… s nőről, ki sokfele bolygott, s hosszan hányódott, földúlván szentfalu Pestet, sok nép városait, s eszejárását kitanulta.
Hogy végül ne csak történjen veled a vállalkozói lét, hanem magad irányítsd a sajátod.
Olyan vállalkozókhoz és marketingesekhez szólunk most, akik nem óhajtják kitenni magukat a véletlennek. Akik nem egy-egy slágerplatformtól vagy „titkos bevételnövelő eszköztől” várják a marketingmegváltást, hanem saját maguktól.
A Marketing 300 meetup ugyanis éppen ezt a célt tűzte zászlajára: spekulatív marketingbölcsességek helyett kampányokban edzett szakemberek mutatják be gyakorlati, kipróbáltan működő stratégiáikat.
Ezek a módszerek evezőlapátok az üzleti élet tengerén, amikkel átszelheted a konkurenciád hajóit kettétörő habokat.
„És melyik égilakó uszitotta viszályra a kettőt?”
Ha nem tegnap kezdtél marketingezni, valószínűleg már látod, hogy mint minden eposzi ütközet, a Marketing 300 meetup is két fél viszályáról szól:
Szeretnénk egyszer és mindenkorra leszámolni a tankönyvekből és tengerentúli példákból kritika nélkül szemezgető gyakorlatokkal, és helyébe élesben is kipróbált, hazai közegben is működő kampányokat helyezni.
Számíthatunk rád a Marketing 300 meetupon, hogy végre vállvetve végét vegyük az évtizedes viszálykodásnak?
A félreértések elkerülése végett:
Nem kérdőjelezünk meg olyasmit, amiről nincs tapasztalatunk – de nem is dicsőítjük ezeket a módszereket.
Nem hirdetünk örök háborút személyek ellen, mert korábban már vétettek szakmai tévedést – mi is vétünk, és szeretnénk, ha ilyenkor valaki felhívná a figyelmünket rá.
Nem hisszük, hogy mindent tudunk a marketingről – de minden tudásunkat tapasztalat útján szereztük meg, és most továbbadnánk.
Neked.
Négy lendületes és izgalmas, tartalmilag hasznos előadásra arról, mire költs, milyen stratégiák mentén gondolkodj, milyen eszközöket használj, ha csak 300 000 forintod van a teljes kampányra. Nem egységenként, hanem teljes egészében.
Nem csupán arról lesz szó, hogy mire figyelj, amikor beállítod a PPC-kampányaidat.
Nem csak arról beszélünk majd, milyen típusú tartalmakra van szükséged egy eredményes kampányhoz.
Nem elégszünk meg annyival, hogy az oldalad vagy egyéb marketingelemeid felépítéséről, designjáról és teszteléséről beszéljünk.
Nem egyszerű, hangzatos vállalkozói tippeket adunk a stratégiaépítésről.
Fogunk 300 000 (képzeletbeli) forintot, majd az előadók egyenként is közel évtizedes tapasztalatai alapján összeszedjük, hogyan lehet ennyi pénzt úgy elkölteni marketingre, hogy milliókat hozzon vissza.
Igen. Ebben a 300 000 forintban MINDEN benne van: PPC, tartalomtervezés és – előállítás, webfejlesztés és design, valamint stratégiai tervezés.
Tehát fogjuk ezt az imént említett 300 000 forintot, és bemutatjuk, hogyan költenénk el, ha a helyedben lennénk. Lehetsz akár fodrász, fotós vagy gázszerelő, ez a meetup neked szól.
„reklámozók voltak nevükön, kontentes, PPC-s:
ötven bárkájuknak volt vezetője #asipos.”
A legnagyobb hős mind közül: te magad leszel. Az ötletekben leleményes újító, a kivitelezésben kérlelhetetlen megvalósító, a mérésekben pontos szemű analitikus – a Marketing 300 meetup ROI-kedvelt résztvevője.
Rólad zengnek majd éneket azok, akik hírül viszik epikus győzelmeidet. Hiszen te állhatsz vállvetve marketinghadvezéreinkkel az első sorban. Mondd, győztesnek születtél, vagy inkább otthon maradsz?
Talán emlékszel a 300 című film ikonikus jelenetére, amelyben Leonidasz azt kérdi az árkádiai katonáktól: „Mi a mesterségetek?”. A válaszokból a spártai király levonja a következtetést: a puszta létszámbeli fölény nem jelenti azt, hogy a másik félnek nagyobb serege volna.
Ugyanez a helyzet a marketingeddel is.
Az előadások közben olyan szinten a kulisszák mögé leshetsz, hogy még a szegmensek közötti kommunikációba és kooperációba is betekintést adunk. Az előadóknak ugyanis úgy kell összerakniuk az előadásaikat, hogy valamilyen szinten kommunikálnak, kooperálnak a többi előadóval – és így be is számolhatnak ennek nehézségeiről.
Látni fogod, mi történik:
Mondtam: ez a meetup annyira gyakorlati, hogy már ennek a landing oldalnak is irodaszaga van.
(Ha tehát az előadók a meetup alatt keveset szólnak majd egymáshoz, és az is csak a kötelező udvariasság jegyében zajlik, ne csodálkozz, valószínűleg a te cégedben is csak a később befolyó milliók enyhítik majd meg a 300-as kampányokon dolgozók szívét.)
A vonat nem vár, ahogy az eposzi csata sem. Nekünk csak 300 000 forintunk van megváltani a világot, de cserébe neked sincs sok időd dönteni, hogy csatlakozol-e, és marketinghőssé válsz, vagy otthon maradsz, és továbbra is követed a trendet, nem diktálod.
Mindössze 300 perced van, hogy beszerezd a Spártai jegyet, amellyel a legjobb áron vehetsz részt a meetupon. Utána már be kell érned az Athéni kedvezménnyel. Ha pedig erről is lemaradsz (november 30. után), a polgároknak szánt Politész jegyet kell váltanod, teljes áron.
Az ellustult polgárok utolsó szalmaszála.
Nem ez az első meetupunk vagy tréningünk, és kivitelezés szintjén is számtalan emberrel dolgoztunk már együtt. Ők így vélekednek az eposzi küzdelmekről, melyeket a marketing harcterén vívtunk meg együtt.
Nem lesz minden kampányból világraszóló dicsőség, és nem lehet minden hirdetésed aranytojást tojó tyúk.
Ha ebben a hitben élsz, ki kell ábrándítsalak.
Ha viszont tudod, hogy lelkiismeretes tanulással és kérlelhetetlen következetességgel a legnagyobb arányban halmozod majd a sikeresebbnél sikeresebb kampányokat, hozod a magasabbnál magasabb eladásokat, jó úton jársz. Itt a helyed az eposzi marketinghősök között, hogy egyszer rólad énekeljenek majd a szakma dalnokai.
Téged hívnak a marketing csatakürtjei. Hogy döntesz?
Az oldalt a piacvezető hazai szövegírócég, a Kreatív Kontroll Kft. készítette. Adatvédelmi elveinket itt találod, az általános szerződési feltételeket pedig itt. Etikusan működünk, erről etikai kódexünkben olvashatsz bővebben.