Egy vallomással kezdem: nem hiszek a „power wordökben”, sem abban, hogy néhány varázslatos szóval hatékony szövegeket írhatsz.
Nincsenek kerülőutak.
Az itt bemutatott szavaknál (mely csak egy merítés) nem maga a szó számít, hanem az üzenet, amit hordoz – és a hatás, amit kivált.
Amikor szöveget írsz, akkor ne a szavakra és a mondatokra figyelj, hanem az üzenetedre – és azt fejezd ki a megfelelő szavakkal. Fordítva nem működik (vagyis hogy fölütsz valami szótárat és szavakból próbálod összelegózni az üzeneted).
Nézzük hát az 5 leghatékonyabb szót.
Mindenki erről ír
Nem titok, hogy vannak olyan szavak, amelyek sok-sok hirdetésben előfordulnak, és hatékonyabbak, mint a többi szó.
És az itt bemutatott 5 szót földolgozták már sokan (sokszor nem pont ezt az 5-öt, de a merítésben benne vannak). Lásd itt és itt és itt és itt és itt is (és még találhatsz egy rakás cikket).
Miért foglalkozunk ezzel?
Valószínűleg sokszor gondolsz arra, hogyan tedd hatékonyabbá a marketinged. Próbálsz az ügyfél fejével gondolkodni és lekutatni a vágyait.
Aztán elérni, hogy az ügyfeled sóvárogjon a megoldásért.
Majd fölkínálni a saját terméked mint a következő logikus lépést.
Ezek a szavak azonnal torkon ragadják az ügyfeled, fölkapcsolják a lámpát az agyában és tükörsimává teszik a vásárláshoz vezető utat.
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.