Amikor a konferencia végén álló tapssal és ovációval köszöni meg a közönség a 3 napot, akkor tudod, hogy valami nagy történt a marketingben.
Amikor végigpörgeted az Instagramot, Twittert, Facebookot és a Digital Marketer belső csoportját, akkor látod, hogy milyen tartalomdús és izgalmas a konferencia.
És amikor a 4000 résztvevő között a legnagyobb marketingeseket is felfedezed, akkor elkönyveled magadban, hogy a Traffic & Conversion nem csak a reklámja szerint nagy, hanem valóban az.
Nézzük, hogy mi történt a 3. napon. Ahogy az előző 2 napnál már megszokhattad, ez még csak a rövid összefoglaló – a részletes anyagokkal folyamatosan jelentkezünk majd ezen a blogon, az előfizetős csoportban és a Kontent magazinban is.
Ha nincs még előfizetésed, akkor gyorsan pótold, hogy ne maradj le semmiről.
Így készíts lead magneteket 30 másodperc alatt egyetlen szó megírása nélkül
Előfizetői tartalom
Kattints a gombra és olvasd el, hogy mi mindent tartalmaz az előfizetés, miért éri meg és miért nem akarsz ebből kimaradni.