Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 17 perc

Így készíts jól konvertáló landing oldalt villámgyorsan (9 lépésben a Divi WordPress-sablon használata)

  • Szerző: Berze Márton
  • Kategóriák: Hogyan készítsek olyan landingoldalt, amely elad?, Marketing
  • Címkék: Divi, landing page, WordPress

Kevés olyan online marketingeszköz van, amelynek iparágfüggetlenül vitathatatlan a jelentősége és egyúttal tűpontosan tudjuk mérni a hatékonyságát.

A landing page ilyen eszköz.

Szinte mindegy, hogy egy cipőbolt webshopjának termékoldaláról, szoftverfejlesztő cég havi előfizetési rendszerben működő programjának sales page-éről vagy nagy értékű irodaszék érkezőoldaláról van szó. A digitális meggyőzés és lezárás vezető online platformja a landing page.

A webanalitikai eszközökhöz való hozzáférésnek köszönhetően ráadásul a hatékonyság megítélése sem vesz igénybe pár percnél többet. A legfontosabb mérőszámokról (oldalon eltöltött idő, visszafordulási arány és legfőképp a konverziós arány) ugyanis valósággal ordít egy landing page sikeressége vagy épp sikertelensége.

Életbevágó, hogy marketingesként képes legyél:

  • jó minőségű
  • jól konvertáló
  • és esztétikus landing oldalakat építeni.

Mindezt egyszerűen, hatékonyan, nagy mennyiségben, reszponzívan és akár fejlesztői segítség nélkül.

Ezért ebben a cikkben a legnépszerűbb tartalomkezelő (CMS) rendszer, a WordPress zászlóshajó sablonját, a Divit vesszük górcső alá. Mire végzel az olvasással, égni fogsz a vágytól, hogy elkezdhesd összekattintgatni benne a saját 0–24 órás pénztermelő gépezetedet.

Miért WordPress?

Egy korábbi cikkünkben részletesen megindokoltuk „szakmai vonzalmunkat” a rendszer iránt, de a legfontosabb előnyökről még egyszer, röviden:

  • felhasználóbarát, könnyen és több platformról (laptop, okostelefon, tablet) kezelhető;
  • fenntartása olcsó, ingyenes sablonok és pluginok garmadájából válogathatsz a szerkesztés során;
  • egyszerre többen is kezelhetik, ráadásul a differenciált jogosultsági szinteknek köszönhetően kockázatmentesen;
  • rendszeresen frissítik és folyamatosan fejlesztik;
  • a Google robotok és a közösségimédia-platformok egyszerűen imádják.

Ennek fényében érthető, hogy a világszerte elérhető weboldalak harmada erre a nyílt forráskódú rendszerre épül (ez több százmillió honlapot jelent), hiszen a 423 759 kódsor lefejlesztése (és inkább az összes belerakott munkaóra) egy szakembernek 112 munkaévébe került volna, a 6 milliárd dolláros becsül fejlesztési költségről nem is beszélve.

Ha maradtak volna kétségeid, most végképp eloszlatom őket: a világ 100 legsikeresebb weboldalából 15 WordPress-alapú és olyan globális márkák használják, mint a Walt Disney, a PlayStation, a CNN, a TechCrunch, a People magazin vagy az NFL.  Ha ez sem tántorít el az egyedi fejlesztéstől, akkor nézd meg, mely Fortune 500-as cégek váltottak WordPressre és talán meggondolod magad.

Miért ajánljuk a Divi sabloncsaládot?

A választás részben önkényes volt, mivel ebben a sablonban hoztam létre az elmúlt 2 évben több mint ötven landing page-et. Az ez idő alatt felhalmozott gyakorlati tapasztalataimat és munkagyorsító tippjeimet szeretném veled megosztani.

De csak részben, mivel e cikk születésének pillanatában 437 821 felhasználó tette le a digitális garast a Divi mellett, amely így globálisan az egyik legnépszerűbb a WordPress-sablonok közül.

(Ez a sablont megvásárlók száma, amibe ugyanúgy beletartoznak a 20-30 landing oldalt „üzemeltető” kkv-k, mint a Diviben dolgozó webdizájnerek, akik akár havonta is legyártanak ugyanekkora mennyiségű érkezőoldalt. Mivel pontos arányokat nem tudunk, ezért maradjunk annyiban, hogy ez konzervatívan becsülve is több millió landing page-et jelent.)

Nem is csoda, hiszen a CMS-rendszerektől megszokott felhasználóbarát kezeléshez szinte korlátlan A/B-tesztelési lehetőség, igényes vizuális megjelenés és „természetes” reszponzivitás társul.

Mielőtt rátérünk a sablon részletes és marketingszempontú bemutatására, muszáj tennem egy utolsó gondolati kitérőt.

Megtiltom, hogy elolvasd ezt a cikket, ha…

Ebben a cikkben nem tanítalak meg landing page-et írni. Nem adok tanácsokat a már elkészült oldalad konverziós arányának javítására.

Arról sem fogok beszélni, hogyan ismerd ki a célpiacod stílusát, milyen CTA-kat használj vagy építs brandet egyetlen érkezőoldallal.

Ha nem tudod, hogyan állj neki a landing oldal készítésnek, akkor alaposan olvasd el cikkgyűjteményünket a témában, ahol ezekre a kérdésekre válaszolunk, és ezután ugorj neki a szerkesztésnek.

Ha viszont már felvértezted magad a szükséges (tartalom)marketinges ismeretekkel és már csak a megvalósítás van hátra, akkor vegyél elő tollat és papírt vagy nyiss egy jegyzettömböt, mert lépésről lépésre bemutatom a sablon működését.

9 tipp a hatékony és gyors landing page készítéshez

Előfizetői tartalom

A cikk előfizetős részében beleássuk magunkat a Divi-sablonba. Jelentkezz be a folytatáshoz.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikk[Kutatási összefoglaló] Ezért teszi gazdaggá cégedet a tartalommarketing
Következő cikkHogyan készíts webinárt és generálj leadeket hozzá? (Részletes útmutató)Következő

Ezeket olvastad már?

Nem konvertál a landing page-ed? Ezzel az 5 lépéssel növeld meg a konverziód

Meg akarsz ijeszteni egy szövegírót? Mondd neki, hogy a landing page-e nem konvertál. Sajnos a

Elolvasom »

Hogyan fogsz 2017-ben pénzt keresni a Facebookon?

Az év vége jellemzően a visszaemlékezéseké és a nagy jóslatoké. Anélkül, hogy részletezném, mekkora királyok

Elolvasom »

Az ajánlat, a sztori és a hook – a ClickFunnels sikerének (egyik) titka (Funnel Hacking Live 2019)

A ClickFunnels éves eseménye, a Funnel Hacking Live igazi önfeledt amerikai marketingünnep, ahol 4500 „Funnel

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.