Így készíts folytatást egy több mint 25 éves tartalomhoz [Twin Peaks 2017-ben]

2017 nagy durranása volt, hogy folytatódott a kultikus tévésorozat, a Twin Peaks. Ám nem csak tévétörténeti szempontból volt figyelemreméltó az új, 3. évad. A Twin Peaks már a 90-es években sem csak filmként szólt nagyot. Jórészt neki köszönhetjük, hogy ma megoszthatjuk véleményünket az interneten. Érthető, ha kíváncsiak voltunk rá, hogy ezúttal mit tett hozzá életünkhöz. … Read more

Hogyan pitchelj bármit egy újságírónak?

Egy órával ezelőtt az irodában ültem és egy 500 karakteres e-mail megfogalmazásán rágódtam már háromnegyed órája. – De Benyó, hogy a tüdőbe nem tudsz megírni félezer karaktert, amíg egy félidő is lemegy? Örülök, hogy rákérdeztél, elmesélem. Egy olyan sablonlevelet kért az ügyfél, amit újságíróknak küldhet ki. Amerikai piacról van szó, ezért néhány kis részletet megosztok. … Read more

Szó szerint üdítő példák: A PepsiCo és a Red Bull tartalomgyárai

Amikor tavaly áprilisban a Red Bull Media House az anyacégen kívül más ügyfeleknek is megnyitotta kapuit, akkor a médiatörténelmi pillanat is oly’ csöndesen szisszent el, ahogy a szénsav a fölpattintott energiaitalból. Most a PepsiCo a Creators League nevű tartalomgyárához 4000 négyzetméternyi filmstúdiót nyit a New York-i SoHóban. Nem tudom, hogy pontosan értjük-e azt a (tartalom)marketingtörténelmi … Read more