Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XXXIII.] Egy sikeres Instagram-oldal titkai és egy rejtélyes kampány

Spotify
Soundcloud

Hogyan szerezz pénzt az Instagrammal? Lehetsz mondjuk influencer… ám kkv-szinten relevánsabb az, hogy közönségépítésre használd a platformot. (E cikk írásakor 800 millió felhasználónál jár a Facebook alá tartozó Instagram.)

Mostani adásunkban egy olyan Instagram-specialista marketingessel beszélgetünk, aki forgalomterelésre és eladásra használja a csatornát. Magyar webáruház, magyar piac és persze rengeteg szám.

Töltsd le a lejátszónkat a telefonodra, hogy elsőként értesülj az új adásokról és az előadásfelvételekről.

A podcast felvételének idején a Piubella 2 hónapos márka (és webáruház), 3000 követő fölött járnak Instagramon és a bevételeik kb. 20%-át már közvetlenül innen szerzik. Hangsúlyozom: nem az átterelt forgalom 20%-át néztük, hanem a lekövetett vásárlásokat.

HOT POWDER – Azaz megérkezett a szezon legcsajosabb kabátja?✌???www.piubella.hu #PiuBella #WithYou

PiuBella – With You (@piubellafashion) által megosztott bejegyzés, 2017. Nov 5., 09:02 PST

A közvetett hasznot nehezebb kiszámolni: a weboldalukon az egyik vélemény azzal kezdődik, hogy Instagramon talált a márkára, ám nem biztos, hogy végül abban a munkamenetben rendelt (így ha 2 nap múlva beírja a weboldalcímet, a Google Analytics nem köti Instához az adott konverziót).

Az adásban nagyon részletesen átbeszéljük Szabó Viktorral a tanulságokat, illetve kapsz egy rakás olyan tippet és fogást, amelyeket a saját cégedben is alkalmazhatsz.

Az IL Treno betiltott szósza mögötti gerillamarketing

Emlékszel arra, hogy mostanság az IL Treno betiltott egy csiliszószt azért, mert az túl erős volt? A szószt és a pizzát egyébként még kikérheted (mind az éttermekben, mind pizzarendelésnél), ha a misztikus „titkos pizzát” kéred.

A sztori egy Facebook-bejegyzéssel indult, mely alá a főnök kommentelt, hogy bizony megbeszéltük, hogy ezt nem rakjuk ki, a poszt utána el is tűnt, addigra viszont már tucatnyi sajtóorgánumban lejött a hír, az emberek pedig kérik az állítólag ehetetlenül erős pizzaszószt.

  • Mennyire volt ez leszkriptelve?
  • Tényleg meg volt írva a teljes forgatókönyv?
  • Hogyan kell egy ilyen gerillakampányt végigvinni?
  • Mennyibe kerülne egy hasonló kampány, ha megrendelnéd?

Zoli részletesen és transzparensen elmond mindent, amit már el lehet mondani.

Mi is megkóstoltuk:

A legjobb blogok a Cosmopolitan szerint

Negyedik alkalommal rendezték meg a Cosmopolitan Blogger Awardot. A Cosmo versenyére 300 pályázat érkezett be, a szakmai zsűri pedig így díjazott:

  • az év divatbloggere a Fifty Pairs of Shoes
  • az év beautybloggere a The Sparkling Blueberry
  • az év vloggere a Chloe from the Woods
  • az év bloggere az 5 hozzávaló
  • az év felfedezettje a Blogozine
  • a közönség kedvence Inez Hilda Papp
  • az év influencere Kulcsár Edina

A magazin előzetes felmérése szerint a hazai bloggerszcénát leginkább a videógyártás foglalkoztatja.

Láss a marketingszínfalak mögé

Amíg szakmai csoportokban az IL Treno kampányát találgatták (és azt próbálták eldönteni, hogy ez egyáltalán egy megtervezett kampány-e), addig előfizetőink pontosan tudták, hogy mi mikor és miért történik.

Csatlakozz az előfizetőinkhez te is.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XXXII.] Nehéz idők jönnek a Facebookon?
Következő pub[Kontent Pub XXXIV.] Natív videók a LinkedInen?Következő

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.