Az 5 leghatékonyabb szó (kutatással alátámasztva)

Egy vallomással kezdem: nem hiszek a „power wordökben”, sem abban, hogy néhány varázslatos szóval hatékony szövegeket írhatsz. Nincsenek kerülőutak. Az itt bemutatott szavaknál (mely csak egy merítés) nem maga a szó számít, hanem az üzenet, amit hordoz – és a hatás, amit kivált. Amikor szöveget írsz, akkor ne a szavakra és a mondatokra figyelj, hanem az üzenetedre – és azt fejezd ki a megfelelő szavakkal. Fordítva nem működik (vagyis hogy fölütsz valami szótárat és szavakból próbálod összelegózni az üzeneted). Nézzük hát az 5 leghatékonyabb szót.

Mindenki erről ír

Nem titok, hogy vannak olyan szavak, amelyek sok-sok hirdetésben előfordulnak, és hatékonyabbak, mint a többi szó. És az itt bemutatott 5 szót földolgozták már sokan (sokszor nem pont ezt az 5-öt, de a merítésben benne vannak). Lásd itt és itt és itt és itt és itt is (és még találhatsz egy rakás cikket).

Miért foglalkozunk ezzel?

Valószínűleg sokszor gondolsz arra, hogyan tedd hatékonyabbá a marketinged. Próbálsz az ügyfél fejével gondolkodni és lekutatni a vágyait. Aztán elérni, hogy az ügyfeled sóvárogjon a megoldásért. Majd fölkínálni a saját terméked mint a következő logikus lépést. Ezek a szavak azonnal torkon ragadják az ügyfeled, fölkapcsolják a lámpát az agyában és tükörsimává teszik a vásárláshoz vezető utat. Read More