Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 9 perc

Így növeltük 7243%-kal az organikus keresőforgalmat SEO nélkül (+mutatom az elemzést)

  • Szerző: Benyó Dániel
  • Kategóriák: Hogyan készítsek ütős szöveget a webshopomba?, Keresőoptimalizálás, Webáruház
  • Címkék: keresőoptimalizálás, seo, tartalomgyártás

Aki követ minket, tudja, hogy nem sokat foglalkozunk a keresőoptimalizálással.

2015-ben egyik legelső tréingelőadásomat a SEO-szövegírásról tartottam, és az egyik első diámon ez a mondat állt:

„A jó SEO-szövegíró úgy ír szöveget, mintha a Google nem is létezne.”

Ne érts félre: nem akarok a keresőoptimalizálás ellen beszélni, rengeteg ezzel foglalkozó kollégát ismerek, akik profik a saját területükön. Arról van szó mindössze, hogy meggyőződésem szerint a tartalomgyártás és a technikai SEO már alig kapcsolódik egymáshoz – és hogy e kettő közül az előbbi az, amely nélkül nem tervezhetsz hosszú távra.

Ugyanez a helyzet a weboldalak dizájnjával. Lehet akármilyen szép, reszponzív, kellemes megjelenésű, ettől még nem vonz majd látogatókat, leadeket.

Mennyit optimalizálunk?

Az oldalt olvasod, láthatod, hogy az reszponzív, igyekszünk figyelni a betöltési időre, arra, hogy használjunk a cikkekben H1 és H2 elemeket, címkéket, kategóriákat. Erős belső hivatkozásrendszert építettünk, hiszen minden cikkünkben hivatkozzuk a releváns anyagainkat. Bátorítjuk azt is, hogy külső oldalak hivatkozzanak ránk.

Mindez azonban alapszint. Ott van a Yoast bővítménye a WordPressben, de ha a saját ösztöneink és a szoftver ítélete között kell dönteni, előbbire hallgatunk.

Igyekszünk kulcskifejezéseket használni a címben, metaleírásokban, snippetekben, de jobban figyelünk arra, hogy meggyőző és informatív legyen ez a pár szó.

Ami az organikus forgalmunk növelését szolgálja, az elsősorban az, hogy minőségi, releváns anyagokat készítünk.

Nagyon szép elmélet az, hogy ennyivel is boldogulhatsz, de amíg ez csak hiedelem (és nem tény), addig a magánvéleményem kevés relevanciával bír számodra.

Ebben a cikkben tehát azt nézzük meg, hogy ez a következetesen végigvitt szemlélet hogyan működött e blogon az elmúlt 4 évben.

Minőség és mennyiség

Tisztázzuk: nem, nem az számít, hogy mennyit írsz. Az eredményeket, amiket itt látsz majd, úgy értük el, hogy nagyon szigorú tartalomgyártási folyamatot vezettünk be. Tartalomnaptárat használunk, hogy hetekre előre tudjuk a témákat, hogy elvégezzük a héttérmunkát, kutatást. Minden egyes anyag minimum két, de jellemzően inkább három ember lektorálásán megy át.

Hiába tömöd ki az oldalad ezerkarakteres semmitmondó „cikkekkel”, mert még ha eleinte jól is rangsorolsz, a minőség hiányát azonnal érzékelő és emiatt lepattanó látogatók okán nem sokáig őrizheted ezt a sikert.

Amiről itt beszélek, az a tudatos építkezés fontossága. A tartalommarketing megtérülése nem napokban vagy hetekben, hanem félévekben, években mérhető. És most megmutatom, hogy tényleg megtérül.

A cikkben lépésről lépésre megmutatom, hogyan elemeztük a saját oldalunkat, lényegében egy kisebb tartalomauditot végeztem el.

Ha tudni akarod, hogy egy komplett audit hogyan néz ki lépésről lépésre, akkor ezt a cikket látogasd meg.

Így rendezd adatbázisba a tartalmaid

Először is meg kellett tudjam, hogy az elmúlt években adott időszakban hány cikket publikáltunk (azaz hogyan emelkedett a tartalom mennyisége).

Nyilván léteznek erre egyszerűbb megoldások, én viszont több okból is az Import.io használata mellett döntöttem.

Egy kicsit komplex, de remek analitikát biztosító online eszközről van szó, és most megmutatom, hogyan használhatod a saját tartalmaid elemzésére.

Töltsd be az oldalt és regisztrálj egy ingyenes fiókot.

A Dashboardról a New Extractor opciót válaszd ki. Ekkor a rendszer elkéri tőled a webcímet, ahol a kielemzendő tartalmak találhatóak.

Már itt érdemes figyelned. Ha én a marketingszoveg.com összes létező URL-jét elemezném, abban benne lennének az ajánlati oldalak, köszönőoldalak, landing page-ek, mikroszájtok is, tehát ha csak a blogot akarom elemezni, ez nem megoldás.

Az Import.io tehát ezt a webcímet kapta meg tőlem:

https://kreativkontroll.hu/blog/page/1

Ebben egyetlen szám változó található, a későbbiekben tehát könnyű lesz az összes hasonló URL-t behúzni, ezen felül itt tisztán a blogban megjelent tartalmakat láthatjuk.

A következő lépésben kicsit tanítgatnunk kell a rendszert.

A Data fülön láthatjuk azt, hogy milyen adatokat olvasott be a rendszer. Az érdekesebb az Edit fül, itt magát a betöltött weboldalt láthatjuk, és egyszerűen megmutathatjuk, hogy mely információkat olvassa nekünk adatbázisba.

Érdemes felül a Start over with empty table opcióra kattintanod, majd minden egyes adatsorhoz egy új oszlopot (column) létrehoznod.

A „tanítgatás” rendkívül egyszerű: létrehozod az oszlopot (add column), majd az oldalon rákattintasz arra az elemre, amelyiket be akarod olvasni. Ha a blogunk egy oldalán egy bejegyzéscímre kattintasz, a rendszer a többi bejegyzéscímet is ugyanúgy felismeri majd.

Itt például megtanítom neki, hol található minden bejegyzésnél a kategóriamegjelölés.

Ha kész vagy az adatok kijelölésével, mentsd el az Extractort.

Már csak azt kell megtanítani a rendszernek, hogy a blogot egészében olvassa be, és ne csak azt az egyetlen URL-t, amelyet megadtunk neki.

A Settings fülön jelenítsd meg az URL Generator eszközt (egy szép nagy gomb jelzi), jelöld ki a változót (esetünkben például ez a szám a végén, amely azt jelzi, hogy a bejegyzéslista hányadik oldalán jársz). Add meg, hogyan cserélje azt, majd le is futtathatod, hogy lásd, hány élő URL-t talál így a rendszer.

Ezután futtasd le az adatelemzést (Run URLs). Ez jellemzően néhány percig tart, és már le is töltheted az elkészült CSV fájlt. A továbbiakban a saját adatbázisunkról és a konkrét organikus keresőforgalmunkról olvashatsz adatokat. Kimutatjuk, hogy a több cikk milyen hatást gyakorolt a látogatottságra. Mivel ezek szenzitív adatok, csak bejelentkezés után olvashatod őket!

Előfizetői tartalom

Előfizetőként belenézhetsz az adatbázisunkba!

Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.
Előfizetek a magazinra
Már előfizetőnk vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez
Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email
ElőzőElőző cikk10 hasznos és gyors linképítő tanács
Következő cikkInstagram-tartalommarketing: regisztrációtól a haladó szintig (példákkal, esettanulmánnyal)Következő

Ezeket olvastad már?

Látom, hogyan hirdetsz! Marketinges cégek és nagy webáruházak Facebook-hirdetései

Június 28-ától minden Facebook-oldal aktív hirdetéseit egyetlen menüpont alatt megnézheted. Kapva kaptunk az alkalmon és

Elolvasom »

Így akarta átírni egy egyetem a Google-t (és így menedzseld branded tartalommal)

Miért költ egy egyetem milliókat arra, hogy „eltüntesse” a negatív említéseket a Google-ből? Mert megteheti:

Elolvasom »

Érdemes SEO alapon építeni a tartalommarketinget? Igen, mutatjuk miért!

Magyarország egyik vezető keresőoptimalizálás (SEO) ügynökségeként pontosan tudjuk mennyire fontos a jó tartalommarketing.Több száz ügyfelünknek

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.