Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XXXVI.] Black Friday és Cyber Monday

Spotify
Soundcloud

Mit gondolnak a marketingesek a Black Fridayről? Hogyan lehet átalakítani az internetes tartalomszolgáltatás finanszírozását? Mennyit költesz karácsonyi ajándékokra (és hogyan befolyásolja ez a kampányok célzásait)?

Hallgasd meg marketingpodcastünk legfrissebb adását a válaszokért.

Tegyél minket a telefonodra: a Kontent Pub applikációjával elsőként érheted el (és hallgathatod meg) a friss adásokat.

Egy hét a Kreatív Kontrollnál

Kedden könyvbemutatót tartottunk (teli házzal), hogy az új e-mail-marketing-könyvünk megjelenését ünnepeljük.

Az #emailmarketing témájú könyvünk bemutatója 🙂

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, 2017. Nov 24., 09:31 PST

Csütörtökön belső e-mail-marketing képzést tartottunk az SOS Gyermekfalunál. Az alapítvány céljai megfogtak minket, ezért a teljes tréninget pro bono vállaltuk.

Ma Zoli és Balázs egész napos belső képzést tartott az SOS Gyermekfalvak (@sosgyermekfalvak) irodájában, hogy hatékonyabban segíthessenek. A képzést az alapítványi célokkal azonosulva a Kreatív Kontroll ingyenesen vállalta.

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, 2017. Nov 23., 09:05 PST

Pénteken megtartottuk az Életvédelmi Konferenciát (ingyenes volt a részvétel).

És ha már Black Friday volt, idén is beleraktunk egy csavart: nem akciózunk, helyette a figyelmet arra használjuk, hogy (szerintünk fontos) vállalkozói alapértékeket juttassunk el minél több emberhez. Az oldal másik célja az, hogy minél többen megismerjék Dávidot (neki gyűjtést szervezünk).

Tavaly a Fekete Péntek napján akciósan drágított cikket vásárolhattál, ennek a célja kizárólag a brandépítés volt. Az erről készült esettanulmányt olvasd el itt.

Nekünk nincs bajunk a Black Fridayjel, ám óvatosságra intünk mindenkit: csak azért ne akciózz, mert nem jutott jobb az eszedbe. Ha nem illeszkedik a stratégiádba, akkor üzleti öngyilkossággal érheti fel egy félrement kedvezmény. Nézd meg, miért veszélyes az akció.

(Más kérdés, hogy nem elegáns 10% körüli akciókkal kiszúrni a célcsoportod szemét, mikor az Egyesült Államokban ez a nap a valóban gigantikus kedvezményekről szól.)

Olvasd el, hogy miért veszélyes az árakció.

Nézd meg ezt az útmutatót a hatékony akciókhoz.

Új pénz, régi rendszer

A Brave böngésző új alapokra helyezné a hírportálok finanszírozását és pénzt adna a youtubereknek. Brendain Eich, a Mozilla egyik társalapítója és a JavaScript programozási nyelv megalkotója szerint a reklámok megjelenítésére épülő üzleti modell nem tartható fenn a netes média finanszírozásához.

Éppen ezért megkezdte a Brave böngésző és az ahhoz tartozó szolgáltatási rendszer kifejlesztését. Az ötlet: a felhasználók minden hónapban beállíthatnak egy keretösszeget a kedvelt és gyakran látogatott webhelyek számára, amit aztán a böngészőn keresztül oszthatnak szét az érintettek között.

A honlapok mellett a Brave immáron a youtubereknek is finanszírozási lehetőséget biztosít, de a jövedelemre vágyóknak minden esetben csatlakozniuk kell a Brave partnerprogramjához.

Döbbenetes árbevételi adatok a Black Fridayről és a Cyber Mondayről

Az Adobe Digital Insights szerint e két nap során 6,79 milliárd dollárt költöttek el a felhasználok: 3,45 milliárdot a Black Friday napján és 3,34 milliárdot a Cyber Mondayen.

A Shopify bejelentette, hogy tavaly a Cyber Monday során percenként bő 555 ezer dollárt fizettek a vásárlók a felületükön. A Piac és Profit szerint 10-ből 9 ember ismeri ezt az akciót, harmaduk pedig részt is vett benne. Az átlagos kosárérték ilyenkor 27 százalékkal magasabb, mint az év egészére vetített napi érték.

Te mikor veszed meg a karácsonyi ajándékokat?

Egy friss felmérés szerint az ajándékkeresők 85 százaléka a következő hetekben tervezi megvenni a karácsonyi ajándékokat, átlagosan pedig 46 870 forintot szánnak a vásárlók az ünnepi kedvességekre. Ennek felét amúgy online akarják elkölteni az emberek, a felmérés szerint a legtöbb férfi 3 személyt, a nők többsége viszont 4-5 főt ajándékoz meg.

A kutatás szerint a karácsonyi nagybevásárlás egyre korábbi időpontra kerül, a válaszadók egyharmada már novemberben, 41 százalék pedig december elején letudja a teendőket.

Nagy kihívással néz szembe a YouTube

Az Egyesült Királyságban globális reklámozók bojkottálják az oldalt, mert hirdetéseik olyan videóknál jelentek meg, amelyek alatt pedofil kommentek is olvashatók. Olyan videókról van szó, amelyek nem számítanak pornográfnak, ám a hozzászólók egy része sajnos a készítési szándéktól eltérően használja a videókat (hogy virágnyelven fogalmazzunk).

A Google angol vezetője azt mondja, világszerte használható megoldásra van szükség. A BBC szerint 50-100 ezerre tehető a pedofil motivációkkal létrehozott felhasználói fiókok száma. A bojkottban részt vevő reklámozók között van a Mars, a Lidl, a Deutsche Bank, a Cadbury, az Adidas, a Diageo vagy a HP: ők azonnal leállították hirdetéseiket a YouTube-on, néhányuk ezt minden Google-hirdetésre kiterjesztette.

Hogy jogosak-e az aggodalmak? Valószínűleg igen, de azt már most is tudni kell, hogy a Google szerint az algoritmusuk az érintett videók 83 százalékát emberi beavatkozás nélkül elkapta.

A legendás marketingkönyvtár, amely a piacod királyává tesz

Használd az előfizetésünket, hogy jobb marketinges lehess. A csomagod tartalma:

  • [msz_num_posts] anyaghoz kapsz korlátlan hozzáférést, így bármilyen marketingfeladatod van, megtalálod hozzá a megfelelő anyagot (és így hatékonyabb leszel).
  • Hetente átnézzük előfizetőink kampányszövegeit (megtörtént eset: egyik előfizetőnk konverziója 2 százalékpontot javult).
  • Aktív és segítőkész belső csoportban kérdezhetsz, ha elakadnál (lesz egy külső marketingosztályod).
  • Minden hónapban több tízezer forintért megvehető előadásvideókhoz kapsz hozzáférést (ajándék!).
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XXXV.] Mennyi időt töltünk a YouTube-on?
Következő pub[Kontent Pub XXXVII.] Bekeményített a YouTubeKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.