Kilépés a tartalomba
Menü
  • Cikkek
    • Szövegírás
    • Tartalommarketing
    • Tartalomkészítés
    • Marketing
    • Rendszerek
    • Trendek
    • Videomarketing
    • Esettanulmányok
    • Minden cikk
  • Videók
    • Befolyásolási tréning
    • Content Plage 2018
    • Content Plage 2019
    • E-commerce tréning
    • E-mail-marketing-tréning
    • Ecommerce Plage 2017
    • Facebook meetup
    • Gamifikáció meetup
    • Haladó szövegírás tréning
    • Kampány meetup
    • Közösség- és kultuszépítés
    • Landing page tréning
    • Tartalommarketing-képzés
    • Videomarketing
    • Minden videó
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Kontent magazin
  • Kontent Pub
  • No Kontroll
  • Hogyan készítsek ütős…
    • blogbejegyzést?
    • headline-t?
    • hírlevelet?
    • posztot a közösségi médiára?
    • szöveget a weboldalamra?
    • landing oldalt?
    • szöveget a webshopomba?
    • tartalommarketing-stratégiát?
  • Keresés
  • Bejelentkezés
  • Tanulj

    Hogyan készítsek ütős...

    blogbejegyzést?Ezekből a cikkekből megtudod, mi a sikeres blogbejegyzések titka – és hogyan írj te is ilyet (akkor is, ha nem vagy profi szövegíró).
    hírlevelet?„Ha még nincs 10-szeres megtérülésed az e-mail-marketingeden, akkor nem végezted el a házi feladatod.” (Sipos Zoltán) Ezekből a cikkekből megtudod, hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek után dől az árbevétel.
    posztot a közösségi médiára?Mindenki a tökéletes posztot akarja, aminek aztán képtelenség ellenállni. Ami nemcsak eléri az embereket, de meg is mozgatja őket. Ezekben a cikkekben bemutatjuk, hogyan írhatsz sikeres posztokat a közösségimédia-oldalaidra.
    szöveget a weboldalamra?A szövegem úgy szólítja-e meg a látogatót, hogy az első 10 másodperc után is ott maradjon? Olyan tartalom kell a honlapodra vagy hirdetésedhez, ami megfogja a vevők figyelmét… és nemcsak olvasmányos, de tényleg elad. Ezekből az anyagokból megtanulod, hogyan készíts kiváló webszövegeket.
    landing oldalt, ami elad?Az árbevétel mindig a landing page-eden születik meg… vagy pusztul el. Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készíts te is hatásos landing oldalt (és keress milliókat egy-egy kampányoddal).
    headline-t?Milyen a jó headline? Hogyan írj olyan címsort, ami megragadja a figyelmet? Ezekből a cikkekből megtudod, mire figyelj, amikor nekiállsz, hogy headline-t írj a cikkedhez, weboldaladhoz, landing page-edhez, plakátodhoz – vagy bármi máshoz.
    tartalommarketing-stratégiát?Hogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Ezekben a cikkekben megmutatjuk, hogyan készítsd el és valósítsd meg tartalommarketing-stratégiád.
    mobilbarát vásárlói útvonalakat?A mikromomentumok a következő néhány év egyik legfontosabb online marketinges trendjét adják. Meghatározzák, hogyan keresünk és fogyasztunk tartalmat mobilon – és hogyan használhatod ezt fel az értékesítésben. A Google által 2015-ben bemutatott trendről ezekben a cikkekben mindent megtalálsz: az elméletet, az egyes lépéseket, és hogy pontosan mit kell tenned, hogy felkészülj a mobilkorra.
    szöveget a webshopomba?Ha azt hiszed, hogy a jó bornak nem kell cégér, akkor zárd be ezt az oldalt. Ám ha már rájöttél, hogy a kommunikáción múlik majdnem minden, akkor ezek a cikkek segítenek, hogy a termékeid valódi értékét megmutathasd az ügyfeleidnek (és így hatékonyabban értékesíts).

    Cikkek

    Szövegírás
    Tartalommarketing
    Tartalomkészítés
    Marketing
    Rendszerek
    Trendek
    Videomarketing
    Esettanulmányok
    Konferenciabeszámolók
    T&C2019
    T&C2017
    inOrbit 2017
    Minden cikk

    Videók

    Befolyásolási tréning
    Content Plage 2018
    Content Plage 2019
    E-mail-marketing-tréning
    E-commerce tréningHogyan vidd sikerre webáruházadat a tartalommarketing, videózás és e-mail-marketing segítségével? Ez a tudásanyag segít eljuttatni a webáruházad a következő szintre és kiszámítható, stabil növekedést és profitot elérni.
    Ecommerce Plage 2017
    Facebook meetup
    Gamifikáció meetup
    Haladó szövegírás tréning
    Kampány meetup
    Közösség- és kultuszépítés
    Landing page tréning
    Tartalommarketing-képzésHogyan kell „tartalommarketinget csinálni”? Hogyan vágj bele? Mi az első, a második, a harmadik és a sokadik lépésed? Mibe bukik bele a legtöbb vállalkozó – és mit csinálnak jól az igazán sikeresek? Ebben a videócsomagban közel 7 órányi videófelvétel található. Ezek segítségével azonnal elindíthatod a tartalommarketinget a cégedben.
    Videomarketing
    Minden videó

    Ingyenes anyagok

    Kontent magazin
    Kontent Pub
    No Kontroll
    E-book a céges blogokról
    Checklist a hírleveledhez
    Landing page checklist
    Tartalommarketing-kisokos
    Ingyenes cikkek
    Ingyenes videók
    Marketing szótár
  • Írjunk neked is?
  • Rólad
  • Konzultációt kérek
  • Belépés
  • Előfizetek

[Kontent Pub LXXVI.] Döntőbíró, mondd, akarsz-e lenni?

Spotify
Soundcloud

Elcsalt díjak, depresszív platformok, sereghajtóként kullogó Magyarország. Csak a szokásos Kontent Pub.

Meghallgatod?

Most ki érezze meglopva magát?

„Elcsalhatták az Év Honlapja szavazást!” – állítja a sajtóközleményében dr. Novák Hunor, az ország talán legismertebb és legnépszerűbb gyermekorvosa.

Az említett sajtóközleményben arról olvashatunk, hogy az ismert gyermekorvos Az Év Honlapja 2018 közönségdíját bár fölényesen megnyerte, később telefonon tájékoztatták, hogy a Közönségdíjat törlik, így nem kapja meg az ezért járó elismerést.

„Többszörös érdeklődésemre sok-sok ködösítés mellett elárulták, hogy felmerült néhány másik induló esetében, hogy kedvezményekért cserébe, szabálytalanul gyűjtöttek szavazatokat. Kérdeztem, hogy akkor miért nem zárják ki az érintetteket, vagy miért nem indítják újra az egész közönségszavazást, én mindenre nyitott vagyok, de a tisztességesen, szabályosan megnyert díjat elvenni a novakhunor.hu-tól inkorrektnek tartom.” – áll a sajtóközleményben.

Néhányan kritizálták dr. Novák Hunor kampányát, melyben a közösségi médiában ügyesen lavírozó orvos azt az ígéretet tette, annyi forinttal támogatja a Honvédkórház Sürgősségi Osztályát, ahány lájkot kap a honlapja a szavazáson.

Magányba és depresszióba taszít minket a közösségi média?

A Journal of Social and Clinical Psychology című folyóirat érdekes kutatási eredményeket közölt, melyek szerint a különböző közösségi platformokon töltött idő növelheti a depresszió és a magányosság érzését az emberben. A kutatás a Facebook, az Instagram és a Snapchat használatát vizsgálta.

„A tanulmány kezdetén a résztvevők mindegyikének ki kellett töltenie egy kérdőívet a hangulatára vonatkozóan. A hallgatókat véletlenszerűen osztották szét két csoportra: a kontrollcsoport tagjai a szokásos módon használhatták a közösségi oldalakat, míg a másik csoportnak napi 10-10 percre kellett korlátoznia a Facebook, Snapchat és Instagram használatát. A következő három hétben a résztvevőknek képernyőfotókat kellett készíteniük az iPhone-juk akkumulátor-használatáról, hogy a kutatók heti bontásban lássák, hogy az egyes alkalmazások mennyi ideig voltak használatban a képernyőn.” – áll a Kreativ.hu hírlközlésében.

A kutatók szerint ez nem azt jelenti, hogy ki kéne zárnunk az életünkből a közösségi médiát, valamiféle korlátozásra azonban mindenképpen szükségünk lesz.

Az EU-s cégek állva hagyják a magyarokat

Közösségimédia-használatban legalábbis biztosan.

„A ReportLinker az Eurostat adatait elemezte a 250-nél több alkalmazottal bíró cégek közösségi média használatáról, Európában és az Egyesült Királyságban. A vizsgálat nem terjedt ki a pénzügyi szektorra, az adatok pedig 2017-esek.” – adja hírül a Kreativ.hu

Az elemzésből kiderül, hogy a nagyvállalatok belehúztak az elmúlt néhány évben a közösségi média használatába, a social media imázsfejlesztés és marketingcélú felhasználása ugyanis 31%-kal nőtt a 2015-ös adatokhoz képest. Magyarország azonban a legtöbb rangsorolás szerint sereghajtó pozícióban van a huszonnyolc európai ország versenyében.

Azt vizsgálva, hogy a nagyvállalatok hogyan vonják be a fogyasztókat a termékfejlesztésbe a közösségi médiában, Magyarország csupán 5%-os eredményt ér el. Ahogyan a nagyvállalatok fogyasztókkal való kommunikációjának mértékében, illetve az észrevételek megválaszolásában is mi szerepeltünk a leggyengébben.

Jó hír azonban, hogy HR tekintetében a középmezőnyben vagyunk. A magyar nagyvállalatok tehát viszonylag gyakran használják a közösségi médiát alkalmazottak toborzására, illetve céges belső kommunikációra.

Csatlakozz az erő tudásközpontú oldalára

Tudom, hogy tudod, hogy a tudás hatalom. És azt is tudom, hogy szeretnél magadnak belőle egy szeletet. A jó hír az, hogy ehhez nem kell jedi-növendékeket lemészárolnod, sem hátrahagynod a szerelmed. Egyszerűen csak ide kell kattintanod és előfizetned magazinunkra.

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Marketingszoveg.com

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

100+ órányi marketingtudás videón

Nézd meg a Kreatív Kontroll videótárat és tanulj otthonról, kényelmesen, a saját tempódban. Szövegírás, tartalommarketing, e-mail-marketing, landing page tervezés és további témákban.
Tovább a videótárra

Tartalommarketing-kisokos (122 oldalas ingyenes e-book)

Ismerd meg a tartalommarketing alapjait ebből az e-bookból. 122 oldal könnyen fogyasztható tudás, ingyen.
Kérem az e-bookot

Új ablakban nyílik meg.

ElőzőElőző pub[Kontent Pub LXXIV.] Nagy levegő, felvilágosítás, oktatás
Következő pub[Kontent Pub LXXV.] Egy karizmatikus adás a gonosz FacebookrólKövetkező

Oszd meg a pubot másokkal is:

Megosztás itt: facebook
Megosztom
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Megosztás itt: email
Email

Kreatív Kontroll Informatikai és Médiaszolgáltató Kft.

vezető magyar tartalomfejlesztő ügynökség
Telefon: +36-20/372-6226
E-mail: [email protected]

  • Etikai kódex
  • Társadalmi felelősségvállalás
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Általános szerződési feltételek
© 2020 Kreatív Kontroll Kft. – Minden jog fenntartva.

Kreatív Kontroll szakkönyveket a karácsonyfa alá!

A mi ajándékunk neked:

a teljes Befolyásolási tréning videócsomagunk ingyen.

Részletekért kattints

Bejelentkezés

a Kreatív Kontroll-fiókodba

Még nincs fiókod? Kattints ide és regisztrálj ingyen.