Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

Így kémkedj legálisan a konkurensed látogatottsága után

  • Szerző: Hargittai Eleonóra
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketing
  • Címkék: Alexa, Google Analytics, látogatottság, SEMrush, seo

Többféle online eszköz állhat rendelkezésedre, ha a weboldalad forgalmát szeretnéd megvizsgálni. Összegyűjtöttük egy csokorba, hogy melyeket érdemes mindenképp kipróbálnod, ha kíváncsi vagy arra, hogyan teljesít a saját webhelyed, netán a versenytársadé.

Fontos tudni, hogy pontos adatokat csakis a saját weboldaladról kaphatsz, a konkurenciáról mindössze közelítő becsléseket gyűjthetsz össze, azonban ezek az adatok is hasznosak lehetnek. Tehát első lépésként el kell döntened, hogy mit is szeretnél tudni. Vajon honlaptulajdonosként a saját oldalad forgalommérése vagy pedig a konkurens cégek nézettsége érdekel inkább? A célodnak megfelelően különféle eszközök közül válogathatsz.

Ajánlunk néhányat.

Nagy Gábor vendégszerzőnk SEO szakértő a The Pitch ügynökségnél, többször találkozhattál vele a tréningjeinken is, mert szakértelme miatt előadni hívtuk.

Amennyiben a saját weboldalad látogatottságának ellenőrzése a cél, akkor a Google Analytics és a Google Search Console lehet a segítségedre.

Ha pedig a versenytársaid eredményeit tervezed átnézni, akkor az Alexa, a SimilarWeb és a SEMrush lesz a legjobb barátod a látogatottságellenőrzés során.

Hogyan érkezhet a forgalom a weboldaladra?

Legelőször elengedhetetlen, hogy tisztázzuk: honnan és hogyan érkezhetnek a weboldalunkra a látogatók.

Az alábbi forgalmi csatornákat különböztetjük meg:

  • Organic Search (organikus keresés): A nem fizetett keresések által érkező forgalom.
  • Direct (direkt forgalom): A felhasználó tudatosan érkezik az adott webhelyre azáltal, hogy beírta a böngészőbe a keresett URL-t.
  • E-mail-forgalom: Látogatók az e-mail-marketing-tevékenységeid nyomán.
  • Social network forgalom: A közösségi hálózatról érkező forgalom.
  • Referralforgalom: Más oldalakról közvetlenül jövő emberek.
  • Paid Search (fizetett keresés): Fizetett hirdetésekből átkattintó látogatók.
  • Displayhirdetés: Egy fizetett hirdetési forma, amely képekkel, fotókkal, szöveggel színesített reklám. Közvetlen egy másik weboldalon jelenik meg és kattintással átirányít a céloldalra.

A forgalmi csatornák által láthatod leginkább, melyik területet érdemes erősítened a továbbiakban és hol teljesítesz már most is megfelelően.

Google-eszközök: legpontosabb adatok a saját weboldalad forgalomméréséhez

A Google Analytics és a Google Search Console az egyik legjobb és legprofibb ingyenesen elérhető eszköz, ha a weboldalad látogatottságát szeretnéd ellenőrizni. Olyan hasznos információkhoz juthatsz hozzá, amelyek segíthetnek az üzleted fellendülésében és általuk egy pontos képet kaphatsz a közönségedről és a szokásaikról is.

A Google analitikai eszköze egyszerűen használható, valós és pontos adatokat ad vissza a webhelyed forgalmával kapcsolatban. Nem mellesleg pedig a korábbi hónapok adatai is könnyedén visszanézhetőek, így bármikor áttekintheted, hogyan változtak a látogatói adatok az elmúlt időszakban.

Néhány egyszerű lépést követve gyorsan beszerezhető és beállítható az eszköz a saját oldaladhoz. Ezután pedig már indulhat is a munka, azaz az elemzés.

Az Analyticsből konkrét és részletes információkat szerezhetsz arról, hogy:

  • hányan látogatták meg a honlapod,
  • mely oldalaid a legnépszerűbbek,
  • egyes oldalakon mennyi időt töltenek el a látogatók,
  • mely csatornáról érkezik a nézettség: közösségi médiából, a Google keresőből vagy más weboldalról.

Az adatok által az online jelenlétedet, a marketingtevékenységedet, a weboldalad tartalmát és felépítését újra- vagy átgondolhatod, így egy fejlődési folyamatot indíthatsz el.

Ha a weboldalad WordPress alapú, akkor a MonsterInsights pluginnal összekapcsolhatod a honlapod és a Google Analytics-fiókodat. A bővítmény által a weboldal adminfelületén belül egy helyen láthatod, hogyan teljesít az oldal, ekkor minden esetben valós idejű adatokat kaphatsz a látogatóidról és szokásaikról. A plugin mindig adaptálja a legújabb Analytics-frissítéseket.

Korábban írtunk egy átfogó cikket Google Analytics Alapok – Minden, Amit Tudnod Kell címmel, melyet mindenképp érdemes elolvasnod, ha bővebben megismerkednél az Analyticsszel!

Ár ForgalommegoszlásForgalmi adatokVersenytárs összehasonlítás
ingyenesigenszámosított és részleges adatoknem

Miben segít a Google Search Console?

Az ingyenes Google Search Console szinte az egyik leghitelesebb forrásnak mondható, hiszen (az Analyticshez hasonlóan) közvetlenül a Google-től kaphatsz adatokat a honlapoddal kapcsolatban.

A Search Console által elsősorban a weboldal jelenlétét ellenőrizheted, valamint könnyedén megtudhatod, hogy milyen kifejezések, keresések, kulcsszavak alapján jutnak el hozzád a felhasználók, így a segítségével és a tudatos tervezéssel továbbra is fenntarthatod az oldaladat a keresők eredményei között.

Emellett megtudhatod, mely országokból érkezik a forgalom a webhelyedre, mely oldalaid a legnépszerűbbek, hányan kattintanak rá az egyes aloldalakra. Arról is informál, hogy milyen a mobilos elérhetősége a honlapnak, vannak-e különféle problémák, melyeket a további látogatók elérése érdekében javítani kell mobiloptimalizálás során.

A szolgáltatás hátránya, hogy jelenleg még csak 90 napig őrzi meg az adatokat – hamarosan várható egy frissítés, így a jövőben 1 évig tárolja majd az adatainkat a Google –, melyeket a valós időhöz képest 48 órás csúszással érhetsz csak el.

Azonban, hogy pontos adatokat szerezhess, első lépésként be kell kötnöd a weboldaladat a Search Console-ba, mindez könnyedén és gyorsan, pár perc alatt kivitelezhető többféle módszerrel is.

  • Leginkább a Google Analytics-fiókkal való összekötés az ajánlott, így egy helyről könnyen elérhetővé válik mindkét eszköz. Mindez szinte csak egy kattintás.
  • Emellett egy megfelelő HTML-fájl által is megerősíthető a tulajdonjog, így ennek a fájlnak a feltöltésével igazolhatod a webhelyedhez fűződő kapcsolatodat.
  • A Google Tag Manager (Google Címkekezelő) fiók által is hitelesítheted a Search Console-t, ebben az esetben egy kódrészlet átmásolásával igazolhatod magadat.

Az igazolási módszerek pontos menetét itt találod.

Ár ForgalommegoszlásForgalmi adatokVersenytárs-összehasonlítás
ingyenesnemszámosított és részleges adatoknem

Hogyan vizsgáld meg a konkurenciád látogatottsági adatait?

Kívülről és belülről is ismerned kell a célcsoportodat ahhoz, hogy a legmegfelelőbb tartalmat szolgáltathasd nekik. Miután azonosítottad, hogy kik alkotják a közönséged, a következő lépésed az, hogy utánajárj annak, milyen más oldalakat használnak (tehát kik is a versenytársaid a szférában). Ez az egyik kulcsa annak, hogy miként is törhetsz sereghajtóból az élre.

Tehát az nem is kérdés, hogy a konkurencia látogatottságát minél pontosabban érdemes felmérni, hiszen ezáltal megtudhatod, hogy a saját weboldalad hol helyezkedik el a mezőnyben, illetve milyen szerepet tölt be a többi oldal az online világban. A két eredményt összevetve kiderül, mennyit kell még fejlődnöd ahhoz, hogy az elsők közé kerülhess.

Ehhez nyújtanak segítséget az ingyenes szolgáltatással is rendelkező online eszközök, amelyek a weboldalak látogatottságát képesek ellenőrizni és megbecsülni. Igen hangsúlyos, hogy a konkurencia adatait pontosan egyik eszköz sem képes visszaadni, csak egy közelítő értéket képesek mutatni. A különböző eszközök mind más algoritmus alapján dolgoznak, éppen ezért a kapott adatokat nem szabad egymással keverni és összemérni.

3 látogatottságellenőrző eszközt veszünk át:

  • Alexa
  • SimilarWeb
  • SEMrush

A saját oldaladat is átnézheted velük, csak minek: a Google Analytics és a Search Console mindig részletesebb és pontosabb adatokat fog neked adni.

Alexa Rank: hányadik vagy az országos rangsorban?

Az Alexa használata nagyon egyszerű, csak az adott weboldal címét kell beírni, majd rögtön egy rangsort láthatsz az adott honlap forgalmával kapcsolatban, hogy annak milyen a becsült forgalma országszinten és globálisan egyaránt. Minél alacsonyabb értéket ad vissza az Alexa, annál több látogatója van a vizsgált weboldalnak.

Alexa.com forgalomadatai a thepitch.hu oldal esetében.

A most olvasott blog globális és hazai népszerűsége.

Két weboldal – főleg egy versenytárs esetében – besorolásának összehasonlításához tökéletes eszköz, hiszen megmutatja, hogy egymáshoz viszonyítva hol helyezkednek el a rangsorban, de hátránya, hogy pontos mennyiségi adatokat nem jelenít meg az ellenőrzés során. Az eszköz a rangsorolást a napi látogatói adatok és az elmúlt három havi oldalmegtekintések alapján állítja fel.

Megbízhatósági szempontból vannak kétségek az Alexával kapcsolatban, hiszen nem az összes elérhető weboldalt vizsgálja. Korábban csak azokat az oldalakat vette figyelembe, ahol az Alexa toolbar is telepítve volt. Azonban mára az Alexa adatai egy globális forgalmi panelen nyugszanak, mely több millió intenethasználó különböző böngészőbővítményén alapul. Emellett pedig azoktól a közvetlen webhelyforrásoktól származó adatokat is vizsgálják, ahol az Alexa script telepítve van.

Arról nem adnak információt, hogy pontosan hány oldal adataira támaszkodnak, így habár milliós adatbázisról beszélünk, azt nem tudhatjuk, hogy világszinten milyen arányokról van szó.

Azon túl, hogy az Alexa által egy képet kaphatsz arról, miként alakul a globális és az országos rangsor, a látogatókról különféle demográfiai adatokat is megtudhatsz. Emellett az oldalon eltöltött időről, a visszafordulási arányról, az oldalhoz kapcsolódó kulcsszavakról, a backlinkekről, a referral forgalomról, hasonló honlapokról is találsz információkat, illetve utánajárhatsz, mely honlapra mennek közvetlenül a weboldalról a látogatók.

Az ingyenesen elérhető Alexa hátránya, hogy csak az első 5 adatot mutatja meg az adott kategóriában. A fizetős verzióval viszont minden adatot megnézhetsz és további vizsgálatai lehetőségek is tárulnak eléd, többek között például akár tíz weboldal adatait is összehasonlíthatod egymással.

Vannak különféle praktikák, melyekkel manipulálhatod a rangsorolásodat, éppen ezért célszerű fenntartásokkal kezelni az Alexát. A trükkök helyett érdemes inkább arra koncentrálni, hogy minél egyedibb és kiemelkedő tartalmat nyújts a látogatók számára, szerezz backlinkeket és a közösségi médiában rendszeresen oszd meg a cikkeidet. Így különféle fortélyok nélkül is segíthetsz a helyezésed javulásán.

Ár ForgalommegoszlásForgalmi adatokVersenytárs-összehasonlítás
5 adatig ingyenes, további funkciók érhetők el a fizetős verzióbannemnagyságrendi és teljeskörű forgalmi adatok10 oldal összehasonlítása lehetséges, de csak a fizetős verzióban

SimilarWeb: két oldal összehasonlításához ajánljuk

Az Alexánál jóval megbízhatóbbnak bizonyul az SimilarWeb, amely azonban csak havi 100 000 látogató felett veszi figyelembe az oldalunkat, így a kisebb forgalmú honlapokról nem biztos, hogy kapunk adatokat.

Alapvetően két részre oszthatóak fel a SimilarWeb vizsgálati eredményei. Egyrészt a célközönségről és a szokásaikról körültekintő információkhoz jutsz, másrészt megtudhatod, hogy melyek a fő forgalomforrások. Ebből is látszik, hogy az Alexával szemben nagy előnye az, hogy foglalkozik a forgalommegosztással is, azaz megmutatja, hogy az adott weboldalra honnan, mely csatornákról érkezik a forgalom. Sajnos az ingyenes verzió visszamenőleg nem őrzi meg az adatokat, így hosszú távon nem tudunk statisztikát készíteni vele anélkül, hogy a prémium verzióra elő nem fizetnénk.

A SimilarWebnek köszönhetően igen széleskörű vizsgálatot folytathatsz, mely által akár egy alapos és mélyreható összehasonlítást készíthetsz a saját és a versenytásad weboldalával kapcsolatban. Ezáltal egy reális képet láthatsz arról, hogy milyen további teendőid lesznek és milyen új vagy meglévő céloknak megfelelően kell a jövőben dolgoznod annak érdekében, hogy tovább fejlődhess.

Tehát a SimilarWebbel megtudhatod (többek között), hogy:

  • hány látogató járt az oldalon,
  • országos és globális szinten hányadik helyen van a weboldal,
  • mennyi időt töltöttek el a webhelyen a látogatók,
  • milyen tartalom érdekli leginkább a látogatókat,
  • milyen más webhelyeket látogatnak az olvasók,
  • milyen csatornákon és forrásokon keresztül érkezett a forgalom,
  • mely közösségimédia-csatornákról milyen forgalom érkezik,
  • hol és milyen display-hirdetések jelennek meg az oldalról,
  • milyen a visszafordulási arány,
  • mely oldalakra mennek tovább a látogatók,
  • mely országokból érkezik a forgalom,
  • milyen arányban érkeznek organikus és fizetett keresés alapján a látogatók,
  • melyek az oldalhoz kapcsolódó mobil alkalmazások,
  • és néhány versenytársat és hasonló weboldalt is megismerhetsz általa.

A legizgalmasabb az egészben, hogy már az ingyenes verzióban is egyszerre két weboldal adataid tudod vizsgálni. Így összehasonlíthatod akár a konkurencia oldalait, de akár a saját webhelyedet egy másik versenytárséval is. Amikor pedig egymás mellett látod az adatokat, könnyen beazonosítható, hogy ki melyik területen hogyan teljesít, így az erősségek és a gyengeségek is megmutatkoznak.

Fontos azonban kiemelni, hogy az ingyenes verzió korlátozott, és hasonlóan az Alexához mindössze az első 5 értéket mutatja meg az egyes kategóriákban.

Ár ForgalommegoszlásForgalmi adatokVersenytárs-összehasonlítás
5 adatig ingyenes, további funkciók érhetők el a fizetős verzióbanigennagyságrendi és teljeskörű forgalmi adatok2 oldal összehasonlítása lehetséges

SEMrush: honnan érkezik a forgalom?

A SEMrush nemrégiben újított be a Traffic Analyticsszel. Az új lehetőség által könnyen ellenőrizheted a látogatók számát hónapról hónapra, sőt még azt is láthatod, mennyi volt a növekedés vagy a csökkenés az adott mérőszám esetében.

Mivel még egy friss funkcióról van szó, egyelőre érdemes fenntartásokkal kezelni az adatokat. Habár valamilyen szinten ingyenesen is használható a SEMrush, jóval kevesebb adathoz juthatsz hozzá és egy limit után le is tiltja az eszköz a használatot. Így megbízhatóan csak a fizetős opció működik a SEMrush esetében.

A SEMrush Traffic Analytics adatai a thepitch.hut vizsgálva.

Nagyon hasonló a SimilarWebhez, viszont a SEMrush kisebb látogatottságú oldalakkal is dolgozik, így az alacsonyabb forgalommal rendelkező honlapokhoz kifejezetten ajánlott. A SEMrush forgalomra lebontva mutatja meg az adatokat, ezért szegmentálva láthatjuk, honnan is jönnek a látogatók a weboldalra. Emellett itt is megvan a lehetőség a webhelyek összehasonlítására, méghozzá 5 oldalt is összevethetsz egymással, így pedig az adatok egymás mellett tisztán és konkrétan kirajzolódnak. Fontos, hogy a SEMrush egyelőre csak a webkereséseket méri, a mobilforgalmat még nem számolja.

A forgalomcsatornák vizsgálata melett láthatod, hogy:

  • hány látogató volt az oldalon,
  • átlagosan mennyi időt töltenek el a webhelyen,
  • milyen a visszafordulási arány
  • és a SEMrush szerint hol helyezkedik el a webhely az oldalak rangsorában.

Ennél az eszköznél éppúgy, mint az előzőeknél fennáll az a probléma, hogy a saját algoritmusa alapján dolgozik, így inkább egy becslést ad, mint pontos adatokat.

Ár ForgalommegoszlásForgalmi adatokVersenytárs-összehasonlítás
fizetősigenszámosított és részleges adatok5 oldal összehasonlítása lehetséges

Miben a legerősebbek az egyes eszközök?

Az előzőek alapján láthatjuk, hogy az online eszközök által egy erős becslést tudunk adni arra, hogy melyik oldalt hányan látogatják.

Fontos azonban folyamatosan kihangsúlyozni, hogy a Google eszközein kívül a többi csak egy közelítő értéket ad, így nem szabad készpénznek venni őket. Mindennek ellenére a célnak tökéletesen megfelelnek, hiszen kapsz egy képet arról, hogy mit csinálnak a konkurenseid.

Összefoglalva pedig az öt bemutatott eszköz a weboldal látogatottságának ellenőrzése során a következő erősségeket rejti magában:

  • Google Analytics és Google Search Console segítségével a legpontosabb adatokat nyerheted ki a saját weboldalad látogatóival kapcsolatban. Visszakereshetőség szempontjából pedig mindkét Google-eszköz verhetetlen a többihez képest.
  • Az Alexa ingyenesen elérhető változata a legjobb választás, ha csak egy gyors pillantást szeretnél vetni arra, hányadik helyen szerepel jelenleg az oldalad vagy éppen a versenytársad.
  • SmiliarWeb csak abban az esetben tud igazán hasznodra válni, ha nagyobb forgalmú már a weboldal, akkor viszont könnyedén összehasonlíthatsz versenytársakat, és általa jól láthatóvá válik, mely csatornákon érkezik a forgalom az adott honlapra.
  • A SEMrush Traffic Analytics eszköze még nagyon friss, azonban akár 5 weboldal forgalommegoszlását is összehasonlíthatod vele. Sajnos az ingyenes verzió csak limitáltan használható, így lényegében csak prémium előfizetéssel működik a SEMrush.

Van esetleg még olyan weboldal látogatottságellenőrző eszköz, amit szívesen használsz? Ha igen, írd meg kommentben!

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkÍgy generálhatsz ötleteket bármiből (+13 ötlet a marketingedhez)
Következő cikkHogyan használhatod a videót termékbemutatóként? [előfizetői anyagok elemzése]Következő

Ezeket olvastad már?

Így teszi tönkre a rossz helyesírás a cégedet

Ugyan miért számítana a helyesírás a marketingkommunikációban, teszed fel a kérdést. Aztán 10 perc múlva

Elolvasom »

„Az algoritmusok háborújának kellős közepén vagyunk” – Interjú Jeff Bullasszal

2009-ben Jeff munkanélküliként elhatározta, hogy hajnaltól reggelig minden nap tartalmat készít majd, hogy elmondja véleményét

Elolvasom »

1 biztos módszer, hogy népszerűvé tedd a cikkedet

A tartalomfejlesztés népszerűvé válásával egyre fontosabb, hogy minőségi tartalmat alkossunk. Most már nem fog megfelelni

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.