Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XXIX.] Kasszás Erzsi kasszasiker?

Spotify
Soundcloud

Hogyan mondhatod el egy kampányról, hogy sikeres, ha te magad is bevallod, hogy a valós hatás méréséhez több idő kell? Mostani podcastünkben egy ilyen marketinges időhurkot járunk körül, szélről pedig támad az Instagram és a magyar fiatalok netezési szokása (ismét).

Hallgasd meg marketinghíreinket:

Tegyél minket a telefonodra! A Kontent Pub applikációja mindig szól, ha új adás került fel (és persze előadásanyagokat is elérsz).

Nagyot nőtt a CBA forgalma

És az illetékesek szerint ebben komoly szerepe van Kasszás Erzsinek.

Az Umbrella által készített reklámot a szakma nagyon nem szerette, mi is megemlékeztünk róla egyik adásunkban, de a kiskereskedelmi lánc azóta bejelentette, hogy az év első felében nagyot nőtt a forgalmuk. A CBA a negatív felhangok ellenére is kitartott Erzsi mellett, folyamatosan friss tartalmakat készítettek vele, volt például vidéki roadshow és rendszeres online videómegjelenés. Még Kasza Tibinél is feltűnt kedvenc ábécésünk.

A CBA az Internet Hungaryn jelentette be, hogy a kampány valós hatásának méréséhez ugyan több idő kell, de a bázishoz képest 12 százalékos forgalomnövekedést ért el az áruházlánc 2017 első hat hónapjában.

Okosabb-e a Google mesterséges intelligenciája, mint egy 6 éves?

Úgy tűnik, nem. Egy kínai tudósokból álló csapat megvizsgálta a kérdést, és arra a megállapításra jutottak, hogy a Google AI-jának 47,28-as volt az IQ-ja 2016-ban. Ez azt jelenti, hogy bár a mesterséges intelligencia kifejezetten intelligens, de egy hatéves gyerek átlagától (55,5) azért még elmarad, egy 18 éves fiataltól (97) még jobban lemarad.

Mentségére legyen mondva, a mesterséges intelligencia gyorsan tanul: számítások szerint egy év alatt nagyjából megduplázza az értelmi képességeit.

Saját TEDx konferenciát szervez október 19-én a Budapesti Metropolitan Egyetem

A téma a tudás helye és szerepe a XXI. században. Az apropó az, hogy a METU kutatása szerint a magyar fiatalok harmada komoly mértékben aggódik a pályakezdés nehézségei miatt, az egyetemi hallgatók háromnegyede szerint lehet, hogy 5 év múlva nem is a választott szakmájában fog dolgozni.

Az előadás a következő kérdésekre keresi a választ:

  • Hogyan lehet felkészülni egy olyan jövőre, amit nem tudunk megjósolni?
  • Milyen tudás tesz képessé arra, hogy sikeres legyen valaki a XXI. században?
  • Mit jelent a tanulás ebben az évszázadban – és mit érdemes tanulni?
  • Hogyan házasítható össze sikerrel a tudás, a bölcsesség és a felelősség?

Előad majd Kepes András, Szerekes Máté, André Kertész, Szűcs Gergely, Harsányi István, Pancsa Emese és Hasenfratz Ora.

Sokat lógnak a magyar fiatalok az Instán

Az Antall József Tudásközpont Szóda Műhelye, a Noizz.hu, a METU és a Deák 17 Gyermek és Ifjúsági Galéria közösen készített online kutatása szerint a 18 év alatti korosztály 92 százaléka rendelkezik Instagram-profillal, ötödük óránként ránéz a felületre, közel 80 százalékuk legalább naponta egyszer. A középiskolások 16 százaléka több mint 500 profilt követ, 95 százalékuk inkább fotót oszt meg (lehet videót is).

Menő a szelfi, a vicces tartalom és a tájkép, szeretik az Instagram Storyt. A lányokat jobban érdekli az alkalmazás.

Lógj a mi Instánkon:

Csinálunk egy 150+ fős happeninget (link az adatlapon) 4 esettanulmánnyal, 2 bónusszal és olyan 12 millió forint kampánytapasztalattal, amit azonnal hazavihetsz. ? ⠀ @balazsvavrek az Ecommerce Plage-kampány hibáiról beszél majd⠀ a @speaknyelviskola marketingese, Berze Márton egy 30 napos kihívás felépítését hozza esettanulmányban⠀ @janoslosonczi azt mutatja meg, hogy egy 18 fős (!) e-mail-listán hogyan szerezhetsz nettó 735 448 Ft árbevételt 24 óra alatt (ráadásul árérzékeny piacon)⠀ @peterungvari az eredményes kampány elemeit mutatja be (és példaként több kampányt hoz)⠀ ⠀ Szóval ha érdekel a marketing, akkor október 24-ére megvan a programod ? Tematika és jegyfoglalás: bit.ly/kampanymeetup

Marketingszöveg.com (@marketingszovegcom) által megosztott bejegyzés, 2017. Okt 9., 04:07 PDT

Bajba kerülhetnek az ingyenes reklámújságok

Az MRSZ és a DIMSZ szerint a reklámhordozók termékdíjának 35 százalékos emelkedése ellehetetleníti a fogyasztói tájékoztatást, valamint áremelkedéshez is vezethet.

Az ágazat becslése szerint a plusz adóteher meghaladhatja az 1 milliárd forintot. Az MRSZ és a DIMSZ közös sajtóközleményt is kiadott, ebből idézünk:

„A 2016-ban a teljes Reklámtorta mérete 216,09 milliárd forint volt. A közel 32 milliárdos szeletet (közel 15 százalék) birtokló adatvezérelt marketing (DM) szegmens növekedését 2018-ban akadályozza majd a termékdíj ilyen mértékű növelése.”

50 000 forintos csomagot 6000 Ft-ért?

A frissen bevezetett előfizetői plusz szolgáltatás keretében hétről hétre átnézzük a kampányszövegeid (már persze ha elküldöd őket nekünk), így a leveleidet többen nyitják meg, a Facebook-hirdetéseid jobb átkattintásokat hoznak, a landinged jobban konvertál. Magyarán: többet adsz el.

Ezt a félezernél is több szakmai anyagon és aktív belső csoporton felül kapod.

Egyre több mindenből maradsz ki, ha neked nincs még előfizetésed.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XXVIII.] A Twittertől a vécépapírig
Következő pub[Kontent Pub XXX.] Bíró és hóhér: Tiltakoznak a Google ellenKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
Menü
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek

© 2021 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.