Mi már elindítottuk a miénket, szóval itt az ideje, hogy te is megmutasd a tiédet. (Heh.)
A Marketingszoveg.com podcastjének első 7 adását több mint 1500-an hallgatták meg (Soundcloud-csatornánkat ide kattintva érheted el). Nekünk persze relatíve könnyű a dolgunk, hiszen már előtte is volt közönségünk.
De mi a helyzet akkor, ha neked majdnem a nulláról kell indulnod? Vagy ha nincs akkora bázisod, amelyre kezdetben számíthatnál?
Amennyiben elhatározod magad, hogy elindítsd a saját podcastedet, akkor adódik a címben feltett kérdés. Korábbi cikkünkben már írtunk róla, hogy mire van szükséged induláskor, és Dani erre csak rátett egy jókora lapátot legutóbbi anyagával.
Most arról fogunk beszélni, hogy ha már minden adott a rendszeres publikációhoz, és ha a tervből végre valóság lett, akkor mikre kell figyelned, hogy idővel minél több hallgatód és feliratkozód legyen.
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.