Képzeld el, hogy nem akad meg többé a kezed írás közben attól tartva, hogy nevetségessé teszed magad valami hiba miatt: pontosan fogod tudni, hol tudod ellenőrizni, ha bizonytalan vagy.
Aztán tömegestől érkeznek a látogatók az oldaladra.
Felpörögnek az eladásaid.
Te pedig a számokat figyelve elégedetten nyugtázod, hogy a hírlevelezés működik.
Mi és ügyfeleink rutinszerűen töltünk meg konferenciánkat, vezetünk be termékeket a piacra és alakítunk ki webshopokban automatizált hírlevélfolyamatokat (melyek aztán a kosárelhagyók nagy százalékából vevőt csinálnak) – e-mail-marketinggel.
A nyugati szakemberek is tudják, hogy az e-mail még mindig kihagyhatatlan. Minden komolyabb felmérés kimutatja, hogy a hírlevél a legmegtérülőbb marketingcsatornák egyike – ha tudod, hogyan csináld jól. (És arról fog szólni ez a nap, hogy hogyan írj jó hírleveleket.)
Ha jelenleg nincs 10x-es megtérülésed az e-mail-marketingeden (vagy még rosszabb: alig-alig hírlevelezel), akkor pénzt hagysz az asztalon – rengeteg pénzt. (Mi 2017-ben 10 millió fölötti közvetlen árbevételt tudtunk visszavezetni a hírlevelezésre, 2018-ban a 2 napos konferenciánk jegyeladásainak kb. felét a hírlevelek hozták.) Idén hasonló – sőt, talán még jobb – a helyzet.
(A korábbi 8 e-mail-marketing-tréningünk telt házas volt.)
Ezen a tréningen töményen (ámde fogyaszthatóan) megkapod azt a tapasztalattömegünket, amelyet az elmúlt években több ezer e-mail megírása során megtanultunk. (Ezek 98%-át a magyar piacra készítettük).
A tréningeken megtudod, hogy…
Gondold át, kérlek, hogy mennyi plusz bevételt jelentene a cégednek, ha…
jelenlegi megnyitási arányaidat 5 százalékponttal emelnéd (pl. az átlagosan 20%-os megnyitásaid 25%-ra nőnének stabilan)
a feliratkozási oldalaid 10 százalékponttal jobban konvertálnának (mondjuk 10%-os konverzió helyett 20%-os konverzióval büszkélkedhetnél)
a hírleveleid saleskonverziója 2% körül lenne stabilan
Ezek mindegyike konzervatív szám (a mi hírleveleink 35%-os megnyitásokat hoznak évek óta).
De segítek neked számolni.
Tegyük fel, hogy van 2000 fő a listádon és egy 30 000 Ft-os terméket értékesítesz. Jelenleg 20%-os a megnyitásod és 1%-os saleskonverziód van (mert a hírlevélből közvetlenül lehet rendelni).
Ha kiküldesz egy levelet, akkor 400 ember megnyitja és 4 vásárol, így kerestél 120 000 Ft-ot egyetlen levéllel.
A tréning után viszont 25%-os megnyitással tudsz dolgozni és 2%-os saleskonverzióval. (Ez nagyon konzervatív szám, több tucatnyi tréningrésztvevő küldi a csillagászatian magas eredményeit.)
Így már 500 ember nyitja meg a leveleid, az 500-ból pedig lesz 10 vásárolód (a 2%-os saleskonverzió miatt). Máris kerestél 300 000 Ft-ot egyetlen levéllel – ez 180 000 Ft-tal több, mint a tréning előtt.
Nem növeltél listát, nem változtattál az ajánlaton és nem írtál külön landinget, mindössze jobban szövegezted a hírleveled (amit a tréningen megmutatunk részletesen).
Ha egy évben kiküldesz még 10 ilyen hírlevelet egy év alatt, akkor az 1,8 millió forint plusz bevétel (a tréning miatt).
10 levél 1 éves időtáv alatt finoman szólva sem sok – egy átlagos cég tucatnyi automatizált hírlevélfolyamattal dolgozik. Képzeld el egy pillanatra, hogy minden egyes leveled jobban fog teljesíteni a tréning után – és már nem „holmi” 1,8 millió forint pluszról beszélünk.
A tréning pedig mindössze nettó 39 000 Ft. Láthatod, hogy tényleg az első hírleveled többszörösen visszahozhatja a tréning árát.
Viszont ha most úgy döntesz, hogy ezt a tréningalkalmat kihagyod, akkor nem egy tréningről maradsz le – hanem ennek a plusz 1,8 milliónak (sőt még többnek) intesz búcsút. Ez a tréning csak akkor kerül pénzbe, ha kihagyod.
Nincsenek töltelékelőadások, nincs sales, csak bizonyítottan működő, gyakorlatias tudás.
8.30
megérkezel és már a kávéd kortyolgatása közben azt érzed, hogy jó helyre jöttél.
A székeden egy csomag fogad (lesz benne Captain Copy energiaital – hogy bírd a napot –, toll és jegyzetfüzet).
9.00
Előadó: Balázs Géza egyetemi tanár
10.00
A helyesírás időszerű kérdései, a 12. kiadás főbb újdonságai
Előadó: Tóth Etelka, a 12. kiadású Magyar Helyesírási Szabályzat egyik munkatársa
11.00
Ismerkedj, egyél valami finomat: a cateringünk híresen jó 🙂
11.20
Előadó: Balázs Géza egyetemi tanár
12.20
Kifújjuk magunkat, kapcsolatokat építünk, beszélgetünk. A finom ebédre a vendégünk vagy!
13.00
A Magyar Nyelvi Szolgáltató Iroda munkatársainak programja.
14.00
Az előre elküldött kérdésekre a nyelvi iroda munkatársai fölkészülnek.
15.00
Az utolsó fél órában a jelenlévő szakelőadók válaszolnak minden fölmerült kérdésre.
Olyan tréningélményt kapsz, amire hónapokig emlékszel majd. A mi tréningjeinket nem csupán szeretik – hanem rajonganak értük.
Olyanok állnak pódiumunkra, akik nemcsak a téma szakértői, de gyakorlott oktatók is. Nyelvészek, akik egyetemen tanítanak, kutatnak vagy éppen maguk is részt vettek a legújabb helyesírási szabályzat összeállításában.
Tudás az első kézből.
Kiteheted LinkedInre, állásinterjúkon bizonyíthatod, hogy folyamatosan tanulsz és legalább egy tréningnyi tapasztalatod van már a magyar helyesírásban.
Ezt nem sokan mondhatják el magukról, mert ilyen tréning nincs máshol.
Legendásan jó az étel minden tréningünkön. El sem fogod hinni, hogy milyen minőségű finger foodokat és ebédet kapsz, hogy ne csak intellektuálisan lakj jól.
Egy élmény lesz.
Minden résztvevőnek a Nyelvi Szolgáltató Iroda nyelvészei készültek egy kis ajándékkal.
Az előadó szakemberek által összeállított gyorssegédlet, amely a leggyakoribb hibákat gyűjti össze.
Ide jön szöveg
Ide jön szöveg
Vendégünk vagy. Mindenre.
Magyarország legmenőbb tréningjeit szeretnénk tartani, ezért ezen a napon Instagram-kompatibilis ételekkel várunk (az ételérzékenyekre is gondolunk), a szünetekben finom kávéval, finger foodokkal frissítheted fel magad korlátlan italfogyasztást biztosítunk (kávé, tea, gyümölcslé, üdítő).
Velünk a tanulás élmény (és szórakoztató). Marketingesnek lenni pedig rock and roll.
Nyelvészprofesszor és egyetemi tanár, a Magyar Nyelvi Szolgáltató Iroda alapítója, a Magyar Tudományos Akadémia és a Magyar Rádió nyelvi bizottságának korábbi alelnöke, néprajzkutató.
Főiskolai docens, a nyelvtudományok doktora. A Magyar Tudományos Akadémia Nyelvtudományi Bizottságának tagja, kutatási szakterülete a helyesírás.
A nap házigazdája a Kreatív Kontroll vezetője, szövegíró és marketingvállalkozó. Alkalmazott nyelvésznek készült, hobbija a helyesírás. Mindig kiteszi a nagykötőjelet, még mobiltelefonon pötyögve is a magyar idézőjelet használja. Vélhetően ez az álomtréningje.
Ha gyengébb az e-mail-marketinged, mint lehetne, akkor (tíz)milliókat hagysz az asztalon – akkor is, ha KKV vagy. Ez a tréning épp időben jön ahhoz, hogy a Black Friday- és karácsonyi kampányod (például) ne csak átlagos (vagy egyenesen lebőgés), hanem kasszarobbantó siker legyen.
Ha most jössz, 2020-ra ez a tudás gazdagabbá tesz. Ha 2020-ban, akkor ezt a pénzt végleg elveszíted. Tarts velünk és használd ezt a tudást a következő évtizedekben bármikor.
Az oldalt a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]
Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.