Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 13 perc

Miért használj onsite bankkártyás fizetést (és milyen a Braintree belülről)

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, Marketing
  • Címkék: Braintree, marketing, onsite

Mivel készíts előfizetői rendszert? Hogyan fogadj el bankkártyaadatokat a saját oldaladon?

Bemutatjuk biztonsági szempontból a Braintree-t, hiszen az előfizetés mögött ez a szív dobog. Biztonságos? Mit szólnak hozzá az emberek? Feltörhető? Ellopható?

A cikk végére minden választ tudni fogsz. Ez a téma azért különösen fontos, mert az onsite bankkártyás fizetés az online marketing jövője (vagy ez is).

 

Miért a Braintree?

 

Ha a saját oldaladon szeretnél bankkártyás fizetést adni (tehát a fizetésnél ne irányítson át a szolgáltató oldalára, hanem maradjon az oldaladon), akkor jelenleg 3 ilyen szolgáltatót ismerünk: Braintree, Barion, OTP Simple.

Eleve miért akarunk onsite fizetést?

Az oldalon tartás célja az, hogy a vásárlást könnyebbé és gyorsabbá tedd, illetve upsellezhess a többi oldalon. Emellett nálunk az előfizetés havidíját is ez a rendszer viszi.

Megkérdeztünk egy szintén előfizetői rendszerrel büszkélkedő céget, az Online Katapultot, hogy miért döntöttek ők a Braintree mellett. Domán Zsolt kérdésünkre elmondta, hogy több mint 1 évig kerestek olyan online fizetési szolgáltatót, amely megfelel az alábbi 4 kritériumnak:

  1. tud rendszeresen terhelni kártyákat (előfizetéshez)
  2. tud 1 kattintásos upsellt (azonnal levonja a pénzt az upsell oldalán, nem kell újra megadni a kártyaszámot)
  3. hajlandó szerződni magyar cégekkel (10-ből 9 külföldi szolgáltató egyelőre nem hajlandó)
  4. és relatíve könnyedén integrálható a MailMasterrel

A szerződéskötés után kb. 2 hétig tart az átfutási idő, és nem mindenkit fogadnak el, a magas kockázatúnak ítélt vállalkozásokkal nem szerződnek.

Az alaposság érthető: az ő jó hírnevük is múlik azon, hogy milyen cégekkel állapodnak meg, és azok hogyan működnek, illetve komoly előírások vonatkoznak rájuk.

A Braintree előnye, hogy Paypal-cég, utóbbi pedig szinonim a biztonságos online fizetéssel.

 

Hogyan reagálnak a vevők?

 

Kezdjük azzal, hogy mit szoktunk meg.

A bankkártyás fizetésnél eddig mindig a bankod oldalán adtad meg a bankkártyaszámod és adataid (és nem a kereskedőén). Ez az oda-visszairányítgatás az upsellezést nehézkessé teszi, ezt pedig a Braintree megoldja azzal, hogy a kereskedő oldalán írhatod be az adataid, és nincs átirányítgatás.

Technikailag az űrlapot iframe-mel behívod, és az űrlap nem a te oldaladhoz tartozik, hanem a Braintree-hez – nem fut át rajtad az adat, így nem is láthatod a bankkártyaszámot.

Braintree űrlap

Bár az oldalunkon van, de ez az űrlaprész a Braintree-é.

Az egy dolog, hogy papíron mi biztonságos.

Másik dolog, hogy a vevők mit tartanak biztonságosnak, illetve mit szólnak ahhoz, hogy egy kereskedő oldalán ilyen érzékeny adatokat írjanak be.

Ha onsite fizetést vezetsz be, akkor a vevők érthető óvatosságát kezelned kell. Az Online Katapult esetét nehezítette, hogy új szereplők voltak a piacon, így a személyük sem adhatta meg a kellő hitelességet, ezért intenzív piacedukációba fogtak.

onlinekatapult

A képen látod, hogy hány bejegyzésben magyarázzák azt, hogy miért biztonságos ez a rendszer.

Elmondásuk szerint a jó vevőik megértették, hogy ez mind a cégnek, mind a vásárlónak hasznos és kényelmes.

Zsolt részletezi: „A legjobb vevőink egyenesen imádják, mert ők is tudják nagyon jól, hogy gyorsabb előkapni a pénztárcából a bankkártyát, mint belépni a banki felületre, majd kikeresni a visszaigazoló emailben a díjbekérőt, bepötyögni a számlaszámot, az utalás összegét, a kedvezményezettet stb. Ráadásul az azonnali hozzáférés is egy szuper előnye a kártyás fizetésnek infotermékeknél, bónuszoknál. Az emberek szeretik a gyorsaságot, szerintünk ez a jó irány.”

Természetesen számíthatsz bizalmatlanságra még akkor is, ha a piacon ismert szereplő vagy (mint mi). Néhány vevőnk jelezte, hogy inkább manuálisan utalna, hiszen úgy megtarthatja az utalásai felett a kontrollt – egyébként az előfizetés egy kattintással lemondható, tehát a kontroll a vevőnél marad.

Üzleti döntés, hogy a különutas fizetést engedélyezed-e, avagy szólsz a vevőidnek, hogy ez a szolgáltatásod csak havidíjjal érhető el. Mindkettő jó válasz lehet, hiszen az előbbivel vevőt tartsz meg, utóbbival pedig pozicionálsz.

 

A kényelem, amit kapsz

 

Ezzel a fizetéssel teljesen automatikus a fizetés. Ez azt jelenti, hogy előfizetés után automatikusan vonódik le havonta a havidíjad egészen addig, amíg előfizető vagy. Nekünk hasonlóan könnyű: automatikusan kiállítjuk a számlát. Aki pedig nem fizetett, annak az előfizetését automatikusan szüneteltetjük.

Könnyű, kényelmes és gyors.

A klasszikusabb fizetésnél havonta kellene utalnod, amit nekünk külön adminisztrálnunk kell.

 

Biztonság a marketinges és a fejlesztő szemével

 

Mivel pénzt kezelsz és utalásokat fogadsz, így a biztonság kulcsfontosságú. Nemcsak azért, mert a marketinganyagaidban edukálnod kell majd a vevőket, hogy a megfelelő bizalmat kiépítsd. Nemcsak azért, mert pillanatok alatt megbüntetnek, ha a beérkező fizetésekkel valami nincs rendben.

Hanem azért, mert az etikus működés megköveteli, hogy csak biztonságos rendszereket használj – mind a magad, mind a vevőid érdekében.

A Braintree nyilvánvalóan azt állítja magáról, hogy biztonságos cég, de ez még önmagában nem elég, az interneten egy ideig bárki bármit állíthat magáról. Ezért megszólaltattunk 2 oldalt: a marketingest és a fejlesztőt – más szemmel nézik ugyanazt a rendszert. Zsolt és József is aktívan dolgozik egy olyan rendszeren, amelybe Braintree-fizetést integráltak.

Domán Zsolt (Online Katapult) szerint a Braintree ezért biztonságos:

  1. Az iframe-technológiának köszönhetően úgy látszik kívülről, mintha a kereskedő honlapján adnád meg a kártya adataidat, de valójában a Braintree weboldalának egy apró részlete van beépítve a miénkbe [vagy a te oldaladba – a szerk.]. Ergo mi sosem látjuk az elküldött adatokat, nem mentjük és nem tároljuk azokat. Minden kártyaadat-kezelést a Braintree végez.
  2. A Braintree a PayPal leányvállalata, a technológia is eléggé összeforrt a két cég között. A PayPal a világ egyik legrégebb óta bankkártyás fizetéssel foglalkozó cége, így azt hiszem, ez egy elég jó alap ahhoz, hogy biztonságos rendszereket csináljanak. [Toronymagasan piacvezető a PayPal – a szerk.]
  3. Minden banknak van egy úgynevezett visszahívási (chargeback) funkciója, aminek az a lényege, hogy ha illetéktelen terhelést látsz a bankkártyádon, akkor csak jelzed a bankod ügyfélszolgálatának, és az összeget visszahelyezik a számládra. Ekkor a Braintree értesül és a kereskedőt elég komolyan előveszi, feltesz bizonyos kérdéseket a tranzakcióval kapcsolatosan. Amennyiben gyakran fordul elő visszahívás, szerződést bontanak és lemondhatsz arról, hogy szóba állnak veled még egyszer. Érdemes nem terhelni a kártyákat anélkül, hogy a vevő beleegyezett volna és megfelelően tájékoztatva lett volna, különben gyorsan vége a braintree-s szerződésnek. Ez önmagában szerintem egy elég jó tény a fizetés biztonságosságára.
  4. A Braintree felé le kell jelenteni azt, hogy milyen forgalomra számítasz. Ha ezt meghaladod, vagy gyanús forgalmi statisztikád van (pl. hirtelen ugrás), akkor automatikusan befagyasztják a pénzedet és addig nem utalják ki neked, amíg nem tisztáztad magadat. Ilyenkor bekérik a tranzakciók számláit, a vevői adatokat – és akár a vevőket is felhívják. Mi egyszer már jártunk így, 1 hónapig tartott a vizsgálat, mire sikerült tisztázni azt, hogy nem csalással értük el a forgalomnövekedést [Hanem a vártnál jobban sikerült egy kampányuk – a szerk.]. Nagyon komolyan veszik a dolgukat ilyen téren. Ha én ugyan le is emelném minden vevőmnek a bankkártyájáról az összes pénzt, nem tudna hozzám eljutni, mert automatikusan fagyasztják a gyanús forgalmú fiókokat.
  5. Ráadásul mivel mi egy tanácsadó cég vagyunk, a hitelünk a legfontosabb. Amint híre menne annak, hogy jogosulatlanul visszaélünk a bankkártyás fizetéssel, nem állna szóba velünk egy partnerünk se, a vevőink pedig főleg nem. Emiatt nem érdemes eljátszani semelyik fél bizalmát.

Samu József, a Marketingszöveg.com fejlesztője és a StarGeckos vezető fejlesztője szerint:

A Braintree egy (Level 1) PCI DSS kompatibilis fizetési kapu. A PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) a vezető kártyakibocsátók által létrehozott ipari szabvány, amelynek minden kártyás fizetési szolgáltatást nyújtó vállalatnak meg kell felelnie, és amely egy sor előírással garantálja a kártyás fizetések biztonságát.

Az egyik kulcskérdés a fizetési adatok védelme.

Amikor Braintree segítségével fizetsz a Marketingszöveg.comon, akkor a következő történik:

  1. A szerverünk jelzi a Braintree felé, hogy fizetni fogsz. A szerverünk egy egyszer használatos kulcsot kap, ezt továbbítja a böngésződnek.
  2. A böngésződben megadod a fizetési adatokat, majd a kapott egyszer használatos kulcsot és a fizetési adataidat továbbítod a Braintree szerverei felé. A mi szerverünkre ezek az adatok nem jutnak el.
  3. A böngésződ a Braintree-től kap egy újabb egyszer használatos kulcsot, amelyet továbbít a mi szerverünkre. A mi szerverünk ezzel a kulccsal lekérdezheti a Braintree szervereiről az ún. „Payment Method Tokent”. A fizetési adataidhoz ezzel nem férünk hozzá, de hivatkozhatunk rá. [Talán érthetőbb, ha egy analógiával is bemutatjuk: képzeld el azt, hogy az egész fizetést levelezésben intézzük. Ha fizetni szeretnél, akkor a fizetési adataidat (bankszámlaszám, CV és hasonlók) beteszed egy borítékba, majd a borítékra ráírsz egy összeget (azaz kiválasztod a terméket, amit megvásárolnál). Ezt a borítékot a Braintree-nek küldöd el (iframe), amely a fizetést feldolgozza (jelez a bankodnak, megtörténik a fizetés), és rögzíti a mi fiókunkban, hogy fizettél. Mi a pénzhez úgy juthatunk hozzá, ha a borítékra hivatkozunk. Magát a borítékot akkor sem tudnánk felbontani, ha akarnánk – hiszen a benne lévő fizetési adatok nem futnak át a szerverünkön, a szerver egy fix azonosítóval csak hivatkozni tud az adott tranzakcióra – a szerk.]

Mindez természetesen kódolt csatornákon keresztül történik. A megoldás eredményeképpen a kecske is jóllakik, és a káposzta is megmarad: nem ismerjük a kártyaadataidat, így nem tudunk vele visszaélni, sőt nem lehet tőlünk ellopni sem (tehát hiába törnék fel hackerek a szerverünket, ott csak számukra teljesen haszontalan tokeneket és azonosítókat találnának, a kártyaadataid továbbra is biztonságban maradnának). Mégis végre tudjuk hajtani a tranzakciókat a konkrét fizetési adatok nélkül is – egy ellenőrzött és biztonságos rétegen keresztül.

A Braintree mellett szól a kiváló kódminőségű és brutálisan jól dokumentált API is, amely szinte kizárja a hibák lehetőségét, illetve említésre méltó a PCI DSS előírásokat messze túlteljesítő „Braintree Fraud Tools”, amely fejlett csalás elleni eszközöket kínál.

Általánosságban is elmondható, hogy a kártyás fizetés biztonságosabb a készpénzesnél, mert a szervereken mindennek nyoma marad. Ha a pénztárcádból eltűnik egy tízezres, nehéz bebizonyítani, hogy nem te költötted el, és nem lehet tudni, hogy hová került. Amikor ugyanez a bankszámládon történik, egyértelműen látszik minden.

A legnagyobb biztonsági rés az, ha valaki feltöri a géped, és egy olyan szoftvert telepít, ami a billentyűleütéseid figyeli. Ha a kereskedő csinálja ezt szerveroldalról, akkor a Braintree azonnal tiltja az adott kereskedőt. Ha egy idegené a szoftver, akkor utána a netbankodba is ugyanolyan veszélyes belépni, tehát ez nem Braintree-specifikus biztonsági probléma.

Az alábbi két képen látod, hogy honnan tudhatod biztosan, hogy az adott űrlap adatai a Braintree-hez jutnak el (és nem hozzánk).

 

Látnod kell egy Braintree-logót, ami kattintható.

braintree-logó

 

Erre rákattintva eljutsz az adott kereskedő verifikációs oldalára, nálunk ez így néz ki. Figyeli természetesen a dátumot, hiszen az az érdekes, hogy az adott pillanatban valóban fogadhatunk-e el fizetést.

braintree verifikáció

És mennyire szeretnék az emberek megadni a bankkártyaadataikat?

A sima előfizetésnel egyelőre csak konverziót látunk, és nem jön el panasz hozzánk. A különutasok évi fizetést kérnek, vagy ÁFA-mentes számlát – előbbit megadjuk, utóbbit nem tudjuk megadni, mert a szolgáltatás Magyarországon valósul meg, ergo a magyar ÁFA-törvény vonatkozik rá.

Volt egy 10 napos akciónk: ha beregisztráltál, akkor 10 napig ingyen láthattál minden anyagot, ezt Katapulték élő adásában kezdtük el promózni.

Ezért cserébe bekértük a bankkártyaadatokat – ennek oka az, hogy a komolytalan embereket kiszűrjük. Itt 72 aktív trialosunk volt (és több száz regisztráló: 1-2 nap alatt megdupláztuk a felhasználói kört), és 3 levélről tudok, akik azt mondták, hogy egy trialért nem adnak meg bankkártyaadatokat.

Ezt az ellenállást nem tudod teljesen legyőzni: idővel hozzászokik a társadalom az onsite fizetéshez, addig piacedukációval segíthetsz. De mindig lesz, aki arra hivatkozik, hogy elfelejtené lemondani – nem tudod helyette beírni a naptárba, hogy mikor mondja le.

Neked milyen tapasztalataid vannak? Nézz meg egy ilyen rendszert belülről (mondjuk regisztrálj be hozzánk, nézegesd a Braintree oldalát), hiszen ez a jövő.

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkBranded content az Indexen (és amit helyette használhatsz)
Következő cikkMihez kezdj leiratkozóiddal, hogy hasznot hajtsanak neked?Következő

Ezeket olvastad már?

„A tartalommarketing mindenkié!” – interjú Damjanovich Nebojsával

Damjanovich Nebojsa a hazai online marketing megkerülhetetlen szereplője, tanulmányok, könyvek, számtalan előadás fűződik a nevéhez.

Elolvasom »

Hogyan szerezhetsz be ingyen zenét a videódhoz?

Videó készítése előtt az egyik legfontosabb kérdés az, hogy mennyibe fog kerülni a gyártás. Mennyi

Elolvasom »

Tartalommarketing meetupot szervezünk

Ha érdekel a tartalommarketing, szeretnél beszélgetni róla, esetleg kérdéseid vannak vagy nem is tudod, hogyan

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.