Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 18 perc

Perry Belcher megháromszorozza a saleskonverzióidat (Traffic & Conversion)

  • Szerző: Kreatív Kontroll
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős szöveget a webshopomba?, T&C2019, Webáruház

Ennek a cikknek a tudásanyaga potenciálisan megduplázza vagy épp megtriplázza az online eladási konverzióidat.

A 2019-es Traffic & Conversion Summiten nagy várakozásokkal ültem be Perry Belcher előadására („Conversion Multipliers: How to Instantly Double or Even TRIPLE Your Offers Conversions by Leveraging These 3 Quick, Simple and Proven Methods”) és nem csalódtam.

Olvasd el, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni online.

De miért figyeljek arra, amit Perry Belcher mond?

Nagyon jó kérdés, melyre a válaszok:

  • Több cégükkel havi 7 számjegyű eladást ér el az neten (magyarán millió dollár fölött értékesítenek).
  • Folyamatosan tesztelnek (Belcher a direct response világából jön).
  • A tesztek sokkal kompetitívebb piacon futnak.
  • Az adatok a nagy látogatószám miatt megbízhatóbbak (akkora a forgalmuk, hogy ha reggel elindítanak egy tesztet, délre már szignifikáns eredményük van).
  • Szeretnél hatékonyabb marketinget (ez pedig itt state of the art).
  • Elneveztek róla egy olyan gombot, amit te is láttál már (alábbi kép).

Még nem egy Trump Tower, de ez is elég menő. (Belcheré a kép, a bemutatkozóoldalán utánaolvashatsz, hogy ki ő).

A cikkben rengeteg megvalósítható taktikát találsz, melyekből minél többet meg tudsz valósítani, annál nagyobb konverzióemelkedésre számíthatsz.

A taktikákat az értékesítési ciklus 3 fázisára osztjuk (leadgenerálás, első eladás és upsellek) – az alcímek segítenek eligazodni.

Az egyik taktikát már olvashattad a 2. nap összefoglalójában: mobilra optimalizált leadgeneráló landigeknél a legújabb gyakorlat az, hogy az oldaladra érkezve a látogatót nem űrlappal fogadod, hanem egy látványos gombbal (és meggyőző szöveggel természetesen). Az űrlap a gombra kattintva ugrik fel. Érdemes elolvasnod a taktika részleteit, mert átlagosan 55%-kal magasabb konverziós arányt érnek el így.

Így érj el 220%-os feliratkozási arányt (leadgenerálási fázis)

Nem írtam el.

A 220% úgy lehetséges, hogy egy feliratkozóból többet csinálsz azáltal, hogy a feliratkozók meghívhatnak több embert is. (Ez a számolási módszer nem eredménykozmetika, hanem így van értelme: az eredeti feliratkozódért fizetsz, a többi meghívásokból jön be, téged viszont az oldal összeredménye érdekel.)

Belcherék a nyereményjátékot használják – és hatékonyságuk miatt szeretik őket. Igen, szinte hallom a gondolataid, én is ritkán ajánlom (ezért rossz ötlet a nyereményjátékod), de maradj még velem.

A menetrend így fest:

  1. egy feliratkozási felületen bekéred a látogatód adatát (jellemzően e-mail-cím, Amerikában népszerű a telefonszám is, mert erősen használják az SMS-marketinget).
  2. kommunikálod, hogy a nyereményjátékban ez 1 jelentkezésnek minősül, ám ha szeretne (például) 5 jelentkezéssel részt venni a játékban (és a saját esélyeit növelni), akkor ossza meg Facebookon a linket… ha pedig 10 jelentkezést szeretne, hívjon meg (például) 5 ismerőst e-mail-címmel.

Nyilván a meghívottak egy része nem fogja érteni, hogy mi az az e-mail, amit kaptak és nem cselekszenek – de nem rájuk fókuszálunk, hanem azokra, akik mégis. Ők pedig aranyat érnek, mert valószínűleg friss emberek kisebb reklámzajjal.

Akiket fizetett hirdetésekkel elérsz, azokat a konkurenseid is elérik (gondolok itt pl. az érdeklődés szerinti célzásra), így több piacon kialakultak olyan szegmentumok, amelyek óriási reklámzajban élnek azért, mert a Facebook ideális célcsoportként profilozta be őket.

Ám amikor meghívásokat használsz, akkor lényegében piacot növelsz: olyan emberekhez is eljuthatsz, akik kisebb reklámzajt kapnak (ergo nyitottabbak lesznek az üzeneteidre), mert a te piacodon nem „tipikus vásárlók” a hirdetési platform szerint, tehát kevesebb konkurensed hirdet rájuk.

Szerezz 10 centért (kb. 28 forintért) leadeket (leadgenerálási fázis)

Belcherék kvízekkel képesek 10 centért szerezni egy leadet. Ahogy mondani szokás: ez gombócból is… kevés – ezt kattintásonkénti költségnek is elfogadnánk.

Nem tette hozzá az alábbi összefüggéseket, de mi hozzátesszük:

  • Facebookon hirdetni drágább, mint valaha, tehát nem a forgalmon spóroltak, hanem a magasabb konverziós arány miatt érték el azt, hogy a leadenkénti költség ilyen alacsony legyen. (Ha 100 emberből 10 helyett 30-at iratkoztatsz fel, akkor az egy leadre vetített költséged utóbbi esetben értelemszerűen olcsóbb.)
  • Amikor a volument növeled, akkor a leadminőséged szükségszerűen leromlik: ugyanabból a tóból (közönségből) nagyobbat merítesz, így a „tökéletes” ügyféljelöltek mellett becsúsznak a „jó” és a „szódával elmegy” ügyfelek is. (A rossz ügyfél nem emberi minőséget takar, hanem azt, hogy nincs szüksége a termékedre.)
  • Tehát megkötöd azt a kompromisszumot, hogy alacsonyabb leadminőséget érsz el, de az egész buli olcsóbb.

Hogy ez érthető legyen, mondok egy példát.

Képzeljük el, hogy hazai marketingesekre célzok egy-egy feliratkozási oldalt. Az egyik esetben olyan lead magnetet használok, ami a haladó marketingeseket szólítja meg (pl. egy sales funnel optimalizálását bemutató videósorozatot), a másik esetben egy rövid kvízzel részt vehet egy nyereményjátékban, mely során nyerhet egy okostelefont.

Ugyanaz a közönség.

Ugyanaz a költés.

És mégis utóbbi esetben (okostelefonos nyereménynél) több feliratkozóm lesz, tehát olcsóbban szerzem meg őket (ugyanannyi költéssel több lead) – de látható, hogy olyanok is fel fognak iratkozni, akik tegnapelőtt tudták meg, hogy a marketing létezik.

Mindezzel akkor (és csak akkor) lehet élni, ha a feliratkozás utáni marketingfolyamataid bivalyerősek: erős az e-mail copy, jó az időzítés, kiváló a szekvencia tagolása (tehát szépen vezet végig egy vásárlásig). Az e-mail sokkal olcsóbb, mint a fizetett forgalom, tehát a további lead nurturinget és kvalifikálást rábízhatod az e-mail-sorozatodra – iratkozzon le, akit nem érdekel, de nyerd meg a szívét annak, akit igen.

Még egyszer, mert ez fontos: akkor (és csak akkor) engedj a leadminőségből, ha az utókövetésed erős. A legtöbben azért hasalnak el egy nyereményjáték, kvíz, játék vagy hasonló után, mert nincs meg a stratégia, hogy néhány promóciós e-mailen kívül mit csináljanak a felépített listával.

Vissza a kvízre: azért működhet, mert az emberi agynak természetes a kategorizálgatás. Emlékezz vissza arra, amikor egy ismerősödék babát vártak: az első kérdésed valószínűleg az volt, hogy fiú-e vagy lány.

Érdekes trükk (és néha képes vagy ezzel a leadminőséget növelni), ha a kvízt úgy építed fel, mintha egy párbeszéd lenne. A látogató megadja az adatait, elküldés után az oldal visszakérdez: „jól értettem-e, hogy itt laksz, ezt a kocsit vezeted, ennyit keresel, igaz?”. Ha igaz, akkor a következő szöveg: „Köszi, még pár kérdés és megvagyunk.”

Ha még több lead magnetről olvasnál, akkor ezt a cikkünket ajánlom figyelmedbe.

Előfizetői tartalom

A java még hátravan. Hosszú, részletes és a konverzióidat megháromszorozó cikk. Csatlakozz az előfizetők közé, várunk szeretetettel!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikkSuperpower a 2019-es Traffic & Conversionről: a párbeszédre épülő marketing fortélyai
Következő cikkSir Richard Branson és a siker mágiája (Traffic & Conversion 2019)Következő

Ezeket olvastad már?

Hogyan írj 15 perc alatt hírlevelet a legszárazabb termékről? (Tudás a belső szövegíróképzésünkről)

Vannak nehéz és unalmas témák. Ezekről hálátlan hírlevelezni. Szerintem egyetértesz velem abban, hogy egy színes-szagos

Elolvasom »

„Amíg te nem csinálod, addig bármilyen piacon megverlek” – a Traffic & Conversion 2. napja

Ha mindenképpen egy mondatban kéne összefoglaljam az idei Traffic & Conversion Summitet, azt mondanám: semmi

Elolvasom »

Látom, hogyan hirdetsz! Marketinges cégek és nagy webáruházak Facebook-hirdetései

Június 28-ától minden Facebook-oldal aktív hirdetéseit egyetlen menüpont alatt megnézheted. Kapva kaptunk az alkalmon és

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.