A helyzet általában a következő: megírod és élesíted a cikked, majd rutinszerűen bemásolod a linket a Facebook-oldaladra, aztán megosztod és várod a csodát.
A legtöbben ezt így csinálják, és a helyzet most nem rózsás nekik, hiszen az új algoritmusfrissítés miatt várhatóan tovább esnek az amúgy sem magas organikus elérések. Te ilyenkor két dolgot tehetsz:
- beállsz a károgók közé, akik szerint Zuckerberg szemét, neked pedig jár placc a hírfolyamokon
- vagy alternatív módszereket kezdesz el keresni és helyzeti előnybe hozod magad a többiekkel szemben
Csak akkor olvasd tovább ezt a cikket, ha a második opció mellett döntesz.
Miért nem elég a Facebook?
Valószínűleg ismered ezt a létezésünk okát firtató kérdést:
Ha nem fotózom le magam edzés közben és nem töltöm fel a képet az Instára, akkor vajon edzettem-e?
Ami a testmozgással kapcsolatban viccesen hangzik, az kikerülhetetlen a blogposztok terjesztésekor. A facebookos megosztás nem csak azért kevés, mert megint megvágták az organikus eléréseket – hiszen ha nem így tettek volna a Menlo Parkban, neked akkor is azon kéne ügyködnöd, hogy minél több felületen próbáld meg elérni a potenciális olvasóidat.
Mivel egyre többen használják a régi jól bevált módszereket, ezért egy szimpla Facebook-megosztás már nem feltétlenül üti meg az ingerküszöböt. Nem töröd meg a mintát, nem emelkedsz ki, vagyis nem fognak kattintani és egyre kevesebb embert érsz majd el. Éppen ezért neked új ötletekre és trükkökre van szükséged, hogy kiléphess a megszokott keretek közül.
Hogy ezt megtehesd, összeszedtünk 7 opciót, amivel még több olvasódhoz juthatsz el (akár ingyen).
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.