Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

„Van egy rossz hírem: mindenki utál minket” – a Traffic & Conversion Summit 3. napja

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: T&C2019

A marketing méltó helyén van itt San Diegóban: a Traffic & Conversion Summit sűrű programját folyamatos show-val teszik könnyebben befogadhatóvá és élvezetesebbé.

A szünetben DJ játszik a színpadon, az előadók lazák, Deiss tűzijátékra vonul be. A 3. nap keynote-ján prezentációs eszköz volt egy Jägermeister (melyből egy résztvevő és az előadó is ivott).

Another priceless #TCS2019 moment – @SallyHogshead doing shots of Jager from the stage pic.twitter.com/KRq3LlN3JT

— Gabriel Aluisy (@GabrielAluisy) 2019. február 28.

A tartalom pedig… nos, ha szeretnél a marketing élvonalában lenni, akkor a T&C az egyik olyan esemény, amit nem hagyhatsz ki. Nézzük, mi történt a 3. napon.

„Van egy rossz hírem: mindenki utál minket”

Frank Kern lép a színpadra, akit valószínűleg ismersz: hatalmas név a digitális marketingben, az egyik sales letterjét mi is elemeztük (olvasd el itt).

Jöjjön egyből a rossz hír: mindenki utál minket, marketingeseket.

Felmérések szerint a marketingesekbe vetett bizalom történelmi mélyponton van – még a politikusok is magasabb bizalmi indexet értek el, mint a szakmánk.

David Ogilvy rangot és tiszteletet adott a szakmának, aztán sajnos elhunyt, az örökségét pedig elherdáltuk.

Hogyan értük ezt el?

Nos, bizonyára hallottad azt, hogy egy ember egy nap átlagosan 3000–5000 hirdetéssel találkozik (a szám itt-ott változik, de az insight ugyanaz: nagy a zaj).

A reklámok 2 fő üzenete:

  1. adj nekem pénzt most (mert épp kampányolok)
  2. jelenleg boldogtalan vagy és szörnyű az életed, mert nem vagy elég jó (de a termékem megoldja)

Valamilyen furcsa oknál fogva az emberek nem szeretik ezt hallani.

Van azonban jó hír is: marketingesként képes vagy arra, hogy olcsón (adott esetben akár ingyen) rengeteg ember elé kitedd az üzeneted. Másrészt: a bizalmi válságot felfoghatod lehetőségként, ha te máshogyan csinálod a marketinget.

A marketingre érdemes all int rakni, nézd meg ezt a videót:

„Észrevettem, hogy a közösségi média létezik”

„Nemrég felfedeztem, hogy a közösségi média létezik” – vallja be és hozzáteszi, hogy lassan tanul. Azt gondolta, hogy a közösségi média egy nárcisztikus és gagyi hely, ahol Kardashian szelfizget, az átlagember meg kiteszi a reggelijét, de komoly üzletember nem használja, igazi üzleti értéke nincs.

Ez nem azt jelenti, hogy nem használta volna, mert természetesen hirdetett. Mindenki hirdet a közösségi médiában (pontosítok: mindenki, aki szereti az árbevételt): például elköltött 100 000 dollárt, a front enden (a publikusan elérhető ajánlat) 120 000 dollárnyi árbevétel visszajött, a back enden (a második, harmadik stb. termék, amit a meglévő vásárlóidnak ajánlasz föl) pedig profitot csinált.

Mindez szép és jó… volt addig, amíg működött. 2018 nyarán azonban a hirdetések hatékonysága csökkent.

Az egész előadást átitatta Kern kiváló, öniróniában gazdag humora.

Ezzel párhuzamosan felfedezte azt, hogy sok marketinges úgy keres pénzt, hogy „csak posztolgat”. Ostoba ötlet: nézzük meg, hogyan lehet organikus posztokat hirdetésekké alakítani – ez alig működik.

Kern saját bevallása szerint rettenetes a közösségi médiában. Azt érti, hogy egy Ferrari, a gördeszkázás vagy egy utazás miért érdekes, de…

„…Én egy jómódú, középkorú keresztény csávó vagyok egy blézerben. Semmilyen szinten nem vagyok menő.”

2018. december elején kirakott egy posztot Instagramra, amely így épült fel: valami-valami-valami, menj fel a frankkernbook.com oldalra. (Ezt így mondta el szó szerint, majd hozzátette, hogy az eredeti poszt ennél nem volt sokkal jobb. Azért adom át így, mert szeretném, ha ennek kontextusában néznéd az eredményeket. Nyugalom, még ebben a cikkben rátérünk a formulára.)

Az eredmények:

  • Első nap 700 dollárnyi eladás a könyvekből. (Az oldalt csak Instagramon „reklámozták” a posztokkal, tehát pontosan tudták, hogy a poszt hozta.)
  • Második nap 2000 dollárt átlépte az értékesítés.
  • Az előadás megtartásáig 797 000 dollárt értek el (2018 decemberétől 2019 februárjáig).

Milyen tartalmakat posztolj ahhoz, hogy sikeres legyél a közösségi médiában?

Mielőtt erre rátérünk, egy fontos kitétel: teljesen irreleváns vagy – ahogyan én is. Ez egy felszabadító gondolat egyébként: a piacod nem azért olvasgatja a posztjaid, mert te érdekled őket, hanem azért, mert az életüket jobbá teszed azzal az értékkel, amit adsz.

Tehát minden egyes tartalmad:

  • adjon értéket
  • építsen goodwillt
  • tartalmazzon ajánlatot (mely alatt nem csupán terméket értünk, hanem pl. azt is, hogy „hagyj itt egy kommentet” vagy „nézd meg ezt a cikket”, tehát legyen egy CTA)

Rendben, de mi számít értéknek?

Előfizetői tartalom

Az előfizetőink beülnek velünk az előadásokra: a teljes anyag eléréséhez csatlakozz közéjük.

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikk„Amíg te nem csinálod, addig bármilyen piacon megverlek” – a Traffic & Conversion 2. napja
Következő cikkSuperpower a 2019-es Traffic & Conversionről: a párbeszédre épülő marketing fortélyaiKövetkező

Ezeket olvastad már?

„Welcome marketers. Welcome home.” – a 10. Traffic & Conversion Summit első napja

Ferrari takarja ki a Rolls-Royce-t a 4 csillagos Marriott hotel előtt, az amerikai zászló fürdik

Elolvasom »

Mit tanított nekünk a T&C 2019 az e-mail-marketingről? (Laura Belgray, Justin Rondeau és Richard Lindner tanácsai)

Ha egy klasszikus viccel szeretnék élni, azt mondanám, kétféle marketinges létezik: az egyik nem hisz

Elolvasom »

Superpower a 2019-es Traffic & Conversionről: a párbeszédre épülő marketing fortélyai

A 2019-es T&C 1. napján Dave Gerhardt, a Drift nevű bostoni ügynökség marketingvezetője sohasem hallott

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.