Ezért gond, ha gyermeked nem tudja, mi az a reklám

Ahogyan a reklámok írását, úgy az értelmezésüket sem tanítják a hazai iskolákban. A 18 éven alattiaknak alighanem csak szüleik segíthetnek annak eldöntésében, hogy mit gondoljanak a reklámokról, általában a marketingkommunikációról. Létezik mozgókép- és médiaismeret nevű tantárgy, de csak „médiaszövegek” értelmezését hivatott szolgálni, az már feltehetően a tanártól függ, hogy reklámokkal is foglalkozik-e ennek ürügyén. E … Read more

Őszinte marketing a hülyeség határán: hiba vagy alapkövetelmény?

Az őszinteség vádja rendszerint elkerüli a marketingest. Ez ugyanúgy levezethető a reklámszemétre, mint az, hogy sokak szerint az e-mail-marketing nem működne egyszerűen azért, mert ők sok spamet kapnak. Pedig az őszinteség a jó marketing alapvető jellemzője. Balázs már 3 éve nekiállt, hogy fogalmilag egyáltalán tisztázza, hazudik-e a marketing, és kitért arra is, hogy miért éri … Read more