Mickey egér fölfalta fél Hollywoodot! Emellett izgalmas (és élő) körképet kaptunk a magyar internet legnépszerűbb oldalairól, miközben a Facebook 6 másodperces pre-roll videókkal borzolja majd a kedélyeid.
Decemberi marketinghírek hallgatható formában.
Ha a Kontent Pubot letöltöd a telefonodra, akkor mindig elsők között értesülsz a legújabb adásokról és extra tartalmakról.
Hosszú udvarlást követően megvásárolta a Disney a 21st Century Fox nagy részét
Ez azt is jelenti, hogy hatról ötre csökkent a major amerikai filmstúdiók száma. A The Walt Disney Co. 52,4 milliárd dollárért zsebelte be a Rupert Murdoch tulajdonában lévő cég jelentős részét: a Fox film-, televíziós és nemzetközi üzleti vállalkozását, tovább a 20th Century Fox film- és kábelhálózatát. Az üzlet értelmében a Disney átvállalta a Fox potom 14 milliárdos adósságát is.
Hogy ez miért érint minket?
- Visszakerült a Marvelhez egy sor képregényhős joga, ami azért sem mellékes, mert a Disney tulajdonában álló Marvelnek 2028-ig minimum van aprólékos szuperhősmozis terve (70 alkotásról beszélünk).
- A Fox filmes katalógusával 18-as karikás filmekhez is hozzájutott a mesecég, és innentől kezdve jöhetnek a csak felnőtteknek szánt alkotások (Alien, Kingsman, Majmok bolygója, Die Hard).
- Rámásznak a Netflix nyakára. A Disneyhez tartozik a világ legnagyobb film- és sorozatgyűjteménye, és 2019-ben el is indítja a gigacég saját streamingszolgáltatását. Emiatt izzadnak a homlokok a Netflixnél, az Amazonnál, a Hulunál, a YouTube-nál, de nem örül az HBO Go sem. Tervezik, hogy a Disney három streamingfelületet indít (családi, sport, prémium).
- Elérhetővé válik a 75 milliárd dolláros árbevétel. Viszonyításképp: a Netflix a maga 100 millió előfizetőjével „csak” 13,6 milliárdot hoz.
- Várhatóan kevesebb film kerül a mozikba. A Disney és a Fox filmjei lefedik együtt az amerikai mozis jegybevételek 40%-át.
Mi uralkodik a magyar neten?
A Kreatív Lájkbajnoksága már nemcsak a Facebookot, hanem az Instát és a YouTube-ot is figyeli. Kialakult a közösségi hálókon legsikeresebb magyar oldalak toplistája:
- Trollfoci (1,438 millió interakció)
- 24.hu (1,192 millió interakció)
- Index.hu (1,15 millió interakció)
- 444 (972 ezer interakció)
- NSO (970 ezer interakció)
- HVG (960 ezer interakció)
- Receptneked (953 ezer interakció)
- Blikk (773 ezer interakció)
- Gondoltad volna? (720 ezer interakció)
- NLCafé (550 ezer interakció)
A legnépszerűbb blogcikk D. Tóth Krisztához köthető, az Elég című poszt 30,132 interakcióval lett első. A Cafeblog „Csokit csomagolás nélkül felismerni…” című anyaga bő 25 ezer interakciót ért el.
Pre-roll a Facebookon is
A Facebook bejelentette, hogy jövőre tesztelni fogja a 6 másodperces pre-roll hirdetéseket, amelyek a YouTube-on látott reklámokhoz lesznek majd hasonlatosak. A pre-roll a videók indulása előtt jelenne majd meg (nomen est omen), de a Facebook azt is bejelentette, hogy frissíti az algoritmust is, hogy bizonyos videók elérése még jobb legyen.
[msz_checklist_59_urlap title=”59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez” body=”Nem az számít, hogy elvileg és más piacon mi működik, hanem az, hogy a te listádon a te hírleveidben mi adja el a te termékeidet. Viszont az alábbi lista azonnal megnöveli a hatékonyságodat. Hová küldhetem?” notice=”*A csekklista megrendelésével egyben elfogadod, hogy a továbbiakban e-maileket fogadj a marketingszoveg.com-tól. A további e-mailekről való leiratkozás bármikor lehetséges. Adataidat harmadik félnek nem adjuk ki. Adatkezelőként a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság NAIH-61059/2012. számon tart nyilván minket.” image=”https://www.marketingszoveg.com/wp-content/uploads/2016/10/ebook_kep_1.png”]