Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XXXVII.] Bekeményített a YouTube

Spotify
Soundcloud

A YouTube története egyik legnagyobb kihívását éli, a Facebook öngyilkosság-megelőzési funkciókkal teszi jobbá a világot, a Snapchat különválasztja a reklámokat és az ismerősök posztjait.

A 37. adás meghallgatása naprakésszé tesz a marketingben:

Ha letöltöd az applikációnkat, akkor mindig elsők között kaphatod meg az adásokat.

Bekeményített a YouTube: videókat törölnek vagy szüntetik meg alattuk a kommentelési lehetőséget

A YouTube háza táján dagad egy pedofilbotrány: több hirdető visszavonta költéseit amiatt, hogy reklámjaik olyan tartalmaknál jelentek meg, amelyek vagy a pedofília határát súrolják, vagy konkrétan olyan kommentekkel tarkítják azokat egyes felhasználók.

Nem vet jó fényt a videómegosztóra az sem, hogy kiderült, a YouTube Kids applikációba néha becsúszott egy-egy zavarba ejtő tartalom. Több videón  kiszolgáltatott helyzetben lévő gyerekek láthatók vagy épp horrorisztikus ésvagy ártó szándékú az anyag. Olvasd el James Bride cikkét is.

Ha ez nem volna elég, a BuzzFeed azt is észrevette, hogy néhány napja szextartalmakat kezdett el kínálgatni a portál, például „Hogyan szexelj a gyermekeiddel”. Rákattintva erre szerencsére nem jelent meg találat, mint utólag kiderült, hekkertámadásról volt szó.

A YouTube lépéskényszerbe került, hiszen nem szeretne pénzt és presztízst veszíteni, ezért 150 ezer videót töröltek, 625 ezernél pedig lekapcsolták a kommentelési lehetőséget. Bezártak 270 felhasználói fiókot, valamint 50 ezer családbarátnak beállított csatornáról levették a reklámokat.

Nem kétséges, hogy a YouTube története legnagyobb botránya és kihívása előtt áll.

Az öngyilkosoknak segítene és az öngyilkosságra készülőket szűrné a Facebook

A közösségi média bejelentése szerint olyan megoldást fejlesztenek, amely gépi tanulással kiegészülve monitorozná a felhasználók bejegyzéseit. Ha valakinél öngyilkosságot megelőző viselkedési mintákat vesz észre az algoritmus, akkor automatikusan megpróbálja majd a segélyszolgálatokkal való kapcsolatfelvételre biztatni a felhasználót.

Adatvédelmi szabályozások miatt ez csak a világ egyetlen térségében nem lesz elérhető: az Európai Unióban.

Nagy frissítést jelentett be a Snapchat

A közösségi média közleménye szerint a Snapchat ezentúl különválasztja majd a barátokat és a hirdetéseket, vagyis ők igyekeznek nem alkalmazni azt a galád módszert, mely szerint egy reklámot össze kell mosni az ismerősök által generált tartalmakkal, hogy arra felfigyeljenek a felhasználók.

Evan Spiegel 60 másodpercben be is mutatta, hogy ez miképp fog kinézni: a jövőben egy helyett két elszeparált hírfolyam lesz, az egyikben csak az ismerősök tartalmai lesznek, a másikban jelenhetnek meg a márkák és véleményvezérek.

A Snapchat szerint a két tartalom keverése nem vált be, mert többek közt segítette az álhírek terjedését, a mostani lépés viszont segítheti a felhasználók önkifejezését.

A középkorúak jobban szeretik a Vibert, mint a fiatalok

A Neo Interactive felmérése szerint a netet használó magyarok 87 százaléka ismeri a Vibert, közülük 55 százalék használja is.

De a felhasználók negyede 35–44 év, 21 százalékuk 25–34 év, 20 százalék pedig 45–54 év közötti, és csupán 16 százaléknyi a 24 év alattiak aránya – annak ellenére, hogy az app a fiatalokat igyekszik megcélozni.

A felmérés arra is rávilágított, hogy a legtöbben (77%) privát csevegésre vagy szöveges üzenetküldésre használják a Vibert, 41 százalék ingyenes telefonhívásokat indít. A videótelefonálás lett a harmadik legnépszerűbb szolgáltatás, ezt 15 százalék használja.

Ha a Viber nem is népszerű mindenkinél, az e-mail-marketing sikere töretlen. Segítünk hatékonyabb hírleveleket írni ezzel az 59 lépéssel:

[msz_checklist_59_urlap title=”59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez” body=”Nem az számít, hogy elvileg és más piacon mi működik, hanem az, hogy a te listádon a te hírleveidben mi adja el a te termékeidet. Viszont az alábbi lista azonnal megnöveli a hatékonyságodat. Hová küldhetem?” notice=”*A csekklista megrendelésével egyben elfogadod, hogy a továbbiakban e-maileket fogadj a marketingszoveg.com-tól. A további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges. Adataidat  harmadik félnek nem adjuk ki. Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH-61059/2012. számon tart nyilván minket.” image=”https://www.marketingszoveg.com/wp-content/uploads/2016/10/ebook_kep_1.png”]

Eladó a Fox?

A Disney megvásárolná a Fox nagy részét, így egy gigászi médiamonstrum jönne létre. Kérdés, hogy jó lenne-e ez, főleg, hogy a két Magyarországról származó filmes (Adolph Zukor és William Fox) által alapított cég iránt a Comcast és a Verizon is érdeklődik. Sőt, állítólag a Sony is, mert ha már mások akarják a Foxot, akkor neki is kéne.

Lehet a dolognak jó oldala: egy kézbe kerülhetnek a Marvel képregények filmes jogai. Az univerzum most igencsak szét van aprózódva.

Mitől tarthatunk?

Például attól, hogy egyszereplős lenne a legnépszerűbb filmek piaca, ráadásul a még fejlődő streamingpiacot is megbolygathatják, hiszen a Disney már bejelentette, hogy ezt a szegmenst sem szeretné kihagyni. Márpedig az egész streaming lényege, hogy a felhasználók olcsón érhetnek el tartalmakat egy vagy néhány platformról, ha viszont a Disney kivonja a saját filmjeit pl. a Netflixről, akkor a filmszerető és -értő közönségnek egyszerre több szolgáltatónál is elő kell fizetnie, ha nem akar lemaradni bizonyos filmekről. Ez pedig nem épp pénztárcabarát.

Havi 6000 forintért cserébe több százezer forintnyi értéket kapsz

Az előfizetéssel naponta kapsz valamit, amitől a marketinged és a kampányaid hatékonyabbak lesznek.

Berze Marci (Speak! Nyelviskola) visszajelzése talán meggyőz téged is:

„Marketingszöveg-előfizetőnek lenni kiváltság, ami nevetségesen alacsony összegért neked is jár. Szakemberként vagy cégvezetőként még soha nem kellett olyan könnyű döntést meghoznod, mint most: az előfizetéssel Magyarország legprofibb szövegíró- és tartalommarketing-ügynöksége (és az őket követő 250+ szakember, cégvezető) lehet a kihelyezett marketingosztályod, akik pofátlanul sikeressé teszik a cégedet.”

Kéthetente csütörtökön a Kreatív Kontroll supergroupjában összegyűlnek a marketingesek és ügyfeleik. Most épp Berze Marci, a Speak nyelviskola marketingese tart félórás előadást az e-mail-marketingről, éppen azt mutatja, hogy a #Mailchimp nyelvoktatásra vonatkozó benchmarkjához képest (kék sáv) hol jártak ők 2017-ben (vörös sáv). Ha az e-mail halott és így hozta idén a bevételek 25%-át, mi lenne, ha életben lenne? Két hét múlva találkozunk!

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, 2017. Nov 30., 12:38 PST

Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XXXVI.] Black Friday és Cyber Monday
Következő pub[Kontent Pub XXXVIII.] Gigászi hadsereg moderál a YouTube-onKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.