Hogyan érj el 83,2%-os megnyitási arányt

Azt hinnéd, hogy a nagyon fontos hírleveledet a feliratkozóid azonnal felismerik, és kiéhezve vetik rá magukat az e-mailre, a megnyitási arányod pedig 100%-hoz közelít. Rosszul gondolod. Senki nem akar még egy hírlevelet kapni. Pedig valószínűleg valahol 27,4% körül nyitják meg a leveleidet. Ez ugyanis 7,3 milliárd kiküldött e-mail átlagos megnyitási aránya. És mindössze 4,5% volt, aki az e-mailben szereplő linkre kattintott. Ez pedig azt jelenti, hogy a feliratkozóid 75%-a nem nyitja meg a leveleidet, és 95%-uk nem kattint. Ez a szám így nem vidám. Kivéve... Kivéve ha megtanulod, hogy hogyan írj olyan tárgymezőt, amit muszáj megnyitni... és hogy mikor küldd ki a hírleveleidet... és egyáltalán mitől függ a megnyitási arány. (Ha e-mail marketing guru lennék, akkor inboxrobbantó tárgymezőtitkokról szólna a cikk. Szerencsédre nem vagyok az.)

Mi az a megnyitási arány?

A megnyitási arány egyenlő a megnyitott e-mailek osztva a kiküldött e-mailek mínusz lepattant e-mailek számával. Vagyis ha kiküldesz 100 levelet, ebből 2 visszapattan és megnyitja 30 ember, akkor 30 / (100−2). Erre azt kapod, hogy 0,3061, innen pedig látod, hogy 30%-os megnyitási arányt értél el, és gratulálok. De szerencsére nem kell matekozni, mert a hírlevélküldőd automatikusan kiszámolja a megnyitási arányt. Csak a magyarázat miatt számoltunk, hogy minél jobban megértsd ezt az arányt.

A megnyitásod függ:

Read More