Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 10 perc

Szállásadók közösségimédia-szereplése a 2013-as nyári szezonban

  • Szerző: Sipos Zoltán
  • Kategóriák: Ingyenes, Trendelemzés

A szállásmarketing érdekes részterülete az online marketingnek, hiszen különleges jellegzetességei vannak. Júliusban és augusztusban – tehát a nyári főszezonban – megvizsgáltunk 95 szállásközvetítéssel foglalkozó portált, illetve ezek facebookos jelenlétét. Vajon ez a telítettnek nevezett szállásközvetítői piac valóban telített-e a legnagyobb közösségi médiás platformon is? A marketingszoveg.com felmérése.

Az alapvetés szerint a hazai szállásközvetítői piac teljesen telített, hiszen a legnagyobb hazai brand, a szallas.hu, valamint a nemzetközi nagyágyú, a booking.com lefedi a piacot. Idén nyolcéves csúcson volt a szálláshelyek bevétele, ami az aktuális gazdasági helyzeten túl az egyre tudatosabb online kommunikációnak és hirdetéseknek is köszönhető. Az viszont nem igaz, hogy kizárólag a szallas.hu tartaná el a piacot: úgy találjuk, hogy bőven van még piaci lehetősége másoknak is.

A Szallas.hu Kft. 2012-es foglalási bevétele körülbelül tízmilliárd forint volt, de ebből a vállalatnál maradt valódi árbevétel becslésünk szerint kb. 20% körül lehet, amely így is kétmilliárd forint körül van. Ez haszonként sem jelentéktelen, de ezzel a hazai szálláspiac még egyáltalán nem merül ki. Úgy saccoljuk, hogy a szallas.hun lévő 10-12 ezer szálláshely közül maximum 40% kap legalább ritkábban, de minimum évente egyszer foglalást az oldalon keresztül, és így szép számmal vannak olyan szálláshelyek, amelyek online jelenléte éppen ezért elhanyagolható. A kisebb vendégházak vagy akár weboldallal, transzparens online megjelenéssel nem bíró kis szállodák is a háttérbe szorulnak, és alig szereznek online foglalásokat – legalábbis ahhoz képest, amennyit szerezhetnének.

Szálláspiac a Facebookon

A szallas.hu egy kitűnő brand és megbízható oldal, így mindenképpen vezeti a piacot és a szállásadók webhez való hozzáállását is alapjaiban határozza meg, azért vannak még kisebb, de hatékony oldalak is. Arra vállalkoztunk, hogy a facebookos jelenlétükön, mint a legnyilvánvalóbban mérhető felületen keresztül hasonlítsuk ezeket össze. A 95 vizsgált oldalból meglepő módon csak 25-nek volt értékelhető jelenléte a facebookon, a többinél pedig már a honlapjuk alapján is megállapítható volt, hogy ez nem véletlen, hiszen a jelentőségük igen kicsi. Talán kissé hibáztatható módon bevettük a statisztikába a kuponos oldalakat is, melyek sok szállásadó szerint nagyon rosszat tesznek a piacnak a nyomott áraikkal. De mégis tagadhatatlan, hogy komoly szereplői a magyar online szállásközvetítésnek, és így van helyük a felsorolásban. Az angol nyelvű Facebook-oldalak közül kizárólag a trivago.comot szerepeltettük azért, mert magyar oldaluk is van, bár ennek nincsen külön facebookos felülete.

Sor

Szálláshely

Indulása

1

trivago.com – Angol nyelvű!

2005

2

Utazok.hu

2006

3

Indulhatunk.hu

2009

4

Bonuszbrigad.hu

2010

5

Lastminuteszalloda.hu

2010

6

Szallas.hu

2010

7

Szállásinfo.hu

2010

8

Szallasoutlet.hu

2010

9

Szallas-rajongok.hu

2010

10

Szallasvadasz.hu

2010

11

Szallodak.hu

2010

12

Utazzitthon.hu

2010

13

UtiSugo.hu

2010

14

Balatontourist.hu

2011

15

KuponVilag.hu

2011

16

Relax7.hu

2011

17

SzallasMania.hu

2011

18

welovebudapest.com

2011

19

Szallodakuponok.com

2012

20

Hajdúszoboszlói szállások

2012

21

Iranymagyarorszag.hu

2012

22

Szallasokitthon.hu

2012

23

Ittjartam.hu

2013

24

Szallasok.hu

2013

25

Poggyasz.hu

2013

Indulási sorrendben éppen a trivago.com vezet, mert a facebookos oldala 2005 óta létezik. 2006-ban jelent meg az utazok.hu facebook oldala, majd néhány évig semmi. Ezután 2009-ben kezdett az indulhatunk.hu, a 2010-es év pedig már robbanásszerű volt, megjelent nálunk is a kuponos vásárlási modell, illetve elindult a szallas.hu a közösségi médiában is.

Sor

Szálláshely

Like száma

2013.08.01

1

trivago.com – Angol nyelvű!

1407572

2

Szallas.hu

429503

3

Bonuszbrigad.hu

351035

4

KuponVilag.hu

203121

5

Utazok.hu

119542

6

Szallas-rajongok.hu

72124

7

UtiSugo.hu

70226

8

Indulhatunk.hu

36436

9

Szallodak.hu

29523

10

welovebudapest.com

22137

11

Hajdúszoboszlói szállások

21812

12

Szallasvadasz.hu

18272

13

Szallodakuponok.com

16606

14

Lastminuteszalloda.hu

16418

15

Utazzitthon.hu

7845

16

Iranymagyarorszag.hu

7813

17

Balatontourist.hu

4333

18

Szallasok.hu

4131

19

Szallasoutlet.hu

4050

20

SzallasMania.hu

3468

21

Szállásinfo.hu

2877

22

Ittjartam.hu

1784

23

Relax7.hu

539

24

Poggyasz.hu

63

25

Szallasokitthon.hu

43

Sor

Szálláshely

Like száma

2013.09.01

1

trivago.com – Angol nyelvű!

1412275

2

Szallas.hu

429979

3

Bonuszbrigad.hu

353067

4

KuponVilag.hu

204274

5

Utazok.hu

120217

6

Szallas-rajongok.hu

72021

7

UtiSugo.hu

70191

8

Indulhatunk.hu

36535

9

Szallodak.hu

29852

10

welovebudapest.com

23031

11

Hajdúszoboszlói szállások

21773

12

Szallodakuponok.com

19526

13

Szallasvadasz.hu

19338

14

Szallasok.hu

16817

15

Lastminuteszalloda.hu

16469

16

Utazzitthon.hu

8113

17

Iranymagyarorszag.hu

7958

18

Balatontourist.hu

4496

19

Szallasoutlet.hu

4097

20

SzallasMania.hu

3466

21

Szállásinfo.hu

2966

22

Ittjartam.hu

1972

23

Relax7.hu

556

24

Poggyasz.hu

477

25

Szallasokitthon.hu

43

A lájkok száma szerint ismét a trivago.com az első, de ez az eredmény torz, mivel nemzetközi oldalról van szó. A második a hazai piacvezető szallas.hu az elvárásoknak megfelelően, míg a harmadik a bonuszbrigad.hu, amely viszont kuponközvetítő oldalként nem egy hagyományos szállásoldal. Ezért másodiknak a valóban szállásközvetítéssel foglalkozó utazok.hu oldal tekinthető.

Sor

Szálláshely

Beszél róla

2013.08.01

1

Bonuszbrigad.hu

11338

2

Szallas.hu

8794

3

KuponVilag.hu

8442

4

trivago.com – Angol nyelvű!

6435

5

Szallodakuponok.com

2591

6

welovebudapest.com

1973

7

Szallasok.hu

1880

8

Szallasvadasz.hu

1086

9

Utazok.hu

400

10

UtiSugo.hu

380

11

Hajdúszoboszlói szállások

341

12

Ittjartam.hu

338

13

Iranymagyarorszag.hu

280

14

Utazzitthon.hu

200

15

Balatontourist.hu

173

16

Szallodak.hu

173

17

Indulhatunk.hu

42

18

Szállásinfo.hu

31

19

Szallasoutlet.hu

20

20

Relax7.hu

18

21

Poggyasz.hu

15

22

SzallasMania.hu

12

23

Szallas-rajongok.hu

7

24

Lastminuteszalloda.hu

7

25

Szallasokitthon.hu

1

Sor

Szálláshely

Beszél róla

2013.09.01

1

Szallasok.hu

13121

2

Szallas.hu

9727

3

Bonuszbrigad.hu

8125

4

KuponVilag.hu

4912

5

trivago.com – Angol nyelvű!

4418

6

welovebudapest.com

3082

7

Szallodak.hu

870

8

Szallasvadasz.hu

827

9

Utazok.hu

569

10

Utazzitthon.hu

182

11

Iranymagyarorszag.hu

164

12

Poggyasz.hu

145

13

Balatontourist.hu

67

14

Ittjartam.hu

55

15

UtiSugo.hu

44

16

Hajdúszoboszlói szállások

33

17

Indulhatunk.hu

15

18

Szállásinfo.hu

14

19

Lastminuteszalloda.hu

13

20

Szallasoutlet.hu

13

21

Relax7.hu

10

22

Szallas-rajongok.hu

9

23

Szallodakuponok.com

7

24

SzallasMania.hu

0

25

Szallasokitthon.hu

0

Bár ez az érték állandóan változik, két véletlenül kiválasztott időpillanatban, augusztus elsején és szeptember elsején ellenőriztük, hogy a lájkok mellett a másik fontos mérőszám, tehát a „beszélnek róla” érték mekkora az egyes oldalaknál. Ebből következtethetünk az adott facebook oldalak, illetve az azt felhasználók aktivitására. Bár hosszú távú következtetéseket nem érdemes levonni belőlük, de mindenképpen fontos és érdekes képet mutatnak.

A magyar célközönségű szállásadó oldalak között meglepő módon már a szallasok.hu mutatja a legjobb arányokat, megelőzve a szallas.hu és a welovebudapest.com facebook oldalát. Az első három helyezett környékén a kuponos oldalak vagy angol trivago.com szerepel jól, aztán messze le van szakadva mindenki. Azt gondolná az ember, hogy a lényegesen nagyobb követői szám eleve feltételezi, hogy nagyobb lesz a talking about érték is, de ez mégsem ilyen egyértelmű. Ezért megnéztük, hogy milyen százalékos aránya van az aktivitásnak, ami még érdekesebbé tette a szálláspiaci szolgáltatókról alkotott képet.

Sor

Szálláshely

Aktivitás

2013.08.01

1

Szallasok.hu

45,50%

2

Poggyasz.hu

23,80%

3

Ittjartam.hu

19,30%

4

Szallodakuponok.com

15,60%

5

welovebudapest.com

8,90%

6

Szallasvadasz.hu

5,90%

7

KuponVilag.hu

4,20%

8

Iranymagyarorszag.hu

3,60%

9

Relax7.hu

3,30%

10

Bonuszbrigad.hu

3,20%

11

Balatontourist.hu

3%

12

Utazzitthon.hu

2,50%

13

Szallasokitthon.hu

2,30%

14

Szallas.hu

2%

15

Hajdúszoboszlói szállások

1,60%

16

Szállásinfo.hu

1,10%

17

Szallodak.hu

0,59%

18

UtiSugo.hu

0,54%

19

Szallasoutlet.hu

0,49%

20

trivago.com – Angol nyelvű!

0,46%

21

SzallasMania.hu

0,35%

22

Utazok.hu

0,33%

23

Indulhatunk.hu

0,12%

24

Lastminuteszalloda.hu

0,04%

25

Szallas-rajongok.hu

0,00%

Sor

Szálláshely

Aktivitás

2013.09.01

1

Szallasok.hu

78,00%

2

Poggyasz.hu

30,40%

3

welovebudapest.com

13,38%

4

Szallasvadasz.hu

4,30%

5

Szallodak.hu

2,90%

6

Ittjartam.hu

2,80%

7

KuponVilag.hu

2,40%

8

Bonuszbrigad.hu

2,30%

9

Szallas.hu

2,30%

10

Utazzitthon.hu

2,24%

11

Iranymagyarorszag.hu

2,10%

12

Relax7.hu

1,80%

13

Hajdúszoboszlói szállások

1,52%

14

Balatontourist.hu

2%

15

Szállásinfo.hu

0,50%

16

Utazok.hu

0,47%

17

Szallasoutlet.hu

0,32%

18

trivago.com – Angol nyelvű!

0,31%

19

Lastminuteszalloda.hu

0,08%

20

UtiSugo.hu

0,06%

21

Indulhatunk.hu

0,04%

22

Szallodakuponok.com

0,04%

23

Szallas-rajongok.hu

0,00%

24

SzallasMania.hu

0,00%

25

Szallasokitthon.hu

0,00%

Itt már jobban feljönnek a „fiatalabb” oldalak, de a legnagyobb meglepetésre itt is a szallasok.hu foglalja el a vezető helyet. Ez azért is elismerésre méltó, mert ahhoz képest, hogy a Facebook-oldaluk felmérésünk alapján a második legfrissebb, hiszen június közepén indult, ennek ellenére mégis jelentős, sőt magasan a legjobb eredményeket érték el, ami nyár végére a biztos vezető pozíciókat hozta mind a két nagyon lényeges kategóriában is! Nem is csoda ez a siker, hiszen az augusztus elsejei ellenőrzéskor még csak 4131 lájkkal rendelkeztek, de a nyár végére ezt is megtöbbszörözték, és szeptember elsején már 16 817-en követték őket a Facebookon. Az eredményt nem hagyományos applikációs megoldás adja, hanem egy praktikus nyereményjáték, ahol a követők naponta egy kétfős, két éjszakás üdülést nyerhetnek. Annak ellenére, hogy mások is élnek ezzel a megoldással, de az eredményeik alapján úgy tűnik náluk ez sokkal hatékonyabb. Az egyéb szolgáltatásaik mellett a megnyerhető voucherek is erősen aktivizálhatták a közösséget, mert a felmérés időpontjában a követők 45%-a, majd később 78%-a lett aktív (hozzászólt, megosztott, lájkolt stb.).

Ebben az összehasonlításban például a piacvezető szallas.hu csak a 14., később pedig 9. lett, mivel a követőinek csak mindössze 2%-a aktív. A social media kommunikációjuk ugyan színes, de nyilván a 400 ezer lájkolóra felhúzott oldalon a valóban aktívak jóval kevesebben vannak. Ennek ellenére még mindig ők a második legaktívabb oldal, bár ez is csak 8 és 9 ezer ember körül mozgott. Ez az érték egész nyáron nem is mutatott komolyabb kilengést, tehát csak ennyien voltak aktívak a kiemelkedő nyári szezonban a piacvezető szállásközvetítő facebook oldalán.

Végül úgy döntöttünk, hogy a népszerű toplistázáshoz hasonlóan a nyári időszak felmérései alapján mi is egy „abszolút”, mindent összegző és figyelmbevevő végeredményt hirdetünk. Itt már az idősorrendet leszámítva (mivel valójában nem igazán számít egy közösségimédia-jelenlét esetén az oldal korossága, sokkal inkább a lájkok száma és a követői aktivitás a lényeges) minden adatot összeszámoltunk és a sorrend alapján pontszámokra váltottunk. A végeredmény pedig a következő lett:

Sor

Szálláshely

Abszolút eredmény

2013.09.01

(idősorrend nélkül)

1

Bonuszbrigad.hu

128

2

KuponVilag.hu

127

3

Szallas.hu

125

4

welovebudapest.com

116

5

Szallasok.hu

114

6

trivago.com – Angol nyelvű!

107

7

Szallasvadasz.hu

105

8

Szallodak.hu

93

9

Utazok.hu

90

10

Iranymagyarorszag.hu

80

11

Hajdúszoboszlói szállások

79

12

Utazzitthon.hu

79

13

UtiSugo.hu

79

14

Ittjartam.hu

77

15

Szallodakuponok.com

77

16

Poggyasz.hu

71

17

Balatontourist.hu

68

18

Indulhatunk.hu

62

19

Szallas-rajongok.hu

51

20

Relax7.hu

48

21

Szállásinfo.hu

47

22

Szallasoutlet.hu

43

23

Lastminuteszalloda.hu

41

24

SzallasMania.hu

25

25

Szallasokitthon.hu

18

Eszerint a kuponos oldalakat és az angol nyelvű trivago.comot leszámítva a mai szállásközvetítői online piacon az első öt szereplő közösségi médiás aktivitásuk szerinti sorrendben a következők voltak:

1. szallas.hu
2. welovebudapest.com
3. szallasok.hu
4. szallasvadasz.hu
5. szallodak.hu

Show More

Jelentkezz be és olvasd végig ezt az ingyenes cikket

Még nincs fiókod? Kattints ide és hozz létre egyet ingyen.

Elfelejtetted a jelszavad? Kattints ide

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

Vedd meg a könyvet!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző cikkÁtrendeződés az online marketingben
Következő cikkMiért nem hiszem, hogy van SEO szövegírás?Következő

Ezeket olvastad már?

Tartalommarketing 2016-ban – járj a trendek élén a CMI friss kutatásával

A Content Marketing Institute felmérése szerint át kéne alakítanod a tartalomstratégiádat. De hogy mégis hogyan?

Elolvasom »

5 ok, amiért érdemes konferenciára járnia egy magyar marketingesnek

Többször olvashattátok és hallhattátok tőlünk, hogy enyhén szólva sem vagyunk megelégedve úgy általában a magyar

Elolvasom »

Reakció az árajánlatkérésre: jó és rossz példák

Szakmai oldalról van szó, így nem csoda, hogy legfőképpen a szövegírásról esik szó, de önmagában

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.