Szirénazajra és villódzó kék-piros fényekre figyelt fel a magyar marketingszakma. De vajon kik ezek a rejtélyes figurák, ezek az önjelölt igazságosztók, akik szellemi épségüket nem kímélve lépnek fel az unalmas marketingmegoldások és kommunikációs fogások ellen? Vajon kiket rejt az egyenruha és a marcona arc? Valóban veszélyesek vagy csak nem bírnak a kreatív energiáikkal?
Szolgáltatunk és mérünk. Megalakult a Magyar Marketingőrség.
Irigykedve figyelte a Lurdy Ház alsó szintjén zajló eseményeket Eddie Murphy, Will Smith és Martin Lawrence is. 2019. január 24-én ugyanis megindult első bevetésére a Magyar Marketingőrség – és ha nem is osztatlan, de mindenképpen nagy sikerben volt része.
A www.marketingorseg.hu egy hét leforgása alatt 1437 oldalmegtekintést hozott, az oldalon eltöltött idő pedig átlagosan 5 perc. Emellett számos szakmai portál is beszámolt az akcióról, többek között a mediapiac.com vagy épp a Piac&Profit.
A különleges alakulat célja, hogy „a hazai marketingkonferenciákat megtisztítsa a semmitmondástól, a piacon elszaporodó kóklereket felismerje és elszámoltassa, operatív eszközeivel pedig a hazai kkv-piacon helyszíni biztosítást nyújtson a marketingsérült vállalkozásoknak.” – írta a Médiapiac.
A gerillamarketing-akció hátterét beszéltük meg a Kontent Pubban.
Exkluzív fotó a Magyar Marketingőrség állományáról
Mikor láthatod újra bevetésen a Marketingőrséget?
Korábban, mint gondolnád. Sőt, ha szeretnél egy fotót a srácokkal, ugorj be a Lurdy Házba január 31-én, hogy szerepelhess a 10:00-kor elkattintandó csapatképen. (Esemény is van.)
Less be a kulisszák mögé, és kövesd figyelemmel, hogyan készül bevetésre a Magyar Marketingőrség:
Te is szeretnél ilyen menő kampányokat?
Semmi akadálya. Két opciód van: vedd fel velünk a kapcsolatot és kidolgozzuk a céljaidhoz leginkább passzoló kampányt… vagy csatlakozz előfizetőinkhez és szerezd meg mindazt a tudást, ami ilyen és hasonló kampányok megtervezéséhez és kivitelezéséhez szükséges.