Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 11 perc

Hogyan publikálj nemzetközi piacokon? Nekünk erre a kérdésre a WhitePress adta meg a választ!

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Márkaépítés, Marketing, Tartalommarketing

Felelős vállalatvezetőként, marketingesként vagy PR-osként adott a feladat: építsd a márka jó hírnevét minél szélesebb és üzleti szempontból releváns körben. Emellett pedig keresd meg és csapj le arra a piaci résre, amiből a cégednek plusz bevétele, profitja és értékes kapcsolatai származnak. Ez így a magyar piacra vetítve nagyon szépen és megugorhatón hangzik – de mit csinálsz akkor, ha az újabb szeletet külföldi ügyfelekkel tudnád kihasítani a tortából?

Nos, ez a kérdés 1-2 ügyfelünk kapcsán már a Kreatív Kontroll szakmai műhelyén belül is felmerült. Abban ma már talán nincs vita közöttünk, hogy az online jelenlétre – legyen az marketing- vagy PR-központú – szükség van. A vállalkozások fenntartható és kiszámítható folyamatos fejlődése érdekében neked is láttatnod kell a cégedet a digitális környezetben, az online világban.

Marketing, PR és SEO: az optimalizált online megjelenés fontos

Tekintve azt, hogy ma már másodpercenként akár 63 000, percenként 3,8 millió, óránként 228 millió, naponta pedig 5,6 milliárd keresést futtatnak le a Google-ben[1], egyikünk sem ülhet a babérjain. A branded marketing- és PR-kommunikációjának egyik legfőbb prioritása, hogy kiemelje a vállalkozásodat a tömegből.

Ezt azonban csak úgy tudod elérni, ha használod a rendelkezésedre álló eszközöket. Azt szinte már az Alfa-generációs userek és leendő ügyfelek is tudják, hogy a weboldal és a social media felületek megléte a mai digitális világban az a biztos alap, amire aztán a márkádat építed. Ezekre a felületekre tereled különböző tartalommarketing-eszközökkel – például Facebook-posztok, YouTube-videók, Instagram Stories, hírlevél stb. – a látogatókat és biztosítod az átjárást az egyes kommunikációs csatornák, illetve a webshopod között. (Ha van persze.)

A forgalom növeléséhez azonban szükséged van többek között a hatékony PR-ra és a keresőoptimalizálásra is. A hatékony PR ugyanis olyan külső online megjelenéseket eredményez, ami amellett, hogy ismertté teszi a márkádat, növeli a presztízsét, még olyan kézzel fogható eredményekhez is vezethet, mint a linképítés. Ami a Google rangsorolási szempontjait figyelembe véve nem elhanyagolható szempont: a jó minőségű tartalom és a linképítés két döntő fontosságú tényező a folyamatban.

SEO-kompatibilis publikálás

Nem véletlen, hogy egyfelől a marketingszakemberek 70%-a szerint a SEO hatékonyabb eszköz, mint a PPC.[2] 57%-uk szerint például a weboldaluk tartalmi fejlesztése jelentős szerepet játszott abban, hogy előkelő helyen végezzenek a Google-ben és érezzék ennek járulékos előnyeit. A növekvő eladásokat, a bővülő ügyfélkört és a márkaérték növekedését.

Egy keresőoptimalizálási szempontoknak megfelelő PR-cikkel például komoly eredményt érhetsz el. Ezt támasztja alá az is, hogy a találati lista első 5 helyén szereplő találatok adják a keresések 67,6%-át.

Mi a közös ezekben a cikkekben? Például:

  • jellemzően több mint 2400 szavasak,
  • nem jellemző rájuk a kulcsszóhalmozás,
  • a keresőmotoroknak megfelelően tagoltak alcímekkel, belső címekkel, külső- és belső hivatkozásokkal,
  • a mondatok nem hosszabbak maximum 20 szónál,
  • és az úgynevezett longtail kulcsszavakkal dolgoznak.

Ez természetesen még korántsem a teljes lista, aminek egy keresőoptimalizált PR-cikknek – vagy bármilyen szövegnek – meg kell felelnie. Mert akkor az olyan finomságokról még nem is ejtettünk egy szót sem, mint a célközönségre szabott stílus, a releváns tartalom és a minőségi voice of tone.

Ahogy láthatod, rengeteg munka és készség kell ahhoz, olyan cikket publikálhass, amivel megfogod a látogatót és ügyféllé konvertálod. Nem véletlen, hogy ez egy külön szakma és a hasraütésszerűen írt szövegek nem fognak eredményre vezetni. Hát még akkor, ha nemzetközi szinten kellene publikálnia a cégednek.

Bevalljuk: nekünk a WhitePress segített a nemzetközi publikálásban

Bizonyos iparágakban – mint amilyen például a turizmus és a vendéglátó-, illetve szórakoztatóipar – evidensnek tűnhet, hogy az ügyfelek egy része külföldi és a kommunikációnak rájuk kell koncentrálnia. Nem egy olyan vendéglátóhely és szálláshely van az országban, ami kifejezetten a külföldi turistákra épít, így ezeknek a vállalkozásoknak például elengedhetetlen, hogy láttassák magukat a vendégeik anyanyelvi környezetében.

Ugyanakkor ma már a gazdaság szinte bármely terén találni olyan szegmenseket, ahol a nemzetközi együttműködés és a külföldi ügyfelek egészen új kapukat nyithatnak meg a céged előtt. Ezekben az esetekben a külföldi piacra lépés egyik legfontosabb lépése ugyanaz, mintha itthon cselekednél: a bizalom elnyerése és a márkád, a céged, a szolgáltatásod, terméked megismertetése.

A folyamat első lépése természetesen a többnyelvű honlap és a célnyelveken folyó social media kommunikáció. Azaz a többnyelvű tartalomgyártás. Azonban „a messziről jött ember azt mond, amit akar” mondást külföldön is ismerik. Éppen ezért jobb taktika, ha nem csak az első ajtón kopogtatsz, hanem a hátsó, illetve oldalsó bejáratot is használod. Amennyiben nem te állítod magadról azokat az előnyöket, ami miatt jobban járnak a te cégeddel, mint egy hazai vállalkozással, könnyebben eléred a bizalmat.

Nálunk például – anélkül, hogy megneveznénk a céget – egy főként külföldi orvosokra szabott szoftver értékesítéséhez nyújtott segítséget a WhitePress a széleskörű nemzetközi publikálási lehetőségekkel és analitikai rendszerével.

Ennek köszönhetően sokkal hatékonyabban tudtuk összeállítani a sales funnelt, hiszen nem kizárólag saját tartalmakra támaszkodhattunk, hanem olyan influencereket és helyi médiát értünk el, akiket a rendelkezésre álló kapcsolati háló nélkül csak a kampány egy későbbi fázisában – hónapokkal, de akár évekkel később – tudtunk volna a magunk pártjára állítani. A WhitePress segítségével azonban előbb tudtunk a termékkel a piacra lépni és így Forma–1-es hasonlattal élve: az ellenfelek elé vágtunk.

Mi a WhitePress és miért válik a céged előnyére?

Amennyiben próbáltál már terjeszkedni a külföldi piacokon, de kudarcba fulladt a kísérleted, akkor több mint valószínű, hogy PR és marketing szempontból az alábbi problémákkal néztél szembe:

  • nem nyerted el a közönség bizalmát,
  • nem tudtad felépíteni a hitelességed,
  • hosszas kapcsolatfelvételi és kapcsolatépítés idő, ami a folyamatokat jelentősen lassította,
  • nem kaptál garanciát arra, hogy az előre egyeztetett kontent kikerül a felületre – úgy és abban a formában, ahogy kérted,
  • és persze a nyelvi nehézségek is megdrágították a folyamatot.

Nos, nagyon úgy tűnik, hogy van megoldás a fenti döccenőkre. A WhitePress ugyanis olyan tartalommarketing-automatizációs platform, amivel nemcsak a belföldi, de a nemzetközi piacon is fejlesztheted a vállalkozásodat.

Köszönhető mindez annak a széles kapcsolati hálónak és szakmai háttérnek, amivel platform rendelkezik. Amellett, hogy több mint 27 000 weboldallal állnak kapcsolatban, 19 nyelvterületre kalauzolnak el.

Országok, ahol a WhitePress segítségével publikálhatsz.

A külföldi publikálást tekintve ugyanis nem ragadtak le az angol, német, francia kombónál, sokkal tovább mentek:

  • lengyel,
  • szlovák,
  • cseh,
  • román,
  • orosz,
  • ukrán,
  • bolgár,
  • horvát,
  • szlovén,
  • lett,
  • litván
  • görög,
  • olasz,
  • spanyol,
  • holland,
  • és magyar…

…nyelvű platformokkal, médiaszolgáltatókkal, weboldalakkal is kapcsolatban állnak. Emellett rövid határidőn belül Portugália és a skandináv országok is elérhetővé válnak a felületen, így tovább bővül a szolgáltatási terület. Amellett, hogy bizonyos esetekben Európán kívül is van lehetőség a megjelenésre, például az USA-ban vagy Kanadában.

Az egyes nyelvterületeken elérhető portálok száma.

Így akár az Egyesült Királyságban szeretnél terjeszkedni, vagy a szomszédos országokban, se a nyelvi akadályra, se a kapcsolati tőke hiányára nem lesz gondod. A weboldalon láthatod, hogy az egyes nyelvterületekre vonatkozóan hány megjelenési felülettel kalkulálhatsz, majd a megrendelés leadása előtt a számodra fontos szempontok figyelembevételével szűrhetsz rá a publikálás helyére. A WhitePress segítségével gyakorlatilag leomlanak a határok és felgyorsulnak, eredményesebbé válnak a nemzetközi piacot célzó marketingfolyamataid.

Egyszerű és nagyszerű tartalommarketing-platform: WhitePress

Ami nekünk kiváltképp tetszett, hogy könnyen és gyorsan tudtunk tartalmakat publikálni különböző nyelvterületeken, ráadásul a platform használatához a magyar nyelvű interface-nek köszönhetően még csak idegen nyelv ismeretére sincsen szükséged.

Ez egyébként a tartalomgyártásra is vonatkozik: arra is van lehetőséged, hogy te biztosítsd az adott nyelven írott kontentet, de akár a WhitePressen keresztül is megrendelheted a cikket a célnyelven, célnyelveken.

Ebben az esetben biztos lehetsz abban, hogy a minőségi rostán átment szövegírók, iparági szakértők vagy épp újságírók veszik kezelésbe az értékteremtő karaktereket, amiket aztán a kiválasztott publikálási felülettől és csomagtól függően akár az adott weboldalon, közösségi média felületen vagy épp hírlevélben is megjelenítenek. Az eredményeket, látogatottsági adatokat, statisztikákat egy speciális követőkód segítségével analizálhatod, ami tovább növeli a hatékonyságod.

Ami megrendelői oldalról nézve szintén pozitívan értékelendő, hogy egyfelől 12 hónapos garanciát vállalnak a rajtuk keresztül publikált cikkekre. Így, ha a megjelenéstől számított 1 éven belül törlődne a cikk a megállapodáshoz képest, akkor a publikálási összeg egy részét visszatérítik.

Ráadásul megrendelőként is biztonságban tudhatod a pénzedet, mert a publikáló weboldal, tematikus oldal, híroldal stb. csak akkor kapja meg a járandóságát, ha te mindent rendben találtál: azaz ott és úgy és akkor jelent meg a tartalmad, ahogy azt te kérted. Emellett teljesen transzparens a működés, hiszen az árajánlatok, látogatottsági mutatók, technikai és tartalmi értékelések ingyenesen megtekinthetők mindenki számára.

A kiterjedt nemzetközi hálózat azonban nem azt jelenti, hogy a tartalomgyártás, a publikálás és a hirdetés csak a nemzetközi piacokra vonatkozóan lenne elérhető számodra. Magyar részről több mint 1100 portállal és bloggal áll kapcsolatban a WhitePress, így akár a hazai tartalommarketingedet is felfuttathatod a segítségükkel.

Majd írd meg nekünk, hogy ment! 😊

[1] skai.io; How Many Google Searches Per Day Are There? | Useful Search Metrics for Marketers – https://skai.io/monday-morning-metrics-daily-searches-on-google-and-other-google-facts/

[2] impactplus.com; 31 SEO statistics for 2021 and what they tell us (+ VIDEO) – https://www.impactplus.com/blog/seo-statistics

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkMarketing Diamonds-díjas esettanulmány: így kerestünk 9 973 250 Ft-ot környezetbarát nyomtatókkal
Következő cikkiOS14 frissítés: minden hirdetőnek kellett, mint kígyónak a lábszárvédőKövetkező

Ezeket olvastad már?

Hogyan készíts személyes és emberi anyagokat? (6+1 content marketing hiba)

Szeretnéd a tartalommarketinget jól csinálni, ugye? Akkor elmondom, hogy hogyan ne csináld. Olvasd el a

Elolvasom »

Szirmai Gergely: „Kezeljük végre felnőtt iparágként a videoblogolást!”

Szirmai Gergelyt, a Hollywood Hírügynökség vloggerét több mint negyedmillióan követik YouTube-on, lendületes videói már ikonikussá

Elolvasom »

Adni vagy eladni? Last minute karácsonyi kommunikációs tippek (példákkal)

A karácsonyi marketinget lehet szeretni vagy nem szeretni, de tény, hogy a jelenség létezik és

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.