Közlemény: tartalommarketing-ügynökséggé alakult a Kreatív Kontroll

Szövegírásban már régóta piacvezetők vagyunk: mind árbevételben, mind az ügyfelek és kollégák számában, mind a publikusan elérhető bevétel alapján. Ám egyre több ügyfelünk kérdezte, hogy mikor adunk tartalomstratégiát és mikor készítünk átfogó tartalommarketinget. A tartalommarketing ugyanis nem egyenlő a szövegírással. Bevallom, sokáig ódzkodtam attól, hogy tartalommarketing-ügynökségként határozzuk meg magunkat. Ennek egyik oka az, hogy látom, … Read more

Hallgasd meg a Media Hungary-s előadásomat!

Nemcsak részt vettünk a 20. Media Hungary-n, de még a tartalommarketing-terem főtámogatói is voltunk, kollégáink percről percre tudósítottak az előadásokról (mely egyébként az Index-címlapra is kikerült, te is bérelhetsz tőlünk újságírót, ha valamilyen rendezvényre mész), Rebecca Liebbel interjút készítettünk (a Kontent következő számában olvashatod majd az interjút, adtunk neki a magazinból, imádja az ötletet), én … Read more