat jelölte meg.

Az összes válaszadónál ugyanez az erősorrend alakult ki és ugyan az e-bookra 12%-kal kevesebb említés érkezett, összességében egyértelműen látszik, hogy a jó minőségű szöveges tartalom továbbra is nélkülözhetetlen eleme a tartalommarketing-mixnek.

Amerikai tartalomterjesztési best practice

Bár Magyarországon előszeretettel temetik el újra és újra az e-mail-marketinget, az amerikai cégvezetők láthatóan nem osztják azt a hiedelmet, hogy az „e-mail halott”.

A kutatásban résztvevők 93%-a ugyanis ezen a csatornán terjeszti a tartalmait, 92% a közösségi médiahálózatokra támaszkodik, 79% blogol.

Szembeszökő az itthon még talán kevésbé elterjedt in-person-marketingesemények (56%) vagy a magyar piacon szintén kevésbé népszerű webinárok és webes közvetítések (55%) jó szereplése.

24% magazinok, 23% más nyomtatott médiatermékeket, 21% pedig digitális kiadványokat vagy online prezentációkat hív segítségül a tartalomdisztribúciója során, de összességében a cégek átlagosan 4-5 különböző csatornát használnak egyszerre erre a célra.

Ennél is sistergőbb pofon lehet a hazai „e-mail-marketing temetkezési vállalkozóknak” az a tény, hogy a hatékonysági versenyt magasan ez az eszköz nyerte ebben az összevetésben is.

A megkérdezettek 74%-a hírlevelet tartja a legeredményesebb terjesztési csatornának, 45%-ot ért el a blog és 40%-kal a közösségi média ért fel a képzeletbeli dobogó harmadik helyére.

A legnépszerűbb e-mail-típusok sorrendje az alábbi módon alakult:

  • események beharangozó levelei (63%),
  • leadgondozó (lead nurturing) levelek (51%),
  • havi hírlevelek (48%),
  • automatizált (pl. köszönőlevél) vagy megerősítő e-mailek (45%),
  • kampányok nyitólevelei (45%),
  • saleslevelek (42%),
  • nem tervezett, ad hoc hírlevelek (31%).

A partnerleveleket 16%, a kétheti hírlevelet 13%, a heti hírlevelet 11%, míg a napi hírlevélküldést 3% találta a leghatékonyabbnak.

Általánosságban elmondható, hogy a megkérdezett cégek 3-4 különböző típusú e-mailt használnak a tartalmaik terjesztésére, tartalommarketing tevékenységük támogatására.

Érdekesség, hogy a közösségimédia-népszerűségi versenyben a LinkedIn és a Twitter is elverte a Facebookot: a kék óriás 86%-a egy ponttal marad el Donald Trump kedvenc játékszerétől és tizenegy százalékponttal az itthon szinte monetizálhatatlan üzleti kapcsolatépítő platformtól.

Forrás: contentmarketinginstitute.com

„Mit adtak nekünk a tartalommarketing eszközök?”

A rövid válasz: pénzt.

A kicsit hosszabb válasz: sok pénzt.

A még hosszabb válasz: nagyobb vásárlói elkötelezettséget (77%), több leadet (72%), ezáltal pedig növekvő bevételeket (51%).

Legalábbis erről számoltak be a kutatásban résztvevő cégek, 25%-uk pedig azt is hozzátette a listához, hogy csökkentek az ügyfélszerzésre fordított kiadásai.

A megkérdezett „fiatal”, „serdülő” és „érett” tartalommarketing tevékenységet végző cégek pedig egyaránt hajlandóak megfizetni a siker árát: 38%-uk tervezi 2018-ban növelni a tartalomfejlesztésre és terjesztésre szánt kiadásait.

5 tanulság, amit ebből a kutatási összefoglalóból le kell szűrnöd

1) Döntsd el, hogy melyik utat választod: tényekre vagy hiedelmekre akarod alapozni a céged marketingstratégiáját.

Vállalkozóként minden jogod megvan ahhoz, hogy elutasítsd a statisztikákat, zárójelbe tedd az esettanulmányokat vagy ne foglalkozz az ilyen kutatásokkal. Ez a te döntésed.

Ha ezen az úton indulsz el, akkor viszont javaslom, kösd be a biztonsági övedet, mert rövidúton kényszerleszállást kell végrehajtanod, ami állítólag fájdalmas dolog.

Ha nem, akkor ezzel a cikkel segítünk megtervezni a 2018-as tartalommarketing stratégiádat.

2) A tartalommarketing nem Sipos Zoli, Vavrek Balázs vagy a saját személyes szakmai hitrendszerem totemállata, hanem egy objektív mérőszámokkal verifikálható stratégiai marketingszemlélet, amelyet sikerrel alkalmazhat egy kkv.

Egy nálunk sokkal kompetitívebb és komplexebb piacon is működő modellről van szó, amely leadeket generál, elkötelezettséget épít, vásárlásra ösztönöz és kosárértéket növel – és mindezt edukatív, a célközönséged számára hasznos, releváns és értékes tartalom, nem reklámspam által.

3) A sokszínű és minőségi tartalomkészítésnél már csak a többszólamú és tudatos tartalomterjesztés fontosabb.

A tartalommarketing időigényes sport és nem pusztán az elnyújtott megtérülési ciklus, hanem a tartalomfejlesztésre és -terjesztésre szánt idő mennyisége okán is.

4) A e-mail köszöni, jól van, és nemcsak itthon, hanem az óceán túlpartján is az egyik leghatékonyabb és legfontosabb tartalomdisztribúciós csatorna.

Erről nem is mondanék többet. Benyó Dániel már megtette helyettem.

5) Figyelj oda az amerikai trendekre, mert pár éven belül ezek lesznek a magyar benchmark adatok.

Tartsd rajta az ujjad a piacod ütőerén, figyeld a közönséged médiahasználati szokásait, mérj és tesztelj, de ami a legfontosabb: kezdd el csinálni, mert minden tartalommentes másodperccel versenyhátrányba kerülsz a piacodon.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkHogyan írj fél oldal vázlatból teljes értékű e-bookot?
Következő cikkÍgy készíts jól konvertáló landing oldalt villámgyorsan (9 lépésben a Divi WordPress-sablon használata)Következő

Ezeket olvastad már?

A BOFU, a MOFU és a TOFU kontent

A tartalom előállítása kapcsán nem elég kizárólag az ügyfelekkel foglalkozni: gyakran elfelejtjük, hogy a cégen

Elolvasom »

Így készíts folytatást egy több mint 25 éves tartalomhoz [Twin Peaks 2017-ben]

2017 nagy durranása volt, hogy folytatódott a kultikus tévésorozat, a Twin Peaks. Ám nem csak

Elolvasom »

Hogyan csinálhatsz átfogó videós kampányt a Facebookon?

2017. április 13-án telt házas videós meetupot tartottunk, ahol a Facebook-videókról szóló előadásomban is kifejtettem,

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.