Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • HUB
    • Mi az a Kreatív Kontroll Hub?
    • Stratégiai tanácsadás
    • Projektmenedzsment
    • PPC
    • SEO
    • Web & Sales rendszerek / Marketing automatizmusok
    • Kreatívok
    • Audit
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub XIII.] Tibi atya törölte magát

Spotify
Soundcloud

A héten Tibi atyát törölte a Facebook (aztán kiderült, hogy szándékosan inaktiválta magát), meglett az első 100 millió követős Twitter-fiók, a Dolce & Gabbana bojkottálja önmagát, az Amazon pedig megvásárolja a Whole Foods-ot.

Most sem maradsz a véleményünk nélkül, hallgasd meg a 13. adást!

Tudtad, hogy a telefonodra tehetsz minket? Töltsd le a Kontent Pub applikációját, hogy elsők között érd el a podcastet (és hozzáférj exkluzív anyagokhoz is).

Az Amazon gigászi lépése

Az Amazon 13,4 milliárd dollárért, tehát mintegy 3680 milliárd forintnak megfelelő összegért megvásárolja a Whole Foods-ot.

A szupermarket-hálózatról mi is írtunk korábban „Így működik a Whole Foods tartalommarketingje” címmel, mivel minket is lenyűgözött az, hogy a majd’ 450 üzlettel rendelkező bio szatócsláncnál hogyan kommunikálnak, illetve milyen ügyesen használják a különböző marketingeszközöket.

A Whole Foods a magyaroknak a South Park 19. évadából lehet ismerős, amelyben kvázi főszereplő lett a cég: ez az a bolt, ahová a felvilágosult helyiek a kultúrvárosrészben, SoDoSoPában járnak vásárolni. Drágán, de legalább biót, tartósítószer- és színezékmenteset, no és a vásárlás után járó visszajárót el is adakozhatod (ezt kihagyni ciki).

A Whole Foods nagyon ügyesen építette fel magát, így nem véletlen, hogy felkeltette az Amazon figyelmét, amely a vásárlással együtt forradalmi változtatásokat is bevezet a láncnál az online vásárlás és házhozszállítás kapcsán. Az akvizícióval az Amazon szeretne nagyobb szeletet kihasítani magának az élelmiszerpiacból.

Az átverés nem jó marketing

Letiltották Zuckerbergék Tibi atya Facebook-oldalát, legalábbis erről szóltak az első hírek, ettől zengett a hazai sajtó. Az italozást viccesnek beállító oldalról azonban hamar kiderült, hogy valójában szándékos önfelfüggesztés miatt nem elérhető.

Benyó már június 15-én posztolt erről az előfizetőknek szóló Facebook-csoportunknak. Kiemelte, hogy ez egy médiatörténelmi jelentőségű svindli, ami persze kétélű fegyver is lehet.

És hogy mit akartak Tibi atyáéknál e furcsa lépéssel? Megmutatni, hogy ezzel az amúgy jelentéktelen üggyel milyen lelkesen foglalkozunk, jobban, mint bármi mással – és ez bizony sokat elmond a magyar közéletről és netes kultúráról.

Ahogy írták: „Kattintsatok már fontos, de nehezebben fogyasztható dolgokra is (…)!” (A trágárkodást kivágtuk az idézetből.)

Az álláspontunk az, hogy az átverés nem jó marketing, a siker önmagában nem igazol semmit, Tibi atya pedig nem hoz létre komoly értéket (sőt).

Amikor egy cég önmagát bojkottálja

Elindult egy bojkottálási hullám a Dolce & Gabbana ellen, mivel a divatcég alapítói nem rejtik véka alá azt, hogy szimpatizálnak Donald Trumppal (aki pedig előszeretettel hordja az ő cuccaikat, szóval a kör szépen bezárul).

A kölcsönös szimpátia ellen páran felléptek, hiszen az ő véleményük szerint Trumppal szimpatizálni nem lehet csak úgy. A bojkottálási mozgalom még külön hashtaget is kapott (#BoycottDolceGabbana).

A Dolce & Gabbana zseniális húzással ezt a hashtaget rányomta pár pólóra, majd megosztották Instagramon, ahogy modellek és vásárlók viselik a pólójukat – tehát vehetsz a Dolce & Gabbanától olyan pólót, amellyel éppen őket bojkottálod (természetesen a pólót megvásárlók értik, hogy marketinggegről van szó). Ezt a kört magasan nyerték.

Sunshine illuminates the #BoycottDolceGabbana t-shirt, now available on our online store. Link in Bio. #DGWomen Photo by Nello Esposito

Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) által megosztott bejegyzés, 2017. Jún 9., 05:06 PDT

2018 májusától lép életbe az EU új adatvédelmi rendelete

Ezzel rengeteg feladatot adva a vállalkozásoknak a már a hátralévő szűk egy évben is. Az új szabályozásról azt érdemes tudni, hogy a cégeket komoly mértékű bírság fenyegeti, ha nem tartják be az előírás pontjait.

Az új adatvédelmi rendelet minden tagállamra nézve kötelező erejű, illetve meghatározza a cégek által folytatott adatkezelést és adatfeldolgozást. Vonatkozik majd az EU-ban le nem telepedett vállalkozásokra is, és a szabályozás a cégektől a felhasználók egyértelmű hozzájárulását várja el azok adatainak kezelését illetően.

Katy Perry lett az első ember, aki elérte a 100 milliós követői számot a Twitteren

Ezzel a világhírű énekes megelőzte Justin Biebert és Barack Obamát. A Twitter egy videóban gratulált az énekesnőnek, aki épp most jelentette meg ötödik stúdióalbumát, tehát mindenki jól járt és mindenki boldog.

Katy Perry 2009-ben posztolta első tweetjét, azóta több mint 8000 bejegyzést rakott ki követői legnagyobb örömére.

Egyértelműbb lesz, ha Instán reklámozol

Mostantól megjelölhető az Instagramon, ha valaki szponzorált tartalmat rak ki az oldalára.

Az Instagram alkotói is átérezhették, hogy a sima tagelés önmagában nem elég, ezért egyértelműbb megoldást vezettek be: az adott tartalomnál megjeleníthető a „paid partnership with…” szöveg, ami tisztán mutatja, ha valaki reklámoz. Az eszköz elérhető lesz sima posztoknál és a Stories esetében is.

A döntés hátterében az áll, hogy a szponzorált tartalmak esetében eddig hiányzott az átláthatóság, márpedig törvény kötelez, hogy a szponzorációt és reklámtartalmat egyértelműen jelezzük.

Minden nap Kontent Pub?

Ha te is csatlakozol az előfizetőinkhez, akkor nemcsak a véleményünket kapod meg, hanem a tudásunkat is.

Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

59 lépéses checklist a tökéletes (és hatékony) hírleveledhez

Szeretnél hatékony hírleveleket küldeni, ezért egy checklistbe összegyűjtöttem a jelenlegi best practice-t. A hírleveleiddel több bevételt tudsz elérni, ha ezeket a tippeket megvalósítod.
Kérem a checklistet

Ne aggódj, nem irányítunk el a cikkről.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub XII.] „Anyukámnak is megmutatom”
Következő pub[Kontent Pub XIV.] Marketingsiker: 2114 szó a vagináraKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztom
LinkedIn
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség

  • Telefon: +36-20/372-6226
  • E-mail: [email protected]
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2022 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.
Mindjárt nálad a checklist... 66%

Hova küldjük a checklistet?

Az 59 elemből álló checklist végén biztos lehetsz benne, hogy semmi fontosat nem hagytál ki az e-mail megírásából.

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.