Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek
Olvasási idő: 16 perc

Online tartalomaudit: 8 előny, amiből a céged profitálhat

  • Szerző: Kovács Noémi
  • Kategóriák: Marketing, Tartalommarketing

Sok márka számára a tartalommarketing-folyamat összetett és kifinomult utazást jelent. Mielőtt azonban elindulnál vagy irányt váltanál ezen a kalandos úton, esetleg úgy érzed, hogy jelenleg csak kisebb-nagyobb döccenőkkel tudod a kanyarokat bevenni, kritikus fontosságú, hogy elvégezz a weboldaladon egy tartalomauditot. Mivel minden online marketing – és így tartalommarketing – folyamat alfája és ómegája a weboldal, emiatt nem elhanyagolható szempont, hogy milyen minőségű és mennyiségű tartalmak jelennek meg ezen a virtuális névjegykártyán.

Bár az online tartalmak felülvizsgálata hosszú és fáradtságos folyamatnak tűnhet, számtalan előnyt tartogat a céged számára. Ráadásul vannak olyan árulkodó jelek, amelyek alapján mindenképpen megfontolandó a weboldalra kikerülő, illetve az egyéb online tartalmak felülvizsgálata.

Milyen jelek utalnak arra, hogy itt az ideje az online tartalomauditnak?

  1. Kevesebben olvassák a blogodat

Amennyiben te sem hanyagolod el a statisztikák rendszeres nyomon követését és a látogatottság mérésére – többek között – a Google Analyticset is használod, feltűnhet a csökkenő tendencia. Mármint azt, ami a blogod iránti érdeklődést illeti.

Amennyiben a probléma még a rendszeres tartalomgyártás mellett is huzamosabb ideig fennáll, mindenképpen célszerű megnézni, hogy mi indíthatta el a folyamatot. Nem a célközönségednek megfelelő a témaválasztás? Nincsenek benne releváns, hiteles információk? A stílussal van probléma, esetleg a helyesírással?

Vagy a publikált cikked nem felel meg a SEO-irányelveknek, esetleg az újabb algoritmusfrissítés fogott ki rajtad? Nem reszponzív a cikked felépítése/szerkesztése, ezért a mobilról olvasó látogatókat kapásból elveszíted?

Bármilyen gond áll is a háttérben, érdemes utána járni a kérdésnek, mert ez csupán a probléma gyökere: a látogatottságát veszítő blog újabb akadályokat és buktatókat szül a tartalommarketing folyamataid során.

  1. Csökken az organikus forgalmad

A kevesebb látogatót elérő blog egyik közvetlen következménye, hogy csökkenni fog az organikus forgalmad is. Mivel a weboldalakon általában a blogszekció az egyetlen folyamatosan frissülő tartalom, nemcsak a márkaépítés és a szakértői státuszépítés miatt, hanem keresőoptimalizálási szempontból is rendkívüli jelentősége van.

 

Gyakorlatilag amikor a nagy keresőmotorokban megjelenik egy-egy kulcsszavakkal megtűzdelt cikked, azzal tudod hirdetési költségek bevonása nélkül a weboldaladra terelni a forgalmat. Amennyiben a keresőmotorok nem tartják elég jó minőségűnek a tartalmaidat, a blogod kevésbé lesz látható a találati oldalakon, így az organikus elérése is csökkenni fog.

  1. Drágább lesz a működésed: többet költesz PPC-re és az új leadekre

Alacsony organikus forgalom mellett vagy annak hiányában hirdetések segítségével fogod tudni teljesíteni az üzleti, valamint a marketing céljaidat. Ez azonban nemcsak a PPC költéseidet nyomhatja meg, de így az új leadek is egyre drágábbá válnak, akár 20-40%-kal magasabb áron juthatsz hozzá az érdeklődőhöz. És akkor a konverzióról még szót sem ejtettünk.

Ezzel természetesen nem azt mondjuk, hogy a PPC ördögtől való dolog lenne, de nem lehet csak erre az egyébként egyre drágább eszközre támaszkodni, főleg akkor, amikor esetleg egy tartalmi kincsesbányán csücsülsz. Időszakos – max. 1-2 hónapig – tartó kampányok során, amikor gyorsan kell értékesítened a PPC rendkívül hatékony megoldás lehet. Hosszú távon azonban nem biztos, hogy van annyira kifizetődő, mint a tartalommarketing, hogy megérje csak erre alapoznod.

Itt jön képbe az online tartalomaudit

Ahhoz, hogy ki tudjuk küszöbölni a minőségi tartalom ellen vétett hibákat, először azonosítanunk kell őket és elemeznünk szükséges a rendelkezésre álló adatokat. Ezután meg kell értenünk, hogy a feltárt problémák milyen folyamat részét képezik, majd az eredmények és elemzés birtokában javaslatot teszünk arra, hogyan fogjuk a napfényre hozott hibákat kijavítani.

Az online tartalomaudit hatékony eszköz annak érdekében, hogy a weboldal tartalmát szakmai szemmel is megvizsgáljuk. Mennyire releváns, pontos és vonzó a weboldalra felkerült tartalom? Mennyire jók a tartalomterjesztéshez kapcsolható folyamatok?

A tartalomellenőrzési folyamat megmutatja, hogy milyen tartalmak az igazán hatékonyak a weboldaladon – azaz vonzza a látogatót, esetleg eladásokat vagy leadeket generál –, de azokat sem rejti véka alá, amelyek már elavultak vagy nem hasznosak a weboldal látogatói számára. Ezen felül olyan tartalmi résekre is rávilágít, ahol még lenne helye és teendője a tartalomgyártásért felelős kollégáknak.

(Zárójeles megjegyzés, most kicsit hazabeszélek: nálunk például a web content audit egy átfogó online marketing audit részét képezi. Ennek keretében 3 területet vizsgálunk: a weboldalra kikerülő tartalmak vizsgálata mellett készítünk egy weboldalelemzést és egy közösségi média analízist is.

Ennek köszönhetően egy komplett folyamatban és egységként tudunk a későbbi online marketing folyamatokra vonatkozó tanácsot adni, hiszen a tartalmak mennyisége és milyensége mellett megnézzük azt is, hogy a weboldal önmagában hogyan teljesít – például jó-e a strukturális felépítése, mennyire vonzó a látogatóknak, könnyű-e a navigálni és mondjuk fizetni a felületen – ez a weboldalelemzés.

Emellett a közösségi média jelenlét analízis segítségével azt nézzük meg, hogy milyen a profilod felépítése és minősége, elvégzünk egy közönségelemzést, megnézzük, hogy milyen az ide kikerülő tartalmak minősége és rendszeressége, hogyan zajlik a kommentkezelés és milyen a kommunikációs összhang például a weboldaladdal, illetve más marketingkommunikációs csatornákkal.

Külön kérés ellenében pedig konkurenciafigyelést és versenytárselemzést is elvégzünk, így téve teljesen komplex egésszé a vizsgálatot. De ebből talán látható, hogy nemcsak a saját magunk örömére szajkózzuk a tartalom minőségének fontosságát, hanem valóban hiszünk a hatékonyságában.)

Az online tartalomaudit 8 előnye

  1. A problémák azonosítása mellett, javul az elérésed

Amint elkezded a tartalmaid auditálását, átnézed a weboldalad egyes elemeit és eszközeit, látni fogod, hogy mik okozhatnak problémákat a weboldalad működésében. A felülvizsgálat segítségével a teljesítménnyel kapcsolatos problémák javítása és a hibás hivatkozások kijavítása is megvalósulhat, valamint a weboldal általános elérhetősége is fejlődhet.

Ezek a lépések nemcsak értékesebbé teszik a weboldaladat a keresőmotorok számára – amiért előrébb fogják sorolni a keresési találatok között –, de vonzóbbá teszik a weboldalt a visszatérő érdeklődők és az új látogatók számára is.

  1. Az újra felhasználható tartalmak azonosítása

A weboldal használhatósága, a látogatók hűsége, illetve a keresési rangsorolása az értékes és naprakész információkon múlik. Azonban, még ha ezt figyelembe is vesszük, nem mindig kell a semmiből teljesen új tartalmat létrehoznunk, amennyiben a rendelkezésünkre állnak olyan cikkek, blogbejegyzések és egyéb anyagok, amelyek egy adott cél elérése érdekében újra felhasználhatók.

Tartalomaudit során vegyél figyelembe minden olyan témát, amely a célközönséged számára továbbra is aktuális, de új tényekkel vagy statisztikákkal kiegészítve, aktualizálva ismét közzé teheted, illetve frissítheted a korábban megírt és publikált cikket. Ez több, mint egy blogbejegyzés átfogalmazása: arról szól, hogy több értéket adjunk hozzá új információk beépítésével a már meglévő anyaghoz.

  1. A tartalmi hézagok megtalálása

A tartalmak felülvizsgálata és szelektálása rávilágít arra is, hogy mely területeken hiányos az információátadásunk, azaz milyen témákban nem készítettünk még blogcikkeket, videókat vagy épp infografikákat – amire egyébként a célközönségünk is igényt tartana.

Ez potenciálisan olyan értékes információ lehet, amelyet a közönséged keres. A tartalmi hézagok megtalálásával látni fogod, milyen speciális témakörben lehet szükség új anyagok létrehozására, amelyek a publikálásukat követően tovább fogják növelni a weboldalad és a márkád értékét egyaránt.

További előny, hogy az új témák felfedezése nemcsak a meglévő közönséged elköteleződését növelheti, de új szegmenseket is megszólíthatsz velük. Ezáltal még több lehetőség nyílik arra, hogy a weboldaladra érkező forgalmat eladásokká alakítsd.

  1. A tartalom minősége a keresési találatok rangsorára is pozitívan hat

A tartalomaudit egyik legfontosabb dolga az, hogy értékelje a webhelyen megjelenő tartalmak minőségét – több szempontból is. A teljesség igénye nélkül például:

  • Megfelel a szöveg helyesírás szabályainak?
  • Stílusában jó, közepes vagy gyenge minőségű?
  • A hosszát tekintve, rövidebb és könnyedebb vagy hosszabb és gazdagabb tartalmak vannak többségben?
  • Elérik azt a minimum szószámot, amit a Google már értékesnek ítél?
  • Jól tagolt – főcím, lead, alcímek stb. – a szöveg? Reszponzívak a bekezdések?
  • Megfelelő a kulcsszósűrűség és nincs kulcsszó-halmozás?
  • Mi a helyzet a metaadatok töltésével?
  • A célközönséghez szólnak és elég értéket közvetítenek?

Fontos választ kapni ezekre a kérdésekre, hiszen a Google algoritmusa például több mint 500 szempontot felvonultató rendszer segítségével skálázza a tartalmakat. A rendszert nem lehet kijátszani, hiszen könnyedén felismeri a nem elég értékes, illetve a rövid és ismétlődő tartalmakat.

Az ilyen kontentekkel dolgozó weboldalak azonban nem ússzák meg szárazon: az alacsonyabb minőségű tartalom miatt büntetni fogják az adott weboldalt és biztosra vehető, hogy a keresési rangsorokban is inkább hátulról lesz az első.

Éppen ezért, értékeld a minőségi tartalmat! Nagyon sokféleképpen lehet egy dolgot elmondani, ezért próbálj meg nem beállni a sorba. Mindig próbáld meg új szemszögből nézni és megvilágítani az azonos témákat, úgy, hogy az olvasásra és kattintásra csábítsa az olvasókat, de közben folyamatosan új ismeretekkel gyarapítsd a tudásukat.

Ne feledd: egy honlap sok cikket elbír, de ha az azokban átadott információ nem képvisel értéket az olvasó számára, akkor az a tartalom gyenge minőségűnek számít. Ennek következménye a látogatók negatív reakciója, a magas visszafordulási arány stb.  Emiatt az adott tartalom egyszerűen nem fogja elérni a célját, ráadásul a Google is hátrébb fogja sorolni.

  1. Jobb SEO, kevesebb PPC

Fontos szem előtt tartani, hogy ma már egy tartalom nemcsak az írás stílusa, tematikája, relevanciája által minősül minőséginek. Legalább ilyen fontos megfeleltetni a szöveget a keresőoptimalizálás, azaz a SEO szabályainak is.

A keresőoptimalizálás drasztikusan megváltozott az elmúlt években és ez a változás a javulás irányába mutat. A Google kb. 500 szempont alapján értékeli a tartalmadat és időről időre frissíti a SEO algoritmusát. A legutóbbi éppen 2022. május 25-én ment végbe.

Mit jelent mindez a gyakorlatban? Amit idáig ismertünk és amiről sejtettük, hogy működik, az valószínűleg más lesz, mint ami jövőre vagy akár a következő hónapban működni fog. A jó SEO emiatt elsősorban arra összpontosít, hogy ideális felhasználói élményt nyújtson, másodsorban pedig a keresőmotor kedvére tegyen.

Amennyiben a felhasználóknak-látogatóknak nincs jó tapasztalatuk a weboldaladdal kapcsolatban, a visszatérő látogatók aránya és az oldaladon eltöltött idő is csökkenni fog. Ezeket az adatokat a Google is felhasználja a weboldalad / blogcikked rangsorolása során.

Az általános felhasználói élmény javításával megtalálod azt az egyensúlyt, amely a Google-t is boldoggá teszi, ugyanakkor a felhasználók számára is értékes, elköteleződésnövelő tartalmat kínálhatsz. A felhasználói élmény javításában sokat segíthet a cikkek katalogizálása is a különböző címkék és kategóriák által, de a képek és a szavak számának optimalizálása, valamint a szöveg optimális szerkesztése, tagolása is hozzáteheti az eredményekhez a magáét.

  1. Az organikus keresés láthatóságának javítása

Annak megértése, hogy mi alapján – vagyis milyen kulcsszavak segítségével – szeretnéd rangsoroltatni a weboldaladat, az egyik első lépés a keresőmotorok által kiosztott előkelő helyezések megszerzéséhez. Fontos lépés, hiszen minél előrébb sikerül keveredned a Google találati listáján, az növeli a blogod vagy weboldalad láthatóságát is.

Ehhez első körben meg kell értened piacodat és ki kell ismerned a versenytársaidat. Ezt követően lesz szükség egy SEO-szakember segítségére, aki kidolgozhat egy on-page SEO tervet, amely integrálja a kiválasztott kulcsszavakat a webhely tartalmának és kódjának meghatározott területein. A keresőmotorok, beleértve a Google-t is, ezután meghatározzák a webhelyed rangsorát az oldal tartalma és annak optimalizálása alapján.

Ami fontos tipp, hogy a kulcsszavak nem korlátozódhatnak az oldalak címére vagy az egyes blogbejegyzések címére és minden oldalon használni kell őket. Figyelned kell arra is, hogy legyen elegendő számú célzott long tail kulcsszó, de ne vidd túlzásba őket, a tartalom hosszától függetlenül egyetlen oldalon sem jelenhet meg 5-nél többször. De van még néhány ilyen „apróság”, amire egy SEO-szakember biztosan felhívja a figyelmed.

  1. Struktúra-optimalizálás

Szokták mondani, hogy a weboldal funkcionalitásának és kialakításának csak a fantáziád és a pénztárcád szab határt. Azonban a weboldal tervezés során érdemes nem a saját ízlésedre hagyatkozni, mert célravezetőbb lehet a felhasználók fejével gondolkodni.

A túlságosan bonyolult kialakítás, a túlzsúfolt weboldalak és a túl sok információ a végeredményt illetően mind kontraproduktív lehet a márkák számára. Ha a weboldal nem közli a közvetíti egyértelműen és tömören a felhasználók felé a célját és azt, hogy jó helyen vannak, a látogatók rövid úton lepattannak és több mint valószínű, hogy soha többé nem is térnek vissza. Ökölszabályként mi azt szoktuk mondani, hogy ideális esetben egy zsírúj látogatónak maximum 30 másodperc alatt rá kell jönnie arra, hogy mivel foglalkozik a weboldal és mi a célja.

A tartalomaudit éppen ezért nemcsak a tartalmaid felülvizsgálatában segíthet, hanem abban is, hogy megmutatja, a weboldalon milyen területek szorulnak más felépítésre, milyen típusú struktúra, tartalom és funkció válik be a látogatók számára.

A weboldal céljának egyértelműnek kell lennie, különösen a főoldalon, már a hero shot-on érdemes elkezdeni a kommunikációt a legerősebb értékajánlattal, amit a céged adhat. Így a felhasználók sokkal könnyebben tudják beazonosítani, hogy a megfelelő helyen vannak és rátalálhatnak arra az információra, termékre vagy épp szolgáltatásra, amit keresnek.

  1. A konverziók maximalizálása

Valószínűleg ez az elsőszámú ok az online tartalom, illetve a webkontent audit elvégzésére. Éppen ezért az auditnak meg kell vizsgálnia a weboldal legnépszerűbb céloldalait, azon belül is azok strukturális kialakítását, tartalmát és a cselekvésre ösztönző részeket, biztosítva ezzel azt, hogy maximalizálhassuk a konverziós arányt. Azonban ez nem egyszerű vagy gyors folyamat.

Ha egyedül veted bele magad a tartalomauditba, akár hónapokba is telhet, amíg rájössz, mi működik a weboldalon és mi nem. Mindazonáltal az audit során elvégzett adatgyűjtés, elemzés és a javaslatok megfogadása sikeresen növelheti a megtérülést. Emiatt a ROI közvetlenül kapcsolódik a tartalom teljesítményéhez, ezért nem érdemes lemondani róla.

Amennyiben szeretnéd egy külső szakértőre bízni a piszkos munkát, mert közben a saját feladataiddal és a többi teendővel is haladni akarsz, itt tudsz jelentkezni a weboldalelemzést, webkontent elemzést és social media jelenlét analízist tartalmazó online marketing audit szolgáltatásunkra:

Audit 02

  • Általános szerződési feltételek
    A jelen általános szerződési feltételek – a továbbiakban: „ászf” – a Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – a továbbiakban: „Szolgáltató” – által a www.kreativkontroll.hu, www.marketingszovegiras.hu, www.keresztenyvallalkozo.hu és www.contentplage.hu honlapokon keresztül nyújtott szolgáltatás – a továbbiakban: „Szolgáltatás” – igénybevételének feltételeit szabályozza. Jelen ászf elválaszthatatlan részét képezi az adatvédelmi nyilatkozat.

    1. A Szolgáltatás nyújtója
    Név: Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
    Székhely: 1131 Budapest, Szent László út 101–103/B. V/120.
    Postacím: 1024 Budapest, Margit körút 29/A. VI/2.
    Cégjegyzékszám: 01 09 958932
    Statisztikai számjel: 23297663-5819-113-01
    Adószám: 23297663-2-41
    E-mail-cím: [email protected]
    Telefonszám: +36-20/372-6226

    2. A Szolgáltatás leírása
    A Szolgáltató a www.kreativkontroll.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) keresztül nyújtott szolgáltatásával a marketingszövegek írásához és online marketing tevékenységekhez kapcsolódó cikkeket, tanulmányokat és egyéb tartalmakat oszt meg a Szolgáltatás felhasználóival (a továbbiakban: „Felhasználó”). A Szolgáltatás célja, hogy a Felhasználók megismerjék a marketingszöveg-írás és az online marketing legújabb trendjeit, és a gyakorlatban is hasznosítható ismereteket szerezzenek a témában.

    A Szolgáltató a www.marketingszovegiras.hu, www.contentplage.hu és www.keresztenyvallalkozo.hu oldalakon élő eseményeket (konferenciákat, tréningeket stb.) szervez, azokhoz belépőjegyeket értékesít.

    3. A szerződés tárgya
    Jelen szerződés alapján a Felhasználó megbízza a Szolgáltatót a Szolgáltatás keretében online marketinggel kapcsolatos tananyagok rendelkezésre bocsátásával a www.kreativkontroll.hu oldalon történő jelentkezéssel vagy belépőjegyet vált rendezvényre a www.marketingszovegiras.hu, www.keresztenyvallalkozo.hu, illetve www.contentplage.hu weboldalak valamelyikén. A szerződés tárgyát képezik egyrészt a Szolgáltatáson keresztül, a szerződés megkötésének időpontjában hozzáférhető anyagok, valamint a Szolgáltató által később elkészített, és a honlapon keresztül közzétett anyagok. A Szolgáltatás kizárólagos nyújtója a Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, aki a megbízást kifejezetten elfogadja.

    A fenti Szolgáltatáson kívül a Szolgáltató esetileg egyéni ajánlatokat tesz közzé a honlapon, amik a marketingszövegek megírásával kapcsolatos egyéb szolgáltatások (személyes képzések, konzultációs lehetőségek, tanácsadás és coaching stb.) nyújtására, illetve kiadványok nyomtatott vagy elektronikus formátumú műpéldányainak átruházására (a továbbiakban: „Egyéb szolgáltatás”) vonatkoznak. Ezen ajánlatokra vonatkozó szerződés a Szerződő Felek között ráutaló magatartással, a megrendelőgomb lenyomásával jön létre az Egyéb szolgáltatás adatlapja szerinti tartalommal és áron.

    4. A szerződés létrejötte
    Jelen szerződés a Szolgáltató és a Felhasználó – a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek” – között ráutaló magatartással, a Felhasználó által a www.kreativkontroll.hu, www.marketingszovegiras.hu, www.keresztenyvallalkozo.hu vagy www.contentplage.hu weboldalon, vagy annak aloldalán található regisztrációs űrlap kitöltésével, és a megrendelőgomb lenyomásával jön létre.

    A Felhasználó jelen szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva.

    A jelentkezés során a látogató által megadott adatoknak hiánytalannak és valósnak kell lenniük. A látogató nyilatkozik arról, hogy az így megadott adatok hiánytalanok és valósak.

    Jelen Szerződés elfogadásával a Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után azonnal megkezdje.

    5. Jelentkezés visszaigazolása
    A Szolgáltató a beérkezett regisztrációkat haladéktalanul megvizsgálja, és azok megérkezését visszaigazolja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett regisztrációt indoklás nélkül elutasítsa. Az elfogadott regisztrációk elektronikus levélben kerülnek visszaigazolásra.

    6. A részvételi díj mértéke és az ingyenes próbaidőszak
    A kreativkontroll.hu előfizetői Szolgáltatás nyújtásáért a Szolgáltató a választott csomagtól függően havonta 7990 Ft+áfa, összesen bruttó 10 147 forint, havonta 39 990 Ft+áfa, összesen bruttó 50 787 forint vagy havonta 199 990 Ft+áfa, összesen bruttó 253 987 forint megbízási alapdíjra jogosult azzal, hogy a Felhasználó a honlapon részletezett feltételek szerint kedvezményekre, különösen egyszeri ingyenes próbaidőszakra lehet jogosult.

    Az élő eseményekre megváltott belépőjegyek nem válthatóak vissza.

    7. A megbízási díj teljesítése
    A kreativkontroll.hu előfizetői rendszere esetén regisztráció során a jelentkezőnek meg kell adnia érvényes bankkártyaadatait. A jelentkező kijelenti, hogy a megadott bankkártyaadatok valósak, és a megadott bankkártyával jogszerűen rendelkezik. Élő esemény belépőjegyét bankkártyával vagy átutalással is fizetni lehet.

    A Szerződő Felek kijelentik, hogy a Szolgáltatáshoz kapcsolódó, Braintree nevű fizetési rendszert a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., (R.C.S. Luxembourg B 118 349) üzemelteti, ami a szerződés teljesítése során a Szerződő Felek teljesítési segédjének minősül. A Braintree általános szerződési feltételei és az adatvédelmi nyilatkozata folyamatosan megismerhetők a https://www.braintreepayments.com/legal weboldalon, amiket a Szerződő Felek megismertek és elfogadtak.

    Szolgáltató kijelenti, hogy a weboldalon megadott bankkártyaadatokhoz nem fér hozzá, azokat nem látja.

    Az esetleges ingyenes próbaidőszak végeztével a Szolgáltató a havonta esedékes megbízási díjat előre, a fizetési szolgáltatón keresztül vonja le a Felhasználó bankkártyájáról (csak az előfizetői rendszer esetében, élő eseményeknél nincsen utólagos terhelés).

    8. Számlázás
    A megbízási díj levonását követő 15 napon belül a Szolgáltató elektronikus számlát köteles kiállítani, amelyet elektronikus úton juttat el a Felhasználóhoz. A Felhasználó az elektronikus számla kiállítását kifejezetten elfogadja.

    9. Felmondás kezdeményezése
    A Felhasználó a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés felmondását a honlapon keresztül, vagy a felmondást tartalmazó jognyilatkozatát az [email protected] e-mail-címre elküldve kezdeményezheti. A felhasználói fiókban gombnyomással történő lemondás azonnal életbe lép, a fenti elektronikus levélcímre küldött üzenet esetén a hozzáférés megszüntetése 24 órán belül történik meg.

    A Szolgáltatás lemondása esetén a zárt (előfizetői) felülethez a hozzáférés azonnal megszűnik. A lemondással az előfizető tudomásul veszi, hogy az előre kifizetett havi díj fennmaradó napjainak összege nem jár vissza, elveszik.

    Élő eseményre váltott belépőjegy nem vonható vissza.

    10. Felmondás az ingyenes próbaidőszak alatt
    A fogyasztónak nem minősülő Felhasználó az ingyenes próbaidőszak alatt azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést.

    11. A fogyasztókat megillető felmondási, illetve elállási jog
    A fogyasztónak minősülő Felhasználó a szerződés megkötését követő 14 naptári napon belül azonnali hatállyal, indoklás nélkül felmondhatja a Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést. Az ingyenes próbaidőszak letelte esetén a Szolgáltató a megbízási díj időarányos részére lesz jogosult azzal, hogy a korábban megfizetett megbízási díj ezt meghaladó részét a Felhasználó bankkártyájára visszafizeti.

    A fogyasztónak minősülő Felhasználó az ingó dolognak minősülő termék tulajdonjogának átruházására irányuló szerződéstől a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül elállhat.

    12. Rendes felmondás
    A Szerződő Felek bármelyike – jelen szerződés 9. és 10. pontjaiba foglalt rendelkezésekkel összhangban – a szerződés megkötését követő 14. naptári nap után azt bármikor felmondhatja azzal, hogy a felmondási idő utolsó napja az utolsó megbízási díj levonását követő harmincadik napra esik. A felmondással együtt jár a tagsági fiók megszüntetése, amely miatt a zárt (előfizetői) anyagokhoz való hozzáférési lehetőség is törlődik.

    13. Rendkívüli felmondás
    A Szerződő Felek a jelen szerződést a másik félhez intézett egyoldalú jognyilatkozattal, azonnali hatállyal abban az esetben mondhatják fel, ha a másik fél a jelen szerződésből eredő lényeges kötelezettségét ismételten vagy súlyosan megszegi.

    14. Kártérítési felelősség kizárása
    A Szolgáltató a szerződés teljesítésével összefüggésben bekövetkező károkért való kártérítési felelősségét az irányadó jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárja.

    15. Szerzői jogok
    A Szerződő Felek kijelentik, hogy a weboldal, annak elemei és az azon keresztül közzétett vagy elérhetővé tett anyagok (cikkek, rögzített előadások, tanulmányok stb.) szerzői jogi védelem alatt állnak. Jelen szerződés egyetlen része sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Felhasználó a szerzői jogi védelem alatt álló weboldal elemek, anyagok vagy azok valamely részének a magáncélú szabad felhasználás körét meghaladó bármilyen további felhasználására engedélyt vagy jogot szerzett volna. A Szolgáltató a szerzői jogi védelem alatt álló weboldal elemek és anyagok minden további felhasználását – ideértve, de nem kizárólagosan azok másolását, többszörözését, átdolgozását, fordítását, nyilvános előadását, internet vagy más eszköz útján történő bármilyen nyilvánossághoz közvetítését, weblink útján vagy más hasonló módon történő hozzáférhetővé tételét – kifejezetten megtiltja.

    A weboldal elemeinek és a weboldalon elérhetővé tett anyagok engedély nélküli felhasználása – ideértve, de nem kizárólagosan azok másolását, többszörözését, átdolgozását, fordítását, nyilvános előadását, internet vagy más eszköz útján történő bármilyen nyilvánossághoz közvetítését – szerzői jogsértésnek minősül. A jogsértés következményeként a Felhasználó a Szolgáltató írásbeli felszólítása alapján 8 napon belül 10 Ft+áfa/karakter, de legalább 100 000 Ft+áfa díj megfizetésére kötelezhető. Ennek teljesítése hiányában a Szolgáltató bírósági úton szerezhet érvényt a jogsértésből eredő anyagi kompenzációs igényeinek a Felhasználóval szemben.

    16. Teljességi záradék
    A jelen szerződés a benne szabályozott jogviszony tekintetében a Szerződő Felek teljes megállapodását tartalmazza, és bármely esetleges korábbi szóbeli vagy írásbeli megállapodást hatálytalanít.

    17. A szerződés hatálya
    A szerződés határozatlan időtartamra jött létre.

    18. Szerződésre irányadó jog és záró rendelkezések
    A felek a jelen szerződésben nem rendezett kérdések tárgyában a Ptk. és az egyéb hatályos magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.

    A Szerződő Felek kijelentik, hogy a szerződés teljesítésének országa Magyarország.

    19. Panaszkezelés
    A Felhasználó Szolgáltatással kapcsolatos panaszait a Szolgáltató következő elektronikus levelezési címére küldheti: [email protected].

    A vásárló a fentieken túl panaszával, észrevételével a következő szervekhez is fordulhat:

    Polgármesteri Hivatal Jegyzője
    1139 Budapest, Béke tér 1.

    Továbbá:

    Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete
    Levelezési cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III/310.

    Panasz tehető a területileg illetékes járási hivatalnál.

    A Szolgáltató által igénybe vett tárhelyszolgáltató adatai:

    DigitalOcean
    101 Avenue of the Americas, 10th Floor New York
    NY 10013
    FRA1 szerver (Frankfurt)
    E-mail: [email protected]

    Jelen általános szerződési feltételek folyamatosan hozzáférhetőek és szabadon letölthetőek a www.kreativkontroll.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek weboldalon.
  • Adatvédelmi nyilatkozat
    1. A nyilatkozat célja
    1.1 Jelen adatvédelmi nyilatkozat célja, hogy a Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1131 Budapest, Szent László út 101–103/B. V/120.; cégjegyzékszám: 01 09 958932; adószám: 23297663-2-41) által a www.kreativkontroll.hu, a www.marketingszovegiras.hu, a www.kontentmagazin.hu, a www.kontentpub.hu, a www.keresztenyvallalkozo.hu, a www.marketingorseg.hu és a www.contentplage.hu internetes oldalakon (továbbiakban: Weboldalakon) alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket rögzítse.

    1.2 Adatkezelésünkre az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

    az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. ápr. 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről;
    az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (a továbbiakban: Infotv.);
    a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv., valamint
    a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. tv.
    2. Adatkezelő megnevezése
    Név: Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
    Székhely: 1131 Budapest, Szent László út 101–103/B. V/120.
    Telefonszám: +36-20/372-6226
    E-mail-cím: [email protected]
    Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-61059/2012., NAIH-92417/2015.

    3. A kezelt személyes adatok köre
    3.1 A felhasználói fiók létrehozása előtt a felhasználó a következő személyes adatait köteles megadni:

    Név
    Lakcím
    Levelezési cím
    Telefonszám
    Adóazonosító jel vagy adószám
    E-mail-cím
    3.2 A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: a felhasználó bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít (például IP-cím). Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer a felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag az adatkezelő fér hozzá.

    3.3 A rendszer használata során a fizetési szolgáltató által generált, a felhasználót azonosító számsor továbbításra kerül az Adatkezelő részére.

    3.4 A megadott személyes adatokhoz az Adatkezelő munkatársai (megbízottjai) férhetnek hozzá feladataik ellátása során. A jelen tájékoztatóban megjelölt gazdasági társaságokhoz csak a feladatuk ellátásához szükséges mennyiségű és minőségű adatot továbbítjuk. Az Adatkezelő csak kivételes esetekben adja át más adatkezelőnek a személyes adatokat (például ha bírósági eljárás során hivatalos úton vagy a rendőrségi eljárásban kérik ki az adatokat).

    4. Az adatkezelés jogalapja, módja és célja
    4.1 Az adatkezelő jogalapja a felhasználó személyes adatainak kezelésére a felhasználó önkéntes hozzájárulása saját személyes adatainak kezeléséhez az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 5. § (1) a) pontja alapján.

    4.2 A személyes adatokat az Adatkezelő a jelen tájékoztatóban megjelölt vállalkozás által biztosított, bérelt szerverein, illetve bizonyos esetekben papíralapon irattárban tárolja. Adatkezelő gondoskodik a személyes adatok megfelelő védelméről és a jogosulatlan hozzáférés megakadályozásáról, így például a szerveren történő adathozzáférést naplózza, így az mindig ellenőrizhető, hogy az adatokhoz ki fért hozzá.

    4.3 Az adatkezelő jogszabályi felhatalmazás alapján, a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat.

    4.4 A személyes adatok kezelésére kizárólag célhoz kötötten kerül sor. A személyes adatok kezelésének célja a Weboldalakon keresztül biztosított szolgáltatások nyújtása, ezekkel kapcsolatban hírlevelek küldése, oktatóanyagok továbbítása a felhasználóknak, az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás és számlák kiállítása.

    4.5 Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, a felhasználók jogainak védelme.

    4.6 Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az e pontokban leírt céloktól eltérő célokra nem használja fel. Személyes adatok harmadik személynek, vagy hatóságok számára történő kiadása – jogszabály eltérő rendelkezése hiányában – kizárólag a felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges.

    4.7 A fentiek alapján az adatkezelés jogalapja részben jogi kötelezettség teljesítése (a számlázás miatt), részben szerződés teljesítése (az előfizetői feltételek alapján), részben jogos érdek (csalások megelőzése, direkt marketing), ezeken túl pedig jogalap még az érintett hozzájárulása.

    5. Az adatkezelés időtartama
    5.1 A regisztráció és a Weboldalak szolgáltatásainak használata során megadott személyes adatok kezelése a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés megszüntetéséig tart.

    5.2 Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályokban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését.

    5.3 A szolgáltatás alapfeltétele a szerződéses jogviszony és az adójogszabályok szerinti számlázási adatok kezelése, így a megadott személyes adatok egy része jogérvényesítéshez és hatóság felé való elszámoláshoz szükséges, így jogi kötelezettség teljesítéséhez jogos érdek alapján kezelhető, ezek törlése nem kérhető alanyi jogon.

    6. Személyes adatok továbbítása és feldolgozása
    6.1 A Weboldalak szolgáltatásainak használata során az adatkezelő a felhasználó személyes adatait jogosult továbbítani az alábbi jogi személy irányába (a bankkártya-elfogadást biztosító szolgáltató): PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349).

    6.2 A fentieken túl a felhasználóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Felhasználó kifejezett hozzájárulása alapján kerülhet sor.

    6.3 A Weboldalak szolgáltatásainak használata során az adatkezelő a következő adatfeldolgozókat veheti igénybe:

    a.) Tárhelyszolgáltatóként:
    DigitalOcean
    101 Avenue of the Americas, 10th Floor
    New York NY 10013
    Adattárolás az EU területén lévő FRA1 szerveren (Frankfurt) történik.
    [email protected]

    b.) Marketingszoftverként:
    SalesAutopilot Kft.
    1089 Budapest, Golgota utca 3.

    c.) Vállalatirányítási szoftverként:
    Easypage Software Kft.
    7973 Endrőc, Fő utca 71.

    d.) Könyvelési szolgáltatásként:
    Rubinform Kft.
    1131 Budapest, Szent László út 101–103.

    e.) Posta- és futárszolgáltatásként:
    Complexpress Logisztika Kft.
    1033 Budapest, Szentendrei út 89–95. PP Center

    6.4 Adatvédelmi incidensnek tekintjük a biztonság olyan sérülését, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi. Minden tudomásunkra jutott incidenst az Infotv. 15. § és a GDPR 33. cikk (5) bekezdés alapján adatvédelmi felelősünk a hatóság számára jelzi.

    7. Felhasználói jogok és jogérvényesítési lehetőségek
    7.1 Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül elektronikus úton adja meg a kért tájékoztatást.

    7.2 A felhasználó jogosult a helytelenül rögzített személyes adatainak helyesbítését vagy kiegészítését kérni.

    7.3 A felhasználó jogosult személyes adatainak törlését kérni. A törlés nem vonatkozik a jogszabályok (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

    7.4 Az adatkezelés érintettje jogosult adatai elhordozását kérni, mely keretében Adatkezelő számítógépen olvasható formátumban továbbítja az általa kezelt személyes adatokat az érintett vagy az általa megjelölt adatkezelő számára.

    7.5 Az érintett a jelen nyilatkozatban ismertetett jogait az alábbi elérhetőségen keresztül gyakorolhatja:

    Levelezési cím: 1024 Budapest, Margit körút 29/A.
    E-mail: [email protected]

    7.6 A felhasználó az Infotv., valamint a Polgári Törvénykönyv alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, továbbá Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.) fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén.

    8. Hírlevelek
    8.1 A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket – akár postai úton is – az adatkezelő csak a felhasználó kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. A felhasználó bármikor leiratkozhat a hírlevélről a hírlevél alján elhelyezett link segítségével.

    9. Élő rendezvények
    9.1 Az üzemeltető által szervezett élő események – jellemzően tréningek, konferenciák, meetupok stb. – jelentkezői elfogadják, hogy a szervező a rendezvényen kép- és hangfelvételt készíthet. A felvételek célja a szolgáltatás teljesebbé tétele és marketingkommunikációs felhasználás.

    9.2 A jelentkezéssel a résztvevő kifejezetten hozzájárul a felvételek készítéséhez, és az ahhoz fűződő jogairól lemond.

    10. Záró rendelkezések
    10.1 Az adatkezelő kötelezi magát, hogy gondoskodik az általa kezelt személyes adatok biztonságáról, megteszi azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását.

    10.2 Az adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen nyilatkozatot a felhasználók értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Az adatkezelő jelen adatvédelmi nyilatkozat módosításairól szóló tájékoztatást közzéteszi a Weboldalon. A módosítás hatályba lépését követően a felhasználó a szolgáltatás használatával, ráutaló magatartással tudomásul veszi a módosított nyilatkozatban foglaltakat.
Megosztom
Marketingszoveg.com

Az organikus forgalmad a múlté, míg a versenytársaid közben hasítanak? Derítsük ki együtt, mi a hiba!

Online marketing audit a Kreatív Kontrolltól.

Kattints a részletekért!

A Kontent nem tűnt el, csak átalakult.

Itt az első Kontent Évkönyv!

Részletekért kattints

Üzleti stressz és kiégés ellen: Business Burnout Biblia

VEDD MEG A KÖNYVET!

Részletekért kattints

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Oszd meg a cikket másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email
ElőzőElőző cikkA PR-cikk és a sales funnel: 10 módszer, amivel a hatékonyságát mérheted
Következő cikkKeresőoptimalizálás a gyakorlatban: mi a linképítés szerepe a kkv-k életében? [interjúval]Következő

Ezeket olvastad már?

Több tartalom, rosszabb eredmények?

A TrackMaven friss white-paperje (jelentésnek fordítjuk) szerint a kevesebb tényleg több, és nem több tartalomra

Elolvasom »

[Kutatási összefoglaló] Ezért teszi gazdaggá cégedet a tartalommarketing

Még meg se száradt a tinta a szokásos évindító marketingtrend-előrejelzéseken, de a Joe Pulizzi (korábbi

Elolvasom »

Ha unod a bullshiteket: 972%-os látogatottságnövelés egy céges bloggal

Undorít, hogy a marketingszakma tele van szubjektív véleményekkel és „szerintem így működik” szakmaiatlan habzásokkal, melyek

Elolvasom »

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
A jobb felhasználói élmény érdekében sütiket használunk. Elfogadom Nem fogadom el Adatvédelmi elveink
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.