5 perc alatt tanítalak meg Perry Belcher garantáltan kattintásvonzó headline-jára (akkor is, ha nem értesz a szövegíráshoz)

A szövegírás legnagyobb kihívása a címadás. Számos cikkben, sőt önálló tréningelőadásban mi is külön foglalkozunk ezzel a témával. A cím, vagyis a headline az, aminek meg kell ragadnia az olvasó figyelmét, ezen múlik minden, itt a funnel eleje. A címet átlagosan ötször annyian olvassák, mint magát a szöveget, amelyhez tartozik. Perry Belcher a DigitalMarketer és a Native Commerce társalapítója, és több mint 250 millió dollárnyi online értékesítés köszönhető a munkájának. Mindemellett profi szövegíró is. Éppen ezért mutatom meg neked azt a formulát, amit ő dolgozott ki, amikor a DM szövegíróit oktatta.
Ezt még a Traffic&Conversion Summitról hoztuk haza, de máshol nem olvashattad – mondjuk úgy, ez a cikk egy kis betekintést ad abba, hogy milyen exkluzív tartalmakat várhatsz a hamarosan megjelenő Kontent-különszámban.

A Belcher-féle headline 5 lépésben

Read More