Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XXX.] Bíró és hóhér: Tiltakoznak a Google ellen

Spotify
Soundcloud

A hirdetők arra kérik a Google-t, hogy ne legyen bírója és végrehajtója a reklámpiacnak. Eközben magyar siker egy Indiegogo-kampány, az RTL pedig digitális csatornákra tör.

Hallgass marketinghíreket a marketing fenegyerekeitől:

Vigyél minket magaddal bárhova! A Kontent Pub applikációjával elsőként kaphatod az új részeket (valamint elérsz egyre több előadásfelvételt is).

Rasszista reklámot csinált a Dove?

Egyesek szerint igen: a Dove a Facebookon indított el egy kampányt, a videóban a márka testápolóját használó színesbőrű nő leveszi a pólóját, ám a póló alatt már egy fehér nő van. Majd a fehér nő is leveszi a pólóját, ő ázsiaivá „változik”.

Dove apologised for ‘racist’ Facebook advert showing a black woman turning white after using @Dove lotion. pic.twitter.com/NGXyhnGuBZ

— Habeeb Akande (@Habeeb_Akande) 2017. október 8.


A reklám kritikusai szerint ez rasszista, a videó hatalmas felháborodást váltott ki. A hirdetést azóta eltávolították, a Dove pedig bocsánatot kért.

An image we recently posted on Facebook missed the mark in representing women of color thoughtfully. We deeply regret the offense it caused.

— Dove (@Dove) 2017. október 7.

Az RTL a digitális csatornákon is piacvezető szeretne lenni

Erről beszélt a Forbes Flow rendezvényén az RTL Magyarország vezérigazgatója, Vidus Gabriella, aki szerint a videós online hirdetésekben rejlő potenciált szeretnék kiaknázni a cégnél. Ehhez a legnagyobb magyar videós tartalomgyártóként van alapanyaguk.

Nagy siker az Indiegogón egy magyar készítésű okosóra

A hazai és nemzetközi kardiológusok bevonásával fejlesztett MAP Health Watch folyamatosan monitorozza viselője egészségi állapotát és életfunkcióit, majd automatikusan jelzést küld (az érintettnek és egy orvosi csapatnak), ha veszély közeledtét észleli. Képzelj el egy olyan világot, ahol a szívinfarktust még azelőtt észreveszik, hogy az elkezdődött volna.

Az okosóra adásunk pillanatáig 41 ezer dollár gyűjtött, 150 ezer a cél, 21 nap van hátra. Beszéljünk tehát arról, hogy hogyan érdemes kampányolni az ilyen projekteket.

Hirdetők kérik a Google-t, hogy ne játsszon bírót és végrehajtót

Az Interactive Advertising Bureau, az Association of National Advertisers és az American Association of Advertising Agencies nyílt levelet írt, amelyben arra kérik a nagy cégeket, így például Google-t is, hogy egységes, a piac által elfogadott szabályozással lépjenek fel a fogyasztói élményt hátrányosan befolyásoló szereplők ellen. És ne úgy, ahogy most, amikor az egyes cégek saját hatáskörbe terelik annak eldöntését, hogy mit engednek és mit nem. A Google-t nem nevezték nevén, de egyértelmű, hogy az óriáscég is a megszólítottak között van.

A nyílt levél apropója az volt, hogy a Google korábban bejelentette, hogy a Chrome böngészőben előre telepített hirdetésblokkoló is helyet kap.

Így szerezz +2% konverziót a landing page-edre

(Százalékpontos emelkedésről beszélünk, tehát pl. az addig 1%-os konverziót 3%-ra emeltük.)

Van egy kampányod, ehhez készítesz egy landinget, majd elindítod.

Az első tapasztalatok alapján nem muzsikál jól… ezért megkérsz minket, hogy nézzünk rá. Az átnézés után módosítod, ezzel pedig 2 százalékpontot emelsz a konverzión.

Ez egy megtörtént eset: a marketinges előfizetőnk, így elküldheti nekünk a kampányanyagait átnézésre. (Ez a lehetőség minden héten adott.)

Pontosan tudod, hogy ez a +2% konverzió egy nagyobb kampánynál milliós plusz árbevételt jelent. Ennek ellenére az előfizetés nem százezres tétel, még csak a tízezret sem éri el: mindössze havi nettó 6000 forint.

Ezért cserébe:

  • Minden szakmai anyagunkhoz teljes hozzáférést kapsz (félezernél is több anyagról beszélünk)
  • Aktív belső csoport támogat téged (kérdezz bármit, dobd be az ötleteid, validálj, kutass: mintha egy több száz fős marketingosztályod lenne)
  • Minden héten átnézzük a kampányszövegeid, ha kéred

A végeredmény az, hogy egyre hatékonyabb kampányaid lesznek.

És még mindig csak havi nettó 6000 forintba kerül.

Tedd fel magadnak a kérdést, hogy ér-e neked annyit a marketinged és a céged, hogy ezt a minimális összeget a fejlődésedre (és a +2% konverziódra) befektess.

Ha megválaszoltad, akkor csatlakozz az előfizetőinkhez még ma.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XXIX.] Kasszás Erzsi kasszasiker?
Következő pub[Kontent Pub XXXI.] Volt egyszer egy KFC-botrányKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.