Emojit változtatott a Google, az Ogilvy globálisan megújul, többet tudtunk meg az Instagram algoritmusáról, a Coca-Cola új kampánnyal erősít a focivébére.
Hihetetlen marketinghéten vagyunk túl, hiszen ezen a héten sok adás óta először nem foglalkozunk a Facebookkal.
Hallgasd meg a 62. Kontent Pubot.
Eltávolította a Google a saláta emojiból a tojást
Azért, hogy a vegánok ne érezzék magukat rosszul. A netezők egy része kiakadt, nem hagyták szó nélkül a változtatást, hiába gondolta úgy a Google, hogy ezzel jóhiszeműen jár el.
Fontos ügy ez vagy sem?
There’s big talk about inclusion and diversity at Google so if you need any evidence of Google is making this priority may I direct your attention to the ? emoji— we’ve removed the egg in Android P beta 2, making this a more inclusive vegan salad. pic.twitter.com/kzHY0A9ZjG
— Jennifer ??️ (@jenniferdaniel) 2018. június 6.
Globális szinten újult meg az Ogilvy reklámügynökségi ernyőmárka
A „One Ogilvy” koncepció egy kétéves folyamat végeredménye, amelynek következtében változott az arculat és a szlogen. Új lett a logó, a színpaletta, a honlap és a szervezeten belüli design, valamint kaptunk egy vadiúj vállalati videót is.
A megalapításának 70. évfordulóját ünneplő hálózat ezzel a változással szeretne jobban megfelelni a piac elvárásainak.
Elárulta az Instagram, hogyan működik az algoritmusuk
A kérdés azért is merült fel, mert az Instagram már jó ideje nem időrendi sorrendben mutatja meg a bejegyzéseket a felhasználók idővonalán. A szempontok a következők:
- frissesség
- érdekesség
- bejegyzés készítőjével ápolt kapcsolat
Az Instagram mostantól jobban figyeli az aktivitásunk és igyekszik az érdeklődési körünkhöz legjobban igazodó bejegyzéseket mutatni.
Kövesd a Marketingszoveg.com Instagram-profilját.
Kólát a vébére
A hamarosan induló foci-vbre készülve elindította globális kampányát a Coca-Cola, valamint ügynöksége, a Mercado McCann. A 200 különböző országban futó kampány a „Being Ready” kreatív koncepcióra épül, és a sportos filmeket imitálva kóláknak motivációs beszédet mondó szereplőket mutat, legyen az Coca-Cola-alkalmazott vagy pub-tulajdonos.
Van egy több száz fős marketingosztályod
Az előfizetéssel nemcsak az összes anyagunkhoz férhetsz hozzá korlátlanul, hanem a több száz fős előfizetői közösség segítségét is bármikor kérheted.