Képzeld el, hogy olyan hírleveleket írsz, amelyeket kiküldés után a feliratkozóid szinte azonnal megnyitnak.
Aztán tömegestől érkeznek a látogatók az oldaladra.
Felpörögnek az eladásaid.
Te pedig a számokat figyelve elégedetten nyugtázod, hogy a hírlevelezés működik.
Mi és ügyfeleink rutinszerűen töltünk meg konferenciánkat, vezetünk be termékeket a piacra és alakítunk ki webshopokban automatizált hírlevélfolyamatokat (melyek aztán a kosárelhagyók nagy százalékából vevőt csinálnak) – e-mail-marketinggel.
A nyugati szakemberek is tudják, hogy az e-mail még mindig kihagyhatatlan. Minden komolyabb felmérés kimutatja, hogy a hírlevél a legmegtérülőbb marketingcsatornák egyike – ha tudod, hogyan csináld jól. (És arról fog szólni ez a nap, hogy hogyan írj jó hírleveleket.)
Ha jelenleg nincs 10x-es megtérülésed az e-mail-marketingeden (vagy még rosszabb: alig-alig hírlevelezel), akkor pénzt hagysz az asztalon – rengeteg pénzt. (Mi 2017-ben 10 millió fölötti közvetlen árbevételt tudtunk visszavezetni a hírlevelezésre, 2018-ban a 2 napos konferenciánk jegyeladásainak kb. felét a hírlevelek hozták.) Idén hasonló – sőt, talán még jobb – a helyzet.
(A korábbi 8 e-mail-marketing-tréningünk telt házas volt.)
Ezen a tréningen töményen (ámde fogyaszthatóan) megkapod azt a tapasztalattömegünket, amelyet az elmúlt években több ezer e-mail megírása során megtanultunk. (Ezek 98%-át a magyar piacra készítettük).
A tréningeken megtudod, hogy…
Gondold át, kérlek, hogy mennyi plusz bevételt jelentene a cégednek, ha…
jelenlegi megnyitási arányaidat 5 százalékponttal emelnéd (pl. az átlagosan 20%-os megnyitásaid 25%-ra nőnének stabilan)
a feliratkozási oldalaid 10 százalékponttal jobban konvertálnának (mondjuk 10%-os konverzió helyett 20%-os konverzióval büszkélkedhetnél)
a hírleveleid saleskonverziója 2% körül lenne stabilan
Ezek mindegyike konzervatív szám (a mi hírleveleink 35%-os megnyitásokat hoznak évek óta).
De segítek neked számolni.
Tegyük fel, hogy van 2000 fő a listádon és egy 30 000 Ft-os terméket értékesítesz. Jelenleg 20%-os a megnyitásod és 1%-os saleskonverziód van (mert a hírlevélből közvetlenül lehet rendelni).
Ha kiküldesz egy levelet, akkor 400 ember megnyitja és 4 vásárol, így kerestél 120 000 Ft-ot egyetlen levéllel.
A tréning után viszont 25%-os megnyitással tudsz dolgozni és 2%-os saleskonverzióval. (Ez nagyon konzervatív szám, több tucatnyi tréningrésztvevő küldi a csillagászatian magas eredményeit.)
Így már 500 ember nyitja meg a leveleid, az 500-ból pedig lesz 10 vásárolód (a 2%-os saleskonverzió miatt). Máris kerestél 300 000 Ft-ot egyetlen levéllel – ez 180 000 Ft-tal több, mint a tréning előtt.
Nem növeltél listát, nem változtattál az ajánlaton és nem írtál külön landinget, mindössze jobban szövegezted a hírleveled (amit a tréningen megmutatunk részletesen).
Ha egy évben kiküldesz még 10 ilyen hírlevelet egy év alatt, akkor az 1,8 millió forint plusz bevétel (a tréning miatt).
10 levél 1 éves időtáv alatt finoman szólva sem sok – egy átlagos cég tucatnyi automatizált hírlevélfolyamattal dolgozik. Képzeld el egy pillanatra, hogy minden egyes leveled jobban fog teljesíteni a tréning után – és már nem „holmi” 1,8 millió forint pluszról beszélünk.
A tréning pedig mindössze nettó 39 000 Ft. Láthatod, hogy tényleg az első hírleveled többszörösen visszahozhatja a tréning árát.
Viszont ha most úgy döntesz, hogy ezt a tréningalkalmat kihagyod, akkor nem egy tréningről maradsz le – hanem ennek a plusz 1,8 milliónak (sőt még többnek) intesz búcsút. Ez a tréning csak akkor kerül pénzbe, ha kihagyod.
Nincsenek töltelékelőadások, nincs sales, csak bizonyítottan működő, gyakorlatias tudás. Reggel 9:30-kor megérkezel és már a kávéd kortyolgatása közben azt érzed, hogy jó helyre jöttél.
A székeden egy csomag fogad (lesz benne Captain Copy-energiaital, hogy bírd a napot, toll és jegyzetfüzet).
Olyan tréningélményt kapsz, amire hónapokig emlékszel majd. A mi tréningjeinket nem csupán szeretik – hanem rajonganak értük.
Csak annyi elméletet adunk, amennyit muszáj. A tréning tele lesz konkrét példákkal, megoldási javaslatokkal, átírható formulákkal és sablonokkal. Így nem elvileg tudsz majd jól konvertáló hírleveleket írni, hanem gyakorlatilag is.
Mindent kipróbáltunk a magyar piacon, és máshol nem elérhető számokat kapsz. A tréning tudásanyagát sehol nem publikáljuk (sem a blogon, sem konferenciaelőadásokon), csak itt érheted el.
Ha láttál már minket előadni, akkor tudod, hogy nálunk nincs óvatoskodás, nincs mellébeszélés. Tények, számok, vélemények és lehengerlő lendület. Még az utolsó előadásnál is fenntartjuk a figyelmed.
Legendásan jó az étel minden tréningünkön. El sem fogod hinni, hogy milyen minőségű finger foodokat és ebédet kapsz, hogy ne csak intellektuálisan lakj jól. Egy élmény lesz.
Minden előadás után szünetet tartunk, hogy pihenhess kicsit és legyen ideje leülepedni a tudásnak. A szünetekben bármit kérdezhetsz tőlünk, és megismerkedhetsz 49 cégvezetővel (hozz névjegykártyákat).
A cél az, hogy valóban megtanuld a landing page-ek elkészítését lépésről lépésre, ezért az előadások után minden prezentációs anyagot megkapsz. Így a magas konverziókhoz minden eszköz nálad lesz.
Megtanulod, hogy hogyan illeszd bele a hírlevelezést a kampányaidba, milyen eszközöket használj és hogyan írd meg. Érthető, világos és gyakorlatias.
Kiteheted LinkedInre, állásinterjúkon bizonyíthatod, hogy folyamatosan tanulsz és legalább egy tréningnyi tapasztalatod van már a landing page-ek megtervezésében.
Olyan bónuszokat kapsz, amelyek piaci értéke összesen 100-150 ezer forint – neked pedig akár több millió forintot termel a következő kampányod során.
Máshol 1,5 órás videókat és 15 oldalas PDF-eket online tréningnek csúfolnak és 40-50 ezer forintért adnak neked (hogy a végén eladják a még drágább tananyagot). Nálunk a jegyed mellé ezeket adjuk ajándékba. Gondolj bele: ha ilyen érték jár a tréning mellé, mennyire lesz hasznos a tréningnap?
Nehezen találsz új csaliterméket? Ebben a e-bookban összegyűjtöttünk neked 33-at, amelyek több évre elegendő ötletet adnak.
Összegyűjtöttük neked a legfontosabb e-mail-marketinges útmutatókat az előfizetéses blogunkról, ezeket e-book formájában megkapod a tréning után.
Megnyitási és átkattintási arányokkal együtt. Nézd meg, látni fogod, hogy miért működött – utána pedig bátran másold le a saját közönségedre.
Vendégünk vagy. Mindenre.
Magyarország legmenőbb tréningjeit szeretnénk tartani, ezért ezen a napon Instagram-kompatibilis ételekkel várunk (az ételérzékenyekre is gondolunk), a szünetekben finom kávéval, finger foodokkal frissítheted fel magad korlátlan italfogyasztást biztosítunk (kávé, tea, gyümölcslé, üdítő).
Velünk a tanulás élmény (és szórakoztató). Marketingesnek lenni pedig rock and roll.
Direct response copywriter, a marketingszoveg.com főszerkesztője és a Kreatív Kontroll marketingvezetője. 2011-ben kezdte tanulni az értékesítési szövegírást (célirányosan), majd előbb szabadúszóként, végül a Kreatív Kontrollnál immár 1000-nél is több kampányanyag elkészítésében vett részt. Nagy eséllyel nemcsak láttál már olyan hirdetést, amit ő készített, hanem már vásároltál is belőle.
Marci szabadúszó szövegíróként kezdte, majd a Speak! Nyelviskola marketingeseként folytatta a pályafutását, ahol 4 év alatt felépítették az ország egyik legerősebb online jelenlétével bíró nyelviskoláját. 2 évig volt az előfizetőnk, többször kértük fel előadni, ma operatív vezetőként dolgozik nálunk és rendszeres szerzője a Marketingszöveg.comnak.
Senior szövegíró és marketinges. Szövegírási tudását magyar alapszakos egyetemi tanulmánya színesíti (kreatív írás és alkalmazott irodalom minorral).
Tartalommarketing-szakértő, a hazai marketingszakma fenegyereke. 2003 óta publikál, egy híroldal főszerkesztője is volt, ő a Kreatív Kontroll motorja. Becsléseink szerint 10 000-nél is több anyagot (így főcímet) írt már.
Ha gyengébb az e-mail-marketinged, mint lehetne, akkor (tíz)milliókat hagysz az asztalon – akkor is, ha KKV vagy. Ez a tréning épp időben jön ahhoz, hogy a Black Friday- és karácsonyi kampányod (például) ne csak átlagos (vagy egyenesen lebőgés), hanem kasszarobbantó siker legyen.
Ha most jössz, 2020-ra ez a tudás gazdagabbá tesz. Ha 2020-ban, akkor ezt a pénzt végleg elveszíted. Tarts velünk és használd ezt a tudást a következő évtizedekben bármikor.
Az oldalt a Kreatív Kontroll Kft. készítette.
1131 Budapest, Szent László út 101–103. [email protected]
Adatvédelmi azonosítószám: NAIH-92417/2015.